به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

حضور 16 تیم خوزستانی در لیگ‌های فوتبال ایران

حضور 16 تیم خوزستانی در لیگ‌های فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- 16 تیم خوزستانی در فصل جدید مسابقات لیگ‌های رده سنی بزرگسالان فوتبال کشور حضور خواهند یافت.

به گزارش خوزستان اسپورت، لیگ‌های چهارگانه فوتبال ایران در فصل ورزشی 96-97 شاهد حضور 16 تیم از استان خوزستان خواهند شد و نمایندگان فوتبال دیار کارون در لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم به مصاف رقیبان خواهند رفت.

فولاد و استقلال خوزستان و نفت آبادان تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر هستند و نفت مسجدسلیمان به همراه شهرداری ماهشهر در لیگ دسته اول به میدان می‌روند.

خوزستان در لیگ دسته دوم دارای شش نماینده به نام‌های استقلال اهواز، نفت امیدیه، فولادنوین اهواز، کارون خرمشهر، شاهین ماهشهر و پتروکیان شوشتر است که هنوز وضعیت واگذاری امتیاز تیم شاهین ماهشهر به تأیید فدراسیون فوتبال نرسیده است.

لیگ دسته سوم نیز شاهد حضور پنج تیم خوزستان در دو مرحله جداگانه می‌شود. تیم‌های استقلال رامشیر، استقلال رامهرمز و سپاهان ایذه در مرحله نخست لیگ 3 بازی می‌کنند و تیم‌های نفت نوین آبادان و ملی‌حفاری اهواز از مرحله دوم به این مسابقات اضافه خواهند شد.
    
خوزستانی‌ها سال گذشته 18 نماینده در لیگ‌های مختلف رده سنی بزرگسالان داشتند که پنج تیم پرسپولیس شوش، استقلال شوشتر، نفتون مسجدسلیمان، استقلال ملاثانی و استقلال خرمشهر به لیگ استانی سقوط کردند و تیم‌های استقلال رامشیر، استقلال رامهرمز و سپاهان ایذه به مرحله نخست لیگ دسته سوم در فصل جدید راه یافتند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها