به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

فکری: نتیجه بازی تدارکاتی برایم اهمیت ندارد

فکری: نتیجه بازی تدارکاتی برایم اهمیت ندارد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید در بازی‌های تدارکاتی به دنبال فهمیدن نقاط ضعف تیم است.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفت و گو با فارس در مورد برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ برتری در تهران گفت: سه بازی انجام دادیم که بازی اول را به پیکان باختیم. تراکتورسازی را شکست دادیم و با سیاه‌جامگان مساوی کردیم. تمرینات تیم را هم تا روز دوشنبه تعطیل کرده‌ایم و سپس تمرینات را در مسجدسلیمان از سر می‌گیریم. روز جمعه هم اگر مشکلی پیش نیاید با تیم صنعت نفت در آبادان بازی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چرا حریفان لیگ برتری را برای بازی‌های تدارکاتی انتخاب کرده‌، اظهار داشت: در بازی‌های تدارکاتی به دنبال فهمیدن نقاط ضعف تیم هستم و نتیجه بازی برایم اهمیت ندارد به همین دلیل با تیم‌های لیگ برتری بازی کردیم. ضمن اینکه بازی با تیم‌های لیگ برتری اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش می‌دهد. باخت خفیف یا مساوی با تیم‌های لیگ برتری به بازیکنان اعتماد به نفس و خودباوری می‌دهد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه برخی از مربیان می‌گویند نباید در گرمای شدید هوا در شهرهای جنوبی بازی برگزار شود عنوان کرد: اگر بخواهند چنین شرایطی را فراهم بیاورند باید گفت در مرداد، شهریور و حتی مهرماه بازی در جنوب کشور برگزار نشود که چنین چیزی ممکن نیست. همانطوریکه ما در زمستان مجبور می‌شویم در شهرهای سردسیر به میدان برویم و این مساله هم برای ما مشکل است. اینکه در برف و سرما بازی کنیم کار دشواری است اما قرعه‌کشی است و باید دید چه قرعه برای تیم‌ها تعیین می‌شود.

فکری در مورد اینکه فهرست تیمش را بسته گفت: یکی دو جای خالی در فهرست تیم ما وجود دارد و باید ببینیم که چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها