به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

توضیح دکتر مرادی در خصوص مصدومیت شیرزادی

خوزستان اسپورت- پزشک تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیحاتی در مورد وضعیت مصدومیت پیمان شیرزادی مطرح کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، تیم فولاد خوزستان روز گذشته در چارچوب یک دیدار دوستانه به مصاف سپیدرود رشت رفت. در نیمه دوم این مسابقه پیمان شیرزادی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد.

اکبر مرادی در مورد وضعیت پیمان شیرزادی، گفت: این بازیکن در نیمه دوم بازی مقابل سپیدرود از ناحیه همستیرینگ دچار مشکل شد. قرار است فردا از پای این بازیکن عکس بگیریم. شیرزادی در بازی دیروز دچار این مشکل شد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا او را برای بازی با پرسپولیس آماده کنیم. طی روزهای آینده و بررسی‌های مجدد شرایط او به طور دقیق مشخص می‌شود.

پزشک فولاد در مورد وضعیت ایمان مبعلی عنوان کرد: همانطور که گفتیم مبعلی مشکلی ندارد و او در دیدار دیروز هم به طور کامل بازی کرد.

وی در مورد اینکه حامد لک روی زانوی پای خود یخ قرار داد، تصریح کرد:‌ این مسائل طبیعی است و مشکل خاصی وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
3
3
ازبس هوادارای فولاد غر میزنن وآیه یاس میخونن بابا هنوز بازیاشروع نشدن بسم لله بگین واسه تیم دعاکنین یادمه واسه استقلال صنعتی هم میگفتین صددرصد سقوط میکنه اما قهرمان شد حالا صبر داشته باشین درسته اژدری مدیر خوبی نیست اما تا بازی چهارم یا پنجم صبور باشین ازبس ناامیدین بازیکنا یکی پس از دیگری دارن مصدوم میشن
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
1
3
پیمان جان تنت سالم به امید خدا میای رو فرم....حیف ک خیلی از دوستان دشمنای فولاد نمیشناسن...دشمنا دور نیستن تو استان خودمون هستن....فولادته...من الله توفیق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها