به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان سابق فولاد

عکس/ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان سابق فولاد

خوزستان اسپورت- سه نماینده فوتبال خوزستان در لیگ برتر، تاکنون نسبت به ثبت قراردادهای بازیکنانشان اقدام نکرده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم‌های حاضر در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای اخیر اقدام به ثبت رسمی قراردادهای بازیکنانشان کرده‌اند تا پس از سپری کردن مراحل اداری بتوانند کارت بازی این بازیکنان را دریافت کنند.

بختیار رحمانی و ساسان انصاری، دو بازیکن فصل پیش فولاد خوزستان، از جمله بازیکنانی بودند که امروز (دوشنبه) قراردادهایشان را با تیم‌های پیکان و سپاهان در هیئت‌های فوتبال تهران و اصفهان ثبت کردند.

این در حالیست که قراردادهای هیچ‌کدام از بازیکنان تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان تاکنون در هیئت فوتبال خوزستان ثبت رسمی نشده است.

علیرضا جرفی مدیر نقل‌وانتقالات هیئت فوتبال خوزستان چند روز پیش در مصاحبه‌ای عنوان کرد: توصیه ما اینست که مسئولان تیم‌های خوزستانی در اسرع وقت برای طی شدن مراحل اداری ثبت قراردادهایشان به هیئت فوتبال مراجعه کنند و ثبت قراردادها را به روزهای نزدیک به آغاز لیگ موکول نکنند تا فرصت کافی برای تکمیل مدارک را داشته باشند.

عکس/ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان سابق فولاد


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
3
آقای عیسی زاده بچه ها که از ترکیه برگردند سریع قراردادهاشونو رسمی کنید.این فوتبال بی قانونه. اخیرا بازیکنای که قرارداد رسمی چندساله دارند راحت میرن تیمای دیگه چهارماه محروم میشن.قرارداد رسمی که انقد راحت نادیده گرفته میشه وای بحال قرارداد داخلی فکرکنم چهار روز بیشتر محرومیت نداره اگه بازیکن ول کنه بره تیم دیگه.بخصوص اگه این تیمای غارتگر تهران واصفهان که پول و لابی دارن
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
2
اقا جان من از این خبرا نذار خوب به ما چه که اینا کجا ثبت کردند؟ امیدوارم دوباره وسط فصل آویزونمون نشن.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
0
1
فقط دوس دارم دیگه هیچوقت برنگردن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها