به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان:

فرقی نمی‌کند با استقلال بازی کنیم یا پرسپولیس

عیسی‌زاده: بازی با استقلال یا پرسپولیس فرقی ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان تأکید کرد که رقبای تیمش هیچ فرقی ندارند و آنها فقط باید در بازی‌هایشان پیروز شوند.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی عیسی‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم درباره اردوی دو هفته‌ای تیم صنعت نفت آبادان در ترکیه، اظهار داشت: خدا را شکر اردوی خوبی داشتیم. 14 روز در ترکیه بودیم و بچه‌ها تمرینات خوب و پرفشاری را پشت سر گذشتند. از روز پنجشنبه هم اردویمان را در تهران برپا می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: پس از بازگشت از ترکیه با کادر فنی و بازیکنان صحبت کردم و همه‌ از اردو راضی بودند. آنها می‌گفتند امکانات خوبی در ترکیه داشتند و بازی‌های مفیدی انجام دادند. خوشحالم که توانستیم با یک تدارکات خوب، تیم را آماده مسابقات لیگ برتر کنیم.

عیسی‌زاده با اشاره به برگزاری قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ هفدهم و مواجه شدن تیمش با قرعه‌ای نسبتاً سخت، خاطرنشان کرد: قرعه‌کشی است و جذابیت قرعه‌کشی هم به همین چیزهاست. قرعه ما سخت شد، اما حتماً خیری در آن است. هفته اول با استقلال بازی داریم، اما صنعت نفت هم خیلی خوب و آماده است. استقلال تیم بزرگی به حساب می‌آید و از بازیکنان و کادر فنی بزرگی بهره می‌برد. بازی‌های اول همیشه سختی‌های خاص خودش را دارد و تیم‌ها معمولاً جا نمی‌افتند، اما امیدوارم تیم‌مان نتیجه بگیرد. هیچ فرقی برای ما ندارد که با استقلال بازی کنیم یا پرسپولیس؛ فقط باید ببریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
1
ان شاا.. بعد از سالها فوتبال آبادان به حق خودش که قهرمانی لیگ برتر و همیشه در اوج و قله بودن هست دست پیدا کنه.دیگه هیچی جز قهرمانی مردم فوتبال دوست و مظلوم آبادان رو خوشحال نمیکنه.
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
0
0
امسال واقعا مسئولین تین نفت عالی کار کردن ب خصوص آقای عیسی زاده ضمن تشکر از تمامی مسئولین در راس آنها آقای عیسی زاده _ خواهش میکنم از هواداران با صبوری و بدون تفرقه فقط و فقط تشویق تیم خودمان که مطمئنا امسال با توجه ب یارگیری خوب صنعت و رقیب سخت شدن برای نورچشمی های فدراسیون شک نکنید کوچکترین خطایی رو.فدراسیون ب سختی مجازات میکنه تا تیم نفت از اون دوتیم عقب بیوفته پس خواهش میکنم فقط حمایت
خوزستان برزیلته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
هیچ بهانه ایی برای محرومیت و جریمه شدن نباید بدیم و صبور باشیم.شک نکنید برای قهرمانی باید با عوامل قدرتمند بیرون از زمین هم بجنگیم... لابی قدرتمند سرخابی ها در فدراسیون و رسانه و روزنامه ها و صدا و سیما و وزارت ورزش و داوری و ..روی نتیجه زمین سبز خیلی تاثیر گذار هستند.از همون بازی اول باید افشاگری کنیم و از حق خودمون به شدت دفاع کنیم و اجازه ندیم فدراسیون و مدیریت تهرانی اصفهانی فوتبال قهرمانی رو از ما بگیرند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
احسنت آقا سیاوش وقت حمایت آبادان برزیییییییلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها