به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

پیری: برای احقاق حق باشگاه تلاش می‌کنیم

خوزستان اسپورت- معاونت اجرایی و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان، گفت: قرعه کشی لیگ برتر بد نبود چرا که در طول فصل باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و مهم نیست با کدام حریفان بازی می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، یعقوب پیری در گفت‌وگو با فارس در مورد قرعه کشی هفدمین دوره لیگ برتر، گفت: قرعه کشی خوب بود و تیم‌ها حریفان خود را برای هفدهمین دوره لیگ برتر شناختند. ما هم باید در هفته اول با تراکتورسازی به میدان برویم. قرعه بدی نبود. در کل این مسائل چندان مهم نیست چراکه باید در طول فصل با همه حریفان بازی کنیم.
وی در مورد اینکه آیا بازی با تراکتورسازی سخت نیست و بهتر نبود در هفته اول با تیمی روبرو شوند که اسم و رسم کمتری داشته باشد، خاطرنشان کرد: چرا باید بازی تراکتورسازی سخت باشد. آنها هم مثل همه تیم‌ها قوی هستند و ما تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

سخنگوی استقلال خوزستان در مورد اینکه سال قبل هم هفته اول به مصاف تراکتورسازی رفتند، گفت: بله اما با این تفاوت که در هفته اول آنها میزبان بودند اما اینبار ما میزبان هستیم.

پیری در مورد شرایط تیمش عنوان کرد: تمرینات آماده سازی به خوبی برگزار می‌شود. امروز اعضای تیم راهی شیراز می‌شوند. طی روزهای چهارنشبه و جمعه با فجر سپاسپی و برق جدید بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. سپس روز شنبه به تهران می‌آئیم و در تهران هم یکی دو بازی دوستانه داریم. روز 26 تیر هم وقت ایفمارک داریم.

وی در مورد بحث‌هایی که در مورد فرزاد جعفری، دانیال ماهینی، محمد شریفی و مهدی زبیدی مطرح شده و وکیل ماهینی و شریفی اعلام کرده این بازیکنان به استقلال خوزستان باز نمی‌گردند، گفت: این مسئله را از طریق مراجع قانونی مربوط به خودش دنبال می‌کنیم و وقتی برای پاسخگویی به اظهارات افراد دیگر نداریم. این بازیکنان با استقلال خوزستان قرارداد دارند و حق باشگاه است که از حقوق خودش دفاع کند. در این راه قدمی عقب نمی‌رویم و تمام تلاشمان را برای احقاق حق باشگاه می‌کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها