به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: دوست داشتم بازی اول بیرون اهواز باشد

پورموسوی: دوست داشتم بازی اول بیرون از اهواز باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ما نیاز به جذب بازیکن خارجی داریم و امیدوارم نظر هیئت مدیره در این مورد عوض شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد شرایط فعلی فولاد خوزستان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و تمرینات منظمی را انجام داده‌ایم، ولی برای اینکه تیم تکمیل شود نیاز به دو بازیکن در دفاع میانی و مهاجم نوک داریم. الان بازیکن ایرانی پیدا نمی‌شود، چون بازیکنان باکیفیت قرارداد بسته‌اند و ما باید به سمت بازیکنان خارجی برویم. متأسفانه مشکل بزرگ این است که هیئت مدیره فولاد با جذب بازیکن خارجی مخالف است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: ما می‌توانیم نیازهای‌مان را با جذب بازیکن خارجی برطرف کنیم، چون دسترسی به گزینه ایرانی امکان‌پذیر نیست. اگر هم قرار باشد بازیکن خارجی بیاوریم قطعاً فوتبالیست‌های باکیفیتی جذب خواهیم کرد تا حرف و حدیثی ایجاد نشود، ولی متأسفانه هیئت مدیره فولاد با این موضوع مخالف است.

وی در پاسخ به این پرسش که «شما نمی‌توانید برای جذب بازیکن خارجی روی مسئولان باشگاه فولاد فشار بیاورید؟»، گفت: من از روز اول گفتم که نیاز به بازیکنان خوب دارم و توانستیم نفرات خوبی هم جذب کنیم، ضمن اینکه روی جذب بازیکن خارجی هم حساسیت نشان ندادیم. الان اما شرایط فرق کرده و امیدوارم که هیئت مدیره در جذب بازیکن خارجی تجدیدنظر کند. تیم ما الان هم بد نیست، ولی من می‌توانم تیم بهتری تشکیل بدهم.

پورموسوی همچنین خاطرنشان کرد: اگر نتوانستیم بازیکن خارجی بگیریم چند جوان در کنار تیم هستند که از آنها استفاده خواهیم کرد. من چند بار با باشگاه در مورد جذب بازیکن خارجی صحبت کردم. طبیعتاً آنها هم دلایل خاص خودشان را دارند، ولی امیدوارم که بتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان راجع به قرعه‌کشی لیگ برتر و تقابل با پرسپولیس در هفته اول گفت: در هفته‌های اول نمی‌توان گفت قدرت تیم‌ها در چه سطح است. من دوست داشتم در بازی اول بیرون از اهواز باشیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد. امیدوارم که لیگ را خوب شروع کنیم، ولی طبیعتاً بازی با قهرمانی ایران در آزادی سخت است.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
9
سید خدا پشت و پناه شما و سایر تیم باشه....موفق باشید....من الله توفیق
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
2
4
اقای پورموسوی غیر از دفاع وسط و مهاجم بفکر گرفتن هافبک دفاعی - وینگر چپ - دروازبان - هافبک تهاجمی باشید که تیم کامل بشه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
9
میگن اژدری چون بلد نیست ای تی سی واسه بازیکن خارجی بگیره ممنوعش کرده
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
5
اقاسید تیم به یک مهاجم خوب نیاز داره از الان رو حرفتون پا فشاری کنید که وسط بازیها به مشکل بر نخوری اشتباه غیر قابل بخششه از ما گفتن ...روو این جوانها زیاد حساب نکن حتما مهاجم باید خارجی باشه .چون کسی نمونده که جذب بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
0
6
امیدوارم مدیرعامل با آوردن بازیکنان خارجی موافقت کنه بشرطی که بازیکنان خارجی اهل بوشهر نباشن!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها