به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

مبلغ قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

مبلغ قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

خوزستان اسپورت- مبلغ قراردادهای بازیکنان جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان از سوی این باشگاه مشخص شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در خبرها داشتیم که بازیکنان جدید تیم استقلال خوزستان نظیر حکیم نصاری، میثم دورقی، طالب ریکانی و ... قراردادهایشان را بدون تعیین مبلغ با استقلال خوزستان امضا کرده و در تمرینات این تیم حضور یافتند.

در عین حال، با توجه به روشن شدن وضعیت مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، مبلغ قراردادهای بازیکنان جدید این باشگاه صبح امروز مشخص و به آن‌ها اعلام شد.

بهمن روشنایی سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان با تأیید این خبر گفت: نفراتی که اخیراً به تیم ما اضافه شدند، قراردادهایشان را بدون درج مبلغ امضا کرده و در تمرینات حضور یافته بودند که پس از هماهنگی انجام شده بین سرمربی و مدیران باشگاه استقلال خوزستان، مبلغ قراردادهای این بازیکنان تعیین گردید تا حق و حقوق آن‌ها حفظ شود. جا دارد از حسن نیت بازیکنان تشکر کنم، چرا که این حرکت واقعا ارزشمند و قابل تقدیر بود.

روشنایی در خصوص وضعیت قراردادهای موسی کولیبالی و رضا کرملاچعب نیز توضیح داد: کولیبالی طبق توافقی که از قبل انجام شده بود، قراردادش را با درج مبلغ مشخص امضا کرد. همچنین کرملاچعب با موافقت باشگاه پرسپولیس و برای یک‌سال به استقلال خوزستان آمده است که این مدت در صورت توافق سه جانبه قابل تمدید است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها