به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

دیدارهای تدارکاتی فولاد بیشتر از استقلال و نفت

دیدارهای تدارکی فولاد بیشتر از استقلال و نفت

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان با تعداد مسابقات تدارکاتی بیشتری نسبت به تیم‌های هم‌استانی‌اش برای حضور در لیگ هفدهم آماده می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سه تیم خوزستانی با انجام مسابقات تدارکاتی برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر آماده می‌شوند. این در حالیست که فولادی‌ها بیشترین و نفتی‌ها کمترین تعداد بازی‌های تدارکاتی را در برنامه آماده‌سازی پیش‌فصل قرار داده‌اند.

تیم فولاد خوزستان در جریان اردوی زنجان 4 بازی مقابل تیم‌های آریا، سپاهان، موعود و پرواز زنجان انجام داد و در اهواز نیز به دیدار تیم‌های شاهین ویس و سپاهان ایذه رفت. فولادی‌ها همچنین 3 بازی دیگر برابر تیم‌های سپیدرود رشت، سایپا و گل‌گهر سیرجان انجام می‌دهند تا با مجموع 9 بازی تدارکاتی برای آغاز لیگ آماده‌تر شوند.

اما تیم استقلال خوزستان که تمریناتش را دیرتر از دو تیم هم‌استانی آغاز کرده بود، پس از انجام 3 بازی مقابل تیم‌های منتخب شهرکرد، شاهین لردگان و شهداء شهرکرد عازم شیراز شد تا با تیم‌های برق جدید و فجرسپاسی شیراز بازی کند. شاگردان ویسی همچنین در تهران به دیدار ملوان انزلی خواهند رفت، اما هفتمین حرف تدارکاتی استقلالی‌ها هنوز مشخص نشده است.

تیم صنعت‌نفت آبادان نیز تاکنون 3 بازی تدارکاتی برابر تیم‌های خارجی انجام داده است. زردپوشان نفت دوبار با تیم یوونتوس رومانی روبرو شده و یک دیدار مقابل كولومبه اسپورتيو کامرون انجام داده‌اند. شاگردان کمالوند روز دوشنبه در چهارمین بازی دوستانه پیش‌فصل به دیدار پیکان تهران خواهند رفت و احتمالاً پس از بازی با پیکان هم یک یا دو مسابقه تدارکاتی دیگر را تا قبل از بازی با استقلال تهران در هفته نخست لیگ هفدهم انجام می‌دهند.

هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از روز پنجشنبه 5 مردادماه 96 آغاز خواهد شد و سه تیم خوزستانی در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
2
0
تیمهایی که صنعت برای بازیهای تدارکاتی انجام داده و میدهد با تیمهایی که فولاد و اس خوزستان انجام داده و میدهند خیلی فرق میکنه . واقعا بازیهای تدارکاتی صنعت سنگین بوده و دوشنبه هم با پیکان که خیلی سنگین خواهد بود .
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
2
1
تیمی که صنعت باهاش بازی کرد فنرباغچه رو با همه یاراش زد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها