به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

ویسی: ماهینی را گول زدند تا حسابش را مسدود کند

ویسی: ماهینی را گول زدند تا حسابش را مسدود کند

خوزستان اسپورت- سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید عده‌ای دانیال ماهینی را گول زده‌اند و قرارداد او با سایپا غیرقانونی است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی درباره آخرین وضعیت استقلال خوزستان پیش از آغاز فصل گفت: خدا را شکر شرایط‌ خوب و یک اردوی بسیار خوب در شهرکرد داشتیم. در آن اردو سه بازی دوستانه برگزاری کردیم و به ۹۰ درصد چیزی که می‌خواستیم دست پیدا کردیم. در تلاشیم که یک مهاجم خارجی جذب کنیم تا تیم تکمیل شود. قرار است سه‌شنبه هم به شیراز برویم دو بازی تدارکاتی با فجرسپاسی و برق شیراز داشته باشیم و بعد از آن راهی تهران می‌شویم و علاوه بر دو بازی تدارکاتی، در تست پزشکی شرکت می‌کنیم و آماده آغاز رقابت‌های لیگ می‌شویم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شرایط مالی استقلال خوزستان گفت: خدا را شکر، بخش بزرگی از مشکلات مالی ما حل شده است. ما تنها تیمی هستیم که ۲۰ درصد از پول بازیکنان را داده‌ایم. اسپانسر جدید خیلی به ما کمک کرد و باید از آنها تشکر کنم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که طلب سال گذشته بازیکنان هم پرداخت شود.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت دانیال ماهینی چگونه است، بیان کرد: دانیال ماهینی بازیکن ماست و باید به استقلال خوزستان برگردد. ما از حقمان درباره او نمی‌گذریم. او با ما قرارداد دارد و رفتنش به سایپا غیرقانونی است. متاسفانه عده‌ای به او گفته‌اند که حساب بانکی‌اش را مسدود کند که ما نتوانیم به حسابش پول بریزیم تا بتواند از قانون فسخ قرارداد در صورت دریافت کمتر از ۵۰ درصد استفاده کند. دو روز قبل از این که ما پول بازیکنان را بدهیم، به او یاد دادند که حسابش را مسدود کند. وقتی ما خواستیم به حساب او پول بریزیم، رئیس بانک به من گفت که ماهینی خودش حسابش را بسته که ما نتوانیم برایش پولی بریزیم. ما شکایت خود را انجام داده‌ایم. من خودم ماهینی را پیدا کردم و به او بازی دادم. متاسفانه او را گول زدند. از سایپایی‌ها ممنونم که او را آماده بازی کرده‌اند ولی او باید به تیم ما برگردد.

او درباره جدایی بیت سعید، طیبی و دیگران از استقلال خوزستان و این که چه برنامه‌ای برای پر کردن جای خالی آنها دارد، عنوان کرد: از قبل معلوم بود که این بازیکنان جدا می‌شوند و ما هم بر این اساس برنامه‌هایی داشتیم که جایشان را پر کنیم. ما جوانانی داریم که جای آنها را پر می‌کنند. مهم این است که بازیکن با قلبش برای تیم بازی کند. جابه‌جایی در همه جا هست ولی ما بازیکنان خوبی داریم که جایگزین کنیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان توانایی تکرار شگفتی دو سال پیش را دارد، گفت: قهرمانی ما در لیگ برتر در یک پروسه سه ساله بدست آمد. ما ۱۰-۱۱ بازیکنمان از آن موقع عوض شده‌اند ولی همه تلاشمان را می‌کنیم تا مردم خوزستان را شاد کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان که همواره از حامیان کارلوس کی‌روش شناخته می‌شود، درباره اتفاقات اخیر در حوزه تیم ملی فوتبال ایران و این که فدراسیون فوتبال اعلام کرده که سرمربی تیم ملی در تغییر دبیرکل، نقشی نداشته است، گفت: این یک جنگ خانوادگی است و نباید از آن سوءاستفاده شود. به نظرم یک طرف نباید به قاضی برویم. کی‌روش مربی بزرگی است و ما را بارها خوشحال کرده‌ است. من همچنان او را دوست دارم چون یکسری کارهای بزرگ کرده و از همه مهم‌تر نظم را به تیم ما آوره است. با این‌حال معتقدم که نباید همه چیز را دست او داد چون این مسئله به ما لطمه می‌زند. مردم خودشان همه چیز را می‌فهمند و نمی‌توان سر آنها کلاه گذاشت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
1
4
از علی دایی بیشتر از این نمیشه انتظار داشت
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
1
3
اول اینکه این رفتار سایپا اصلا درست نبود، دوم اینکه وقتی می رید بازیکنای اینور اونور رو جمع می کنید تو تیمای خوزستانی نتیجش همین میشه، سوم اینکه تیمی که صاحب نداره بیشتر از این ازش انتظار نداریم، چیزی به اسم باشگاه وجود خارجی نداره، کل لیگ ایران همینه.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
3
اقای داوود از کره ماه باور کن بازیکن نداره که بیارن.خب همینا تیم رو قهرمان کردن اذیتشون کردن فرار بر قرار ترجیح دادن.مگه زبیدی موند که بومی بود که حالا ماهینی بمونه.مشکل چیز دیگس عزیز من
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
3
0
بعضیا دارن فرارکردن ماهینی رو ب بازیکنان جدید فولاد ارتباط میدن بنظرتون اگر مدیریت باشگاه های خوزستانی درست مدیریت کنن بازیکن فرار میکنه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
2
درود به شرفت اقای ویسی امیدوارم بتونی تیمو احیا کنی لطفا بفکر دفاع کناری و فوروارد گلزن هم باشید خدا قوت
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
0
1
الانه که داداش دایی میگه ما بازیکن از ایجنتش گرفتیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها