به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

صنعت نفت با فراز به فراز می‌اندیشد

صنعت نفت با فراز به فراز می‌اندیشد

پریسا زنگنه‌منش
خوزستان اسپورت- فراز و فرودهای بسیار داشته‌اند و بارها آمدن به لیگ برتر و بازگشت به لیگ یک را تجربه کرده‌اند اما قصه لیگ هفدهم برای آن‌ها فرق دارد؛ آمده‌اند و رویای بسیار در سر دارند. این تیم، با انگیزه‌ترین نفت آبادانِ ادوار مختلف است و هواداران آن حتی رویای قهرمانی را در سر پرورانده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، نفتی‌ها پس از اینکه لیگ شانزدهم را بسلامت پشت سر گذاشتند، برای هفدهمین فصل از لیگ فوتبال ایران، خانه تکانی اساسی داشتند؛ "فراز" جایگزین "فیروز" شد تا نفت آبادان در راس کادر فنی، تغییراتی را در خود ببیند.

فراز کمالوند در بدو ورود و در حالی که هنوز نفسی تازه نکرده بود، برای اینکه از رقبا عقب نماند، کار خود را آغاز کرد؛ مرتضی اسدی، جاسم کرار، فرید بهزادی‌کریمی و داوود نوشی‌صوفیانی، اولین خریدهای او بودند، خریدهایی که هواداران را به داشتن یک تیم خوب امیدوار کرد.

کمالوند که به بستن تیم‌های خوب معروف است، امید جهانبخش، پدیده لیگ شانزدهم و امین پورعلی و محسن حمیدی را هم به نفت آبادان آورد، اما این پایان عملکرد خوب کمالوند در خریدهای آغاز فصل نبود و او سه برزیلی‌ - آگوستو سزار، مگنو باتیستا و لوسیانو پریرا - را هم به برزیلِ ایران آورد.

با موفقیت نفت در فصل نقل و انتقالات، شروع زود تمرینات و برگزاری اردوهای هدفمند و شاداب، حالا گفته می‌شود که این تیم، بهترین نفت آبادان تاریخ فوتبال ایران است؛ نفتی که با "فراز"، امید پرواز دارد.

باوجود اینکه کمالوند قول قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی را به یار دوازدهم طلایی‌پوشان نداده است اما این هوادار با دیدن این تیم، جانی دوباره گرفته و از الان برای حضور روی سکوها و خواندن "هلل یوس هل یوسه" و برای به رنگ زرد در آوردن ورزشگاه تختی آبادان و انداختن لرزه بر اندام حریفان با شعارهای خاص آبادانی، آماده است و آغاز لیگ را به انتظار نشسته است.

آبادانی‌ها که به گفته خودشان فوتبال از نان شب برای‌شان واجب‌تر است، آرزوهای بسیاری با این نفت دارند و اگر تمام معادلات نفتی‌ها در این فوتبال بی‌حساب و کتاب خوب پیش برود، این  نفتِ تازه‌نفس که امسال با شخصیت‌تر از قبل شده، می‌تواند حتی سهمیه آسیایی را به دست آورد.

با مجموعه نسبتا کاملی که کمالوند آماده کرده است، امسال هیچ موفقیتی دور از دسترس نیست و از الان باید منتظر يک نفتِ مقتدر باشيم؛ نفتی که با حضور کمالوند می‌تواند حتی بازیکنانی را به تیم‌ملی معرفی کند؛ چیزی که مدت‌ها است از فوتبال خوزستان دریغ شده است. پس در لیگ هفدهم قلب برزیل خوزستان می‌خواهد بیشتر از قبل بتپد.
 
و شاید در لیگ هفدهم دیگر هیچ آبادانی استرس سقوط نداشته باشد و شاهد فوتبال برزیلی و روی زمین همراه با تکنیک و تاکتیک باشد. شاید امسال آب راحتی از گلوی هوادار دوآتیشه نفت آبادان پایین برود و حتی شاید سرود قهرمانی در آبادان طنین‌انداز شود.

اتحاد، همدلی و بدون حاشیه بودن نیز در این تیم موج می‌زند و وقتی حسین بغلانی با رضایت خود بازوبند کاپیتانی را به مرتضی اسدی می‌سپارد، نشان می‌دهد که چیزی به عنوان "من" در نفت وجود ندارد و همه برای رسیدن به هدف، "ما" شده‌اند.

هواداران نفت هم که به قول خودشان "با این فراز دیگر به فرود فکر نمی‌کنیم"، سفت و سخت کنار تیم‌شان هستند و دور تمام حاشیه‌ها خط قرمز کشیده‌اند؛ حمایت این هوادار دل فراز و یارانش را هم قرص کرده است و خوب می‌دانند که چه کوه طلایی رنگی پشت سر آن‌ها قد علم کرده است.

امسال ورزشگاه تختی آبادان بیشتر از قبل به تسخیر فریاد "آبادان برزیلته" در می‌آید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۲
محمد آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
4
سرکار خانم پریسا زنگنه منش شما نباید این تیم فعلی را بهترین نفت آبادان در تاریخ فوتبال ایران معرفی نمایید. تیم بازیکن های بدی نگرفته است ، پس اگر این تیم با این بازیکنان که حتی یک ملی پوش ندارد و قرار است قهرمان لیگ شود ، تیمهای که چهار یا پنج بازیکن ملی پوش دارند باید بروند قهرمان اسیا شوند ، ایا شما نفت دوران برزگری ، فیروزی ، برادران سلامات ، سراج ، لقمان ، بیت سیاح ، دهداری و ... را بیاد داری که همگی بازیکنان تیم ملی بودند ؟
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
1
4
برای موفقیت تا آخرین نفس درود بر طلایی پوشان
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
2
3
انشاءالله امسال شاهد موفقیت صنعت نفت بزرگ باشیم. زنده باد آبادان زنده باد خوزستان
صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
5
به نظر من که بازیکن داشتن توی تیم ملی هیچ ربطی به قوی بودن یا نبودن تیم نداره مخصوصا تو ایران ، اس صنعتی پارسال قهرمان شد یکیشون تو تیم ملی نیس ، تیم ملی ما باندبازیه ما نمیخوایم بازیکن بدیم تیم ملی انقد خوب میشیم که موظف بشن بازیکنانمونو دعوت کنن تیم ملی , انشالله صنعت نفت امسال به هیچ تیمی رحم نکنه
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
3
3
جناب محمد آبادانی شما که میفرمایید این تیم بهترین تیم دوران صنعت نیست و از دوران برزگری و قاسمپور و ..... یاد میکنی و میگی اون تیم بهترین تیم بوده میشه بفرمایی با اون بازیکنان که چندتاشون هم ملی پوش بودن صنعت در جام تخت جمشید چندم جدول بود ؟ وقتی به بازیکنان جذب شده نگاه میکنیم ووقتی سرمربی را نگاه میکنیم و وقتی اینهمه هوادار یکدست و متحد را می بینیم و وقتی شروع تمرینات را بموقع می بینیم ووقتی اردوهای داخلی و خارجی را نگاه میکنیم میتوانیم با جرات بگیم که این تیم از لحاظی بهترین تیم دوران فوتبالی صنعت نفته و ایشالله در فصل جدید بهترین نتایج دوران صنعت نفت را خواهیم گرفت . امسال هیچ هواداری حق زدن ساز منفی را نداره وگرنه دشمن خطاب خواهد شد ما با این تیم با فراز پرواز برزیلی خودمونو انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد عده ای نظرات غیرکارشناسی و منفی بدهند . امسال سال صنعت نفته .
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
1
4
اگر فکر میکنی ملاک قهرمانی ملی پوش است کاملا در اشتباه هستی لستر وجوبیلو ایواتا واس خوزستان تازه شما فکر میکنی بازیکنان خوزستانی از ملی پوشا کمترن نه فقط لابی ندارن ودر ی تیم درجه ۴ خارجی بازی نمیکنن الان تیم ملی با منتخب خوزستان بازی کنه به نظرتان نتیجه چی میشه
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
4
مردم ابادان نباید موج منفی به تیم بدن.حداقل تا ۷ الی ۸ بازی اول
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
2
من با اروند موافقم.حرفش درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
2
2
بیژن خان این منفی دهنده ها نه آبادانی هستن و نه هوادار صنعت اینها فقط میخوان منفی بدن خب بذار بدن ماهم نگاه میکنیم .
خوزستان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
اینهایی که منفی میدن شک نکنید دشمنان فوتبال خوزستان آبادان هستند و فقط دنبال منافع و باندبازی و خیانت به فوتبال آبادان هستند
عباس شش بلوکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
ما امسال فقط باید پشت تیمتون باشیم تا آخرین نفس میگیم آبادان برزیلته
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
بکوری چشم حسودان و دشمنان صنعت امسال با شعار قدیمیه آبادان که برزیله ایتو ایتو برزیلته به حمایت از تیم قوی و پرانرژیمون میریم . سال سال کسب سهمیه و ایشالله قهرمانیه . فولاد و اس خوزستان که قهرمان شدن والله تیمشون از تیم امسال صنعت ضعیفتر بود ولی اراده کردن و هواداران حمایت و تونستن قهرمان بشن . پس ماهم میتونیم و ایشالله قهرمان میشیم .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها