به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان خبر داد:

تعیین تکلیف چهار بازیکن جدا شده از استقلال

خوزستان اسپورت- معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان،گفت: وضعیت چهار بازیکن جدا شده از این تیم بزودی تعیین تکلیف می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، یعقوب پیری درخصوص بازیکنانی که از این تیم جدا شده‌اند، افزود: براساس قانون، مهدی زبیدی، فرزاد جعفری، محمد شریفی و دانیال ماهینی با استقلال خوزستان قرارداد دارند.

وی گفت: این بازیکنان مدعی شدند که قراردادشان را با باشگاه فسخ کرده‌اند، که استقلال خوزستان به سازمان لیگ برتر و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون اعلام کرده است این بازیکنان اکنون بازیکن استقلال خوزستان محسوب می‌شوند.

پیری با بیان اینکه ارسال مدارک درخصوص بازیکنان بزودی به فدراسیون ارائه می‌شود، گفت: کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به این مساله در هفته جاری رسیدگی می‌کند و با اطمینان این بازیکنان به استقلال خوزستان باز می‌گردند.

وی در خصوص جدایی بیت سعید و طیبی از تیم استقلال خوزستان در فصل جدید نیز گفت: بیت سعید و طیبی بازیکنان تاثیرگذاری در تیم بودند، ولی بازیکنان جدید بدون شک جای خالی این بازیکنان را پر خواهند کرد.

به گفته وی، لغو اردوی اوکراین و ترکیه تیم استقلال خوزستان به این دلیل بوده که تعدادی از بازیکنان جدید دانشجو هستند یا وضعیت خدمت نظام وظیفه آنها مشخص نبوده و این بازیکنان شرایط خروج از کشور را نداشتند به همین خاطر تصمیم بر این گرفته شد که اردو در زمان حاضر در داخل کشور برگزار شود.

سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان افزود: دومین اردوی آماده‌سازی این تیم پس از شهرکرد در شیراز خواهد بود و این تیم دو بازی تدارکاتی در شیراز برگزار می‌کند.

پیری اظهار کرد: اردوی شهرکرد در سطح بالایی برگزار شد و همه شرایط لازم برای برپایی اردو فراهم بود.

وی درخصوص وضعیت بازیکنان جدید که به تیم استقلال خوزستان پیوسته‌اند نیز گفت: اکنون زمان بدنسازی تیم است و شرایط خود را دارد اما کادر فنی، بازیکنان جدید را با مطالعه کامل جذب کرده‌اند.

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان درخصوص مساله اسپانسر تیم نیز گفت: در این زمینه امید اسد بیگ مدیرعامل شرکت نیشکر هفت تپه، از استقلال خوزستان به خوبی حمایت کرده است و به موقع دست این تیم را گرفت و شرایط خوبی برای تیم فراهم شده است.

پیری گفت: با وعده‌هایی که مسئولان استانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و سایر حامیان مالی داده‌اند، امید است امسال باشگاه استقلال خوزستان با کمبود اعتبار روبرو نشود.

وی درخصوص مطرح شدن استعفای عبدالله ویسی از تیم استقلال خوزستان در چند روز اخیر در برخی روزنامه‌های ورزشی نیز گفت: این مساله به این شکل نبود، ویسی به دنبال تحقق وعده‌هایی بود که مسئولان به تیم داده بودند ولی دوستان رسانه‌ای این مساله را بزرگ‌نمایی کردند.

به گفته وی، تیم استقلال خوزستان مانند سایر تیم‌های لیگ برتری براساس برنامه پیش می‌رود و این تیم برای حضور قدرتمندتر در لیگ امسال برنامه‌ریزی کرده است.

پیری گفت: استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به بضاعتی که داشت، نتایج بسیار خوبی گرفت و کمتر کسی پیش بینی می‌کرد تیم استقلال خوزستان در برابر تیم های قدرتمند آسیا نمایش زیبا ارائه دهد.

وی در خصوص ایراد فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به ورزشگاههای تیم های فوتبال ایران گفت: امسال نیز ورزشگاه غدیر در اختیار استقلال خوزستان قرار می‌گیرد و ایراد کنفدراسیون به ورزشگاه تنها برای مسابقات لیگ قهرمانی باشگاه های آسیا بوده است.

به گفته وی، تیم فوتبال استقلال خوزستان امسال در لیگ برتر مانند دو فصل پیش ظاهر می‌شود تا بتواند با شرایط موجود به شایستگی های خود دست یابد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
4
هر چهار بازیکن باید برگردند و در صورتیکه احیانا بخواهند با نفوذ و کدخدامنشی و یا پرداخت غرامت مسئله را فیصله دهند باشگاه نباید زیر بار پرداخت غرامت از طرف بازیکنان نامبرده برود . معلوم نیست توی اون مملکت چرا همیشه یک عده بفکر بی قانونی و یا دور زدن قانون با سوء استفاده از اسم و مقام خود و یا دیگرانند و همچنین سوء استفاده از ضعف مجریان قانون .
تاج میاد عذر خواهی میکنه
|
United States of America
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
3
مگه میشه بازیکن ازدست دایی دراورد یه داداردوری راه میندازه که اردبیلیها پشتش درمیان سازمان لیگ به توپ میبنده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها