به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
تعداد نظرات: ۳۹ نظر
باید بازیکن بسازیم و روی پای خودمان بایستیم

اژدری‌زاده: بر اساس سیاست کلان کشور عمل کردیم

اژدری‌زاده: بر اساس سیاست کلان کشور عمل کردیم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در راستای سیاست کلان کشور بازیکن خارجی نگرفتیم و ای کاش همه باشگاه‌ها به این مسئله توجه می‌کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا اژدری‌زاده در مورد وضعیت فولاد خوزستان گفت: تیم در تهران به سر می‌برد و کارهای مربوط به تست پزشکی در ایفمارک را پشت سر می‌گذارند. برنامه ما در ادامه راه این است که 3 بازی دوستانه انجام دهیم و سپس آماده هفته اول مسابقات لیگ برتر شویم.

وی در مورد اردوهایی که تیمش پشت سر گذاشت، عنوان کرد: بر اساس برنامه قبلی کارمان را پیش بردیم. اردوی بسیار خوبی در زنجان داشتیم. سپس 10-12 روز در اهواز بودیم و در حال حاضر هم به تهران آمدیم و امیدواریم در 6-7 روزی که در این شهر هستیم برنامه‌های از پیش تعیین شده را به بهترین شکل انجام دهیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه آیا از قرعه کشی رضایت دارند، گفت: قرعه به هر شکلی می تواند رخ دهد. باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. در کل قرعه بدی نداریم و از این شرایط راضی هستیم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته اول و اینکه آیا این بازی برای شروع سخت نیست،  عنوان کرد: خیر اینطور نیست. درست است پرسپولیس از تیم‌های خیلی خوب لیگ سال قبل بود، اما ما هم فولاد هستیم و می‌خواهیم یک بازی پایاپای انجام دهیم و با امتیاز از تهران باز گردیم.

اژدری‌زاده در مورد اینکه شایعه شده سروش سعیدی با وجود داشتن قرارداد به فجر سپاسی پیوسته است، گفت:‌ خیر او قرار داد یکساله داشت و بعد از اتمام فصل قبل کارش با فولاد به پایان رسید.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه سرمربی تیمش اعلام کرده نیاز به جذب یک مدافع و مهاجم دارند و ای کاش هیأت مدیره باشگاه با جذب بازیکن خارجی موافقت می‌کرد، گفت:‌ چیزی که مسلم است این است که اگر سیاست کلانی در مملکت حاکم است نباید در حد شعار بماند بلکه باید به آن عمل کرد. امسال سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است. اگر بر این اساس گفتیم اردوی خارجی نمی‌رویم، لباس خارجی نمی‌پوشیم، بازیکن خارجی نمی‌گیریم و ... آیا خوب است یا بد؟ بر اساس سیاست کلان کشور عمل کردیم و ای کاش همه باشگاه‌ها این کار را می‌کردند و به این سیاست جامه عمل می‌پوشاندند. تا چه زمان باید نقطه ضعف مهاجم و مدافع را با بازیکن خارجی پوشش داد و به سمت سازندگی نرویم. باید بازیکن بسازیم و روی پای خودمان بایستیم. چند سال قبل ورود گلر خارجی ممنوع شد و الان می‌بینید چند گلر خوبی داخلی در فوتبال ایران داریم. اگر این سیاست را دنبال کنیم شاید در کوتاه مدت لطمه ببینیم اما در بلند مدت این مسئله به سود ما خواهد شد. اعتقاد داریم می‌توان با بازیکنان داخلی نتایج خوبی گرفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود آرش افشین مدنظر باشگاه فولاد است، اظهار داشت: هر بازیکنی می‌تواند مدنظر هر باشگاهی قرار بگیرد اما تا وقتی این مسئله نهایی نشود نمی‌توان آن را تائید یا رد کرد. باید بررسی‌ها را انجام دهیم و اگر این بازیکن مدنظر باشگاه باشد مذاکراتی صورت می‌گیرد فعلا هیچ چیز مشخص نیست.

اژدری زاده در مورد مطرح شدن بحث عدم رضایت پورموسوی از آرمان رمضانی و اینکه احتمال دارد او از فولاد جدا شود، خاطرنشان کرد: تا به الان چیزی در این مورد نشنیدم و کادرفنی و چیزی به من نگفته است.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد اینکه مسئولان استقلال خوزستان اعتقاد دارند فرزاد جعفری با وجود داشتن قرارداد با این تیم به فولاد پیوسته و نسبت به این اتفاق خیلی انتقاد کردند، گفت:‌اگر قرارداد این بازیکن غیر قانونی هست سازمان لیگ قرارداد ما را ثبت نمی‌کند و در این شرایط او بازیکن همان باشگاه قبلی می‌شود. ما کف دستمان را بو نکردیم که بازیکنان با کدام تیم قرارداد دارد. بازیکن می‌گوید من آزاد هستم و ما هم قبول می‌کنیم. مهم این است که کارت بازی برای کدام تیم صادر می‌شود اگر کارت بازی برای ما صادر شد بازیکن عضو تیم ما است و اگر برای استقلال خوزستان یا هر تیم دیگری صادر شود بازیکن به آنجا تعلق دارد. این مسئله محل مناقشه نیست. سازمان لیگ محل حل چنین موضوعاتی است و آنها بر اساس مدارک و سوابق بازیکن شرایط را مشخص می‌کنند.

وی در پایان گفت: امیدوارم لیگ هفدهم بسیار خوب و با کیفیت باشد و بازی‌های خوبی را مشاهده کنیم. هدف اصلی فوتبال پر کردن اوقات فراغت مردم شریف و فوتبالدوستان است. امیدوارم سطح مسابقات بالا باشد و مردم از این مسئله لذت ببرند و تیم‌های ملی بازیکنان قوی و با کیفیت را بتواند از دل لیگ انتخاب کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
12
سلام از صحبتهای اقای اژدری سر در نیوردم کلا همه چیز رو تکذیب کرده!!! همیشه میگه نشنیدم و نمیدونم و در جریان نیستم!!! اون تیکه از مصاحبش خیلی عجیبه گفته مگر کف دستم بو کردم بدونم کی با کی قرارداد داره؟؟؟ هر بازیکنی بگه من آزادم ما قبول میکنیم؟؟؟
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
9
به قول اون بازیگر، ای خدا تروخدا
لنگیها تو اوکراین خرج میکنن
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
12
تیمهای شهرستانی هم براساس سیاست کلان کشور میرن لیگ یک؟!
سیاست کلان کشور از تیمهای بدبخت شهرستانی شروع میشه وبه لیگ یک ودو ومنحل شدن ختم میشه
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
12
شما كه به جاي بازيكن سازي داريد ريشه تيمهاي پايه رو در مياريد هرچي بازيكن خوبه با داشتن قرارداد ميرن تيمهاي ديگه . ننگ بر هرچي مدير بي لياقت. خدا پدر دهكردي رو بيامرزه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
12
خداوكيلي از وقتي اين مستر اومده فولاد .هر چقدر زمان بگذره از اين تيم بيشتر نااميد ميشم .ميگه بايد بازيكن بسازيم استاد پس چرا ميري از بوشهر و كرمان بازيكن ميگيري همينجا معدن استعداده .تو كه ميخاي بازيكن بسازي از پايه هاي فولاد بازيكن بگير تا حداقلش تعصب به استانشون داشته باشن و خيرش به جووناي اين استان محروم برسه
الزعيم فولاذ
|
United States of America
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
10
دیگه همه فهمیدن ماموریت اژدری چی هست دیگه خواب سهمیه گرفتن یا قهرمانی رو نخواهیم دید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
13
سیاست کلان فقط برای خوزستانه

صرفه جویی فقط برای فولاد خوزستان
چرا استانهای دیگه اینکار نکنن
تبدیل فولاد به یک تیم معمولی وسطح توقعات را پایین آوردن وبعدش عدم سرمایه گذاری در فوتبال

بی عرضگی مدیران استانی دست نشانده باسیاست گذاری که از مدیران غیر بومی دیکته میشه

مطمن باشید فولادی در آینده نخواهید دید مثل استقلال اهواز
مثل استقلال خوزستان قهرمان که نابودش کردند

حداقل حرف مسخره نزنید......
imn
|
Sweden
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
10
اخه تو شدی کاسه داغتر از اش و ارمان گرا؟ ای کاش واقعیت بود ولی بهانه های ندانم کاریها و ضعف مدیریت باشگاه هست تازه تیمهای تهرانی و دولتی و سرخابی ها بازیکن خارجی گرفتن و اصلا فوتیال حرفه ای یعنی همین. واقعا جای تاسف داره سر هوادار کلاه گذاشتن به بهانه های مختلف
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
10
آقای اژدری امسال بقول شما طبق سیاست کلان کشور عمل کردی پس پارسال چی؟
پارسال چرا اردوی خارجی نرفتیم؟
پارسال چرا لباس خارجی نخریدیم؟
پارسال چرا پول بازیکن خارجیو ندادی تا فرار کنه؟
چرا چرا چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
12
حتما هیئت دولت از اژدری بابت این کار واضافه کردن مقدار زیادی پول به بودجه کشور تقدیر می کنه ..یجوری می گه بازیکن سازی انگار بازیکن بعد می فروشه یا برا مدت طولانی نگهش می داره. شما حتی نمی تونی پول حق رشد بازیکن پایه تیم از باشگاه های دیگه که محصولاتمونو که با همون پول باشگاه تربیت شدن بگیری بعد حرف از اقتصاد مقاومتی می زنی. ما می دونیم این کارا فقط بخاطر اینکه دل مدیرای شرکت بدست بیاری و این حرفای اقتصاد مقاومتی فریبی بیش نیست و از طرفی برنامتون اینکه فولاد نه سهمیه بگیره نه قهرمان بشه لعنت به ادمایی مثل شما
فولادی با تعصب
|
Pakistan
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
1
11
اینقدر هزینه نکردنتونو به فرمایشات مقام معظم رهبری نچسبونید اگر واقعا شما مطیع رهبر انقلابین از بازیکنهای بومی استفاده کنید ن از مس کرمان و... بازیکنای درجه سه وارد کنید سیاستهای کلان برای کالاهاست ن بازیکنان. این مسخره بازیا رو جمع کن اقای اژدری ب هواداران واقعیت رو بگو الکی دلیل غ منطقی نیار اگر سیاست کلان این بود الان کل تیمای ایران بازیکن خارجی نمیگرفتن ن فقط فولاد. الان سیاه جامگان هم بازیکن خارجی گرفته لطفا ب شعور هواداران باسواد وبا ولایت توهین نکن ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
9
اصلا چرا بازیکن داخلی خوب نمیگیری

بازیکنان آکادمی را فراری میدن بجاش از کرمان بجای زیره بازیکن فوتبال میارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
10
سپاهان پیشنهاد2میلیاردو600میده به حاج صفی بعد ایشون بخاطر 100میلیون طبیی رو جذب نکرد طیبی که بازیکن خارجی نبود که اقای اژدرخان فرق فولاد با سپاهان چی که اونا ازادن هرچقد دوس دارن خرج کنن ولی فولاد باید از سیاست کلان پیروی کنه جمع کن این بساطو دیگه شورشو در اوردی
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
7
Get out
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
7
تا زمانی که این اژدری در مدیریت فولاد باشه اوضاع همین جوره ما خوزستانی ها چقدر بدبختیم که یه آدم بله قربان گو افراد پایتخت نشین راس تیم محبوب یه استانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
6
تو رو چه به فولاد مديرجان .چونكه دخلت كفاف خرجت رو نمى ده از حرفات پيداس .مدير جان
هزينه ى سنگينى در ازاى نابود كردن فولاد خواهى داد اژدرى با خداحافظيت خوشحالمون كن.
.درست نمى دانى چطور بايد از اين پيله بيرون بياى ما كمكت مى كنيم استعفا بدى "
كج كن راهتو سمت خروجى اژدرى بسه ديگه برو ديگه تو فولاد چيزى نمونده كه نابودش نكردى
M6
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
6
در ضمن فرمایشات اژدری ، این سوال مطرح میشه ک روی پیراهن های فولاد مارک کدوم شرکته؟؟؟ مگه آل اشپورت ایرانیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
6
با خودت چند چندى اژدرى مرحله چند رسيدى
M6
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
9
جناب اژدری زاده بنده با یک بخش از حرف شما کامل موافقم که فرمودید (باید بازیکن بسازیم و روی پای خودمان بایستیم) این حرفتون کامل قبول دارم بخصوص در فولاد که از قدیم به سازندگی بازیکن معروف بوده.
اما یک سوال از شما دارم. چرا بازیکنهای نخبه آکادمی فولاد که سالها برای رشدشون مبالغ زیادی خرج کردید سالها زحمت کشیده شد توسط مربیان پایه و سالها خوابگاه و زمین تمرین و تغذیه و حقوق و البسه از شرکت فولاد برای آکادمی تهیه شد اما بناگهان این جوانهای مستعد وبومی و آینده دار بطرز مشکوکی از تیم خط خوردن تو چند روز گذشته و بجاشون از بوشهر و سیرجان و زنجان بازیکن اوردید؟
جناب اژدری زاده شما که پرسنل شرکت فولادید چجوری اجازه دادید چنین اتفاقاتی بیفته وچرا این امارت بزرگ که سالها و میلیاردها برای ساختنش هزینه شد یهویی تخریبش کردن و آب از آب تکون نخورد؟
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
7
اصل حرف شما درست وهمه ما روی چشم جا داره
ولی چرا بازیکن خوب داخلی نمیگیری
چرا بازیکنان آکادمی فولاد مفت میرن تیم های دیگه وبجاش بازیکن درجه سه میگیرید
لطفا حداقل سکوت کنید
وفعلا حرفهای مسخره نزنید تا در ادامه لیگ وبا نتایج افتضاح که گرفتید بعدش سخرانی کنید ومصاحبه واز این حرفهای مسخره بزنید
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
5
اژدری زاده مفهوم اقتصاد مقاومتی رو نفهمیده.اقتصاد مقاومتی بمعنی سو استفاده از شرایط نیست
Dellealpi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
5
آقای اژدری به اصطلاح مدیر ای کاش یه ذره به این حرفی که داری میزنی (جوونگرایی و استعدادیابی و فرصت دادن به جوونای آکادمی) هم عمل میکردی نه اینکه فقط واسه کم کردن هزینه و حفظ صندلی مدیریت و جلب رضایت هیات مدیره این حرف رو بزنی و پشتش قایم شی. شما اگه به فکر جوونگرایی و فرصت دادن به جوونا بودی حال و روز آکادمی باشگاه این نبود.از قهرمانی های هرساله و پرتعداد در رده های پایه رسیدیم به هیچ. شما اگه به فکر آینده بودی آکادمی رو نابود نمیکردی.اگه به فکر بازیکن سازی بودی فولاد نوین که پشتوانه تیمه رو نابود نمیکردی و بازیکناشو به تیمای دیگه دو دستی تقدیم نمیکردی که امسال بخوای با کلی هزینه پسشون بگیری. یه حرفی بزن که به وجناتت بیاد آقای اژدری.
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
7
چ ربطی داره ...از بیمارستان پ میدم ...روده هام از شدت خنده میخوان دور زمین بچرخن ...مرسی دکتر ...من الله توفیق
Ramus
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
6
این همه ما رو ... فرض کرده به همه ما داره توهین میکنه . باید جواب محکمی بهش داد تا درسی برای همه مدیران بی لیاقت استان ثروتمند و بدبخت خوزستان باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
4
اقای اژدریزاده این سیاست کلان ایا فقط برای فولاد است چطور تیم گسترش فولاد مربی خارجی داره بازیکن خارجی میگیره برای امادهسازی میره ترکیه و تیمهای دیگه مانند پارس جنوبی .ذوب اهن .نفت.سپاهان که مهاجمعراقی گرفته .پرسپولیس. استقلال که ماشااله سنگ تمام گذاشتند .سایر تیمها به همین شکل به جز چند تیم که حداقل نسبت به فولاد بهتر عمل کردند امیدوارم این سیاست کلان شما باعث سقوط فولاد ورنجش هواداران نشه .برای شما هم درجهت کمک به تیمهای دیگه وپایداری مدیریتتان ارزوی موفقیت میکنم
Khalil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
5
شعرمیگی اژدری کدوم سیاست بگو نمیخواییم هزینه کنیم وسلام...
ميلاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
2
اخه شمادرباري ماچه فكري كردي نميفهميم شمابراي حفظ صندلي هركاري ميكني تا صندلي ازدست ندي ولي بهت قول ميدم به همين زودي بركنارميشي
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
3
عوام فریب... اگه راس بگی به فکر کشور هستی بخدا قسم که اصلا نیستی... فیش حقوقت را نشون مردم بده ببینیم چقدر حقوق میگیری... به اینجور ادما چی میگن... تو منفور ترین مدیری که تا به حال فوتبال خوزستان به خودش دیده... چقدر فوتبال ایران خاک توسر شده که این ادم بی کفایت برا یه استان تصمیم گیری میکنه
علی دیلمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
2
واضح بگو نمیخوام فولاد یه تیم مدعی باشه و میخوام یه تیم معمولی باشه که هرسال برای نیوفتادن بجنگه .اگه به فرمایشات مقام رهبری گوش میدادی نمیزاشتی طیبی و سالاروند برن
پولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
2
کدخدا اژدری شما چکار سیاست داری اگر می تونی کارخودت ادامه بده از کی اقتصاددان بودی ما نمی دونستیم این حرفها چیه می زنی اینجوری نگو جان تو فردا یهویی دیدی روحانی میاد دنبالت بعنوان وزیر اقتصاد بعد ما طرفدارا فولاد بیچاره می شیم سعی کن از اقتصاد صحبت نکن فردا می افتی تو رودرواسی با رئیس جمهور بعد به هدفت واسه بردن فولاد به دسته یک از دست میدی ها .ادمین چاپ کن انصافا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت عوامل خوزستان اسپورت لطف کنید انتقادات مارو به هیئت مدیره فولادخوزستان برسونید بابا ازکار اژدری خسته شدیم خداوکیلی به کی باید بگیم مگه تیمهای سپاهان وتراکتور استقلال وپرسپولیس یک سال اگه جزء چهار تیم اول نباشند کادر فنی ومدیر عامل مربیان رواخراج میکنند وما این سه سال کسی جوابگوی هوادار نیست متاسفم برای اژدری با این تفکرات ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
ملعونترين مدیری كه ديدم اي بي تعصب دست ازسرفولاد بردار
موسوي شادگان
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
چرا فقط سیاست های کلان کشور باید در خوزستان اجرایی بشه؟؟؟؟ دقیقا همون سیاست های کلانی که به ضرر منافع مردم خوزستانم هست!!! اینقدر فیلم بازی نکنید آقایون رییس!!! بدبخت ترین تیمای لیگ بهترین اردوها رو رفتن بهترین بازیکنا رو گرفتن ولی ما چی؟!!!! هر چی بازیکن درجه سه و مصدومه رو گرفتیم و مث تیمای دسته سومی یه اردو تو زنجان!!! زدیم و خلاص!!! واسه توجیح کردن کاراتون هم دم از اقتصاد مقاومتی میزنید!!!! بخدا بقیه استانها و تیما دارن به ریشمون پوزخند میزنن!!! آخه ما خوزستانیا چرا اینقدر بدبختیم که این مدیرا رو باید تحمل کنیم!!!!
نتایج درخشانتون رو در لیگ خواهیم دید!!! اونوقت که با یکی دو باخت خشم و بغض به حق هوادارا نمایان شد اونوقت میفهمید توجه نکردن به خواست هوادار یعنی چی!!!
حسن بزرگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
پیشرفت تیمهای عربی مدیون بازیکنان خارجی است اگرمامربی خارجی نداشتیم الان راحت به جام جهانی نمیرفتیم این حرفها چیه که میزنی اقای اژدری که میزنی ازکی دستورمیگیری اقای اژدری که تیم فولادخوزستان این قدرذلیل وخوارکردی و برابعضیهاخوش خدمتی میکنی که نیت پایین آوردن تیم فولادخوزستان رادارند اخرش مجبورمیشیم تواستودیوم دادبزنیم وبگوییم آژدری حیاکن تیم فولاد رآرهاکن هرچند ...
علی برومند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
1
آقایان (اژدری زاده) به قول علی دایی مفهوم اقتصاد مقاومتی رو نفهمیده.اقتصاد مقاومتی بمعنی سو استفاده از شرایط نیست افای اژدری حرف شما درست لطفا ماشین زیر پا هم ایرانی باشد اگر راست می گویی. اقای اژدری زاده شما هوادارن چی فرض می کنی با این صبحت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
آقای اژدری نمیخوای خرج کنی ربطش به سیاست کلان کشور نده مال این حرفا نیستی . تازه یادت اومده که کشور سیاست کلان داره .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
با سلام.یکی به این اژدری بگه اون چیزی که راجب طرف داران فولاد فکر کردی خودتی ... همه چیز رو تکذیب میکنه.از وقتی مدیر عامل شدی چه کار کردی هرسال باید به ترسیم که سقوط نکنیم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
اقای اژدری تو که به فکر بازیکن ساختن هستی سروش سعیدی از بازیکنهای پایه فولاد چرا با وجود قرارداد داشتن خواستین سرش رو زیر اب کنید.اگه نمیتونی مدیریت کنی بهتر که جات رو بدی به کسی مثل دهکردی.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۶
0
0
ما به بازیکنانی مثل سروش سعیدی نیاز مندیم.جوان بومی خوزستان و از کرمی و والی هم جواتر هم ازنظر فنی بهتر.نمیدونم چرا بعضی فوتبالیستها باید عصا بگیرن دست تا از تیم برن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها