به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

لک: از پرسپولیس و پانیونیوس پیشنهاد داشتم

لک: از پرسپولیس و پانیونیوس پیشنهاد داشتم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فولاد خوزستان گفت: پیشنهاد کاملا جدی از تیم پرسپولیس داشتم و چندین بار با مسؤولان این باشگاه مذاکره انجام دادم اما در نهایت راهی فولاد شدم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حامد لک دروازه‌بان جدید تیم فولاد خوزستان در گفت‌وگویی با فارس در خصوص فصل قبل، بازگشت به تیم ملی، پیشنهاداتی که داشت و انتخاب فولاد خوزستان صحبت‌هایی انجام داد ه است که مشروح آن را می‌خوانید:

صحبت از حضورت در لیگ یونان و پانیونیوس بود ولی چرا لژیونر نشدی؟
من اطلاعی از این پیشنهاد نداشتم و بعد از اینکه متوجه شدم اصلا نمی‌خواستم رسانه‌ای شود. اگر فقط یک ایجنت این حرف را می‌زد جدی نمی‌گرفتم ولی چند مدیر برنامه خارج از ایران با مدیر برنامه‌های من تماس گرفتند و این پیشنهاد را مطرح کردند که خوشحال کننده بود اما واکنشی نشان ندادم. نیم‌فصل قبل هم از سوئد پیشنهاد آمد که کاملا جدی بود که به آن پاسخ مثبت ندادم اما دیدید پس از آن یک گلر ایرانی به لیگ این کشور رفت؛ پیشنهاد اخیر پانیونیوس یونان بین مدیر برنامه‌ها بود و مدام هم به من گفته می‌شد عجله نکنم و هنوز می‌توانم پیشنهادات اروپایی را به دلیل زمانی که وجود دارد بررسی کنم ولی واقعا وقتی پیشنهاد فولاد رسید و حسن نیت مدیریت و کادر فنی این تیم را دیدم به دیگر پیشنهادات توجهی نداشتم تا لیگ جدید کنار مردم خون گرم خوزستان باشم.

با وجود ابراز تمایل مدیر عامل باشگاه سایپا، چرا در این تیم نماندی؟
قراردادی نداشتم که بخواهم در سایپا بمانم. بازیکن آزاد بودم و خودم برای آیند‌ام تصمیم می‌گرفتم. گویا آنها با اخباری قرارداد داشتند و به همین خاطر مساله خیلی ساده بود که نخواهم در این مقطع این تیم را انتخاب کنم. من سایپا را دوست دارم و در نیم‌فصل حضورم متوجه شدم واقعا باشگاه خوبی است. تمام افراد باشگاه سایپا را دوست دارم چون در جمع آنها خیلی آرامش داشتم. مربیان بسیار خوبی در سایپا بودند و جا دارد از آقای فرکی، مربی و مرد دوست داشتنی تشکر کنم که بهترین شرایط کار را با هم گذراندیم و از بازی در تیم این مربی دوست داشتنی لذت بردم. همچنین احمد سجادی که همه دروازه‌بان‌هایش همیشه بهترین‌های لیگ بوده‌اند ممنون هستم. در سایپا بهترین محیط را برای من محیا کردند و از آنها خداحافظی نمی‌کنم چون روزی به این تیم برگردم.

در صبای قم با دایی کار کرده بودی ولی چرا با وجود حضور او در سایپا نماندی؟
در نیم‌فصل قبل وقتی با سایپا قرارداد بستم آقای دایی پیشنهاد نفت را به بنده دادند اما من به سایپا رفته بودم. در هر تیمی باشم به دنبال پیشرفت هستم تا به هدفم برسم. اکنون باشگاهی که از هر نظر زبانزد است و تماشاگران پر شوری دارد را انتخاب کردم و امیدوار هستم با پیراهن فولاد بدرخشم و برای این تیم مثمر ثمر ظاهر شوم. امید زیادی دارم که فصل خوبی مثل فصل با سایپا داشته باشم.

نظرت در مورد انتخاب فولاد چه بود؟
من پیش از فولاد از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما می‌خواستم خیلی بی سر و صدا تیم جدیدم را انتخاب کنم. وقتی فولاد به من پیشنهاد داد چند روزی طول کشید تا بتوانم با این تیم مذاکره کنم که البته هیچ حرفی نزدم تا خود آقای پورموسوی عنوان کردند.

صحبت از دیگر گزینه‌ها هم بود ولی به فولاد رفتی.
به هرحال هر بازیکنی می تواند گزینه هر مربی و تیمی باشد و من هم گزینه اصلی یکی از بهترین تیم‌های لیگ بودم و هر روز در حال صحبت با من بودند که با رفتن دروازه‌با‌نشان من را جذب کنند اما نمی‌خواستم شلوغ کاری کنم و در رسانه‌ها حرفی بزنم تا نهایی شود؛ خدا را شکر خودم را در لیگ اثبات کردم و از این به بعد هم سعی دارم برای موفقیت و خوشحال کردن آقای پورموسوی، مربیان فولاد و هواداران این تیم تلاش کنم و همچنین با عملکردم دوباره بتوانم در فهرست آقای کی‌روش قرار بگیرم.

تیمی دیگری که تو را می خواست پرسپولیس بود؟
الان دیگر می‌گویم، بله پرسپولیس بود اما من هیچ واکنشی نشان ندادم و حتی به نزدیک‌ترین افراد زندگی‌ام هم نگفتم. به من گفته شد ما نمی‌خواهیم بیرانوند را از دست بدهیم اما اگر برای پیشرفتش باشد چنین اجازه‌ای خواهیم داد و در صورت وقوع این اتفاق گزینه ما برای دروازه‌بان تو هستی. زمان برای من اهمیت داشت تا بیرانوند که از دوستان خوب من هم است تصمیم‌گیری کند. وقتی پیشنهاد فولاد آمد تصمیمم را گرفتم که هر شرایطی رخ دهد به اهواز بروم چون به مدیریت این تیم و آقای پورموسوی قول داده بودم و هیچ‌وقت زیر قولم نمی‌زنم و حالا از انتخابم کاملا راضی هستم. جا دارد از مهرداد طهماسبی، دروازه‌بان فصل قبل فولاد که الان مصدوم است، یادی کنم چون رابطه خیلی خوبی با او دارم و امیدوارم هرچه زودتر به میادین برگردد.

شرایط فولاد را چطور می‌بینی؟
مدیریت، کادر فنی و بازیکنان خوبی داریم و خیلی سخت تلاش می‌کنیم. از همه مهم‌تر تماشاگرانی داریم که مدام پیگیر وضعیت تیم هستند و ما هم امیدوار به خوشحال کردن آنها در فصل جدید هستیم. فولاد همیشه بدون هیاهو راه درستی را پیش می‌رود و ما هم به همین شکل ادامه می‌دهیم.

بعد از یک فصل خوب دوباره در لیست تیم ملی بودی و مقابل هم ازبکستان در فهرست قرار گرفتی.
آرزوی من بود به تیم ملی برگردم. خیلی تلاش کردم و واقعا خوشحال هستم که این اتفاق رخ داد. آقای کی‌روش واقعا فوق‌العاده است. ایشان برای فوتبال ایران نعمت است و من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد مسائل فنی سرمربی تیم ملی صحبت کنم. خوشحال هستم در زمان صعود ایران به جام جهانی، با تیم ملی بودم و با هم بزرگ‌ترین جشن فوتبالی را گرفتیم.

آینده تیم ملی را چطور تصور می‌کنید؟
اگر به حرف‌ها و خواسته‌های آقای کی‌روش گوش کنیم در ادامه راه و جام جهانی موفق می‌شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
5
امیدوارم فولاد به جایگاه اصلیش برگرده شما هم با تیم ملی بری جام جهانی
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
1
2
چرا اژدری تو عکس ناراحته؟
معمولا توی عکس با بازیکنای جدید همیشه میخندید!
فوادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
4
بله شما خوبی آقای لک! از همه باشگاههای داخلی و خارجی پیشنهاد داشتی ولی واکنشی به هیچ کدوم نشون ندادی و فولادو انتخاب کردی!! سال گذشته از سوئد و امسال از یونان پیشنهاد داشتی ولی نرفتی تا در کنار مدیریت قوی و کادر فنی قوی فولاد باشی!! لطفا به شعور دیگران توهین نکن. ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
4
با احترام به حامد لک من ترجیح میدادم گزینه اول پورموسوی یعنی سوشا مکانی یا گزینه دوم فرناندو خسوس به فولاد بیاد
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
3
لک عشقش علی کریمی عرقش پیراهن پرسپولیس این وسط تیمش فولاد خوزستان بدبخت نکن مارو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
2
فرزاد طیبی پور دروازبان سوم فولاد دروزبان بسیارخوش اتیه یست نمیدونم برا چی همیشه تکیه میکنن به این پیر پسرا
فولادی با تعصب
|
Pakistan
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
0
1
خدا ازتون نگذره هییت مدیره فولاد ک نذاشتین خسوس بیاد
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
هیات مدیره مقصر نیست اژدری رفت بهشون طرح داد که برای صرفه جویی و چه میدونم سال مقاومت اقتصادی بهتره پول ایران برای ایرانیها خرج کنیم. اما دلیل اصلیش اینکه مسوولای باشگاه انگلیسی بلد نیستن اگه بازیکن خارجی بیارن نمیتونن براش کارت ای تی سی بگیرن و ابروریزی میشه پس اژدری صوت مساله رو پاک کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
اقای لک اگه فولاد بهت پیشنهاد نمیداد فکر نکنم امسال تیم گیرت میومد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۴
0
0
اره اگر تو از این دو تا تیم پیشنهاد داشتی میمدی فولاد مانم باور کردیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها