به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۸۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

فکری: برخی‌ها به دنبال تخریب تیم نفت هستند

فکری: برخی‌ها به دنبال تخریب تیم نفت هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تاکید بر اینکه بعضی دنبال تخریب تیم هستند گفت: همه ما هوشیار هستیم و اجازه نمی‌دهیم آرامش تیم بر هم بخورد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمود فکری در گفتگو با مهر درخصوص شرایط تیم نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات منظمی را آغاز کرده‌ایم و با توجه به زمانی که تا شروع لیگ یک باقی مانده است، امیدوارم بتوانیم با آمادگی کامل به مصاف حریفان‌مان برویم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم و نفرات خوبی هم به خدمت گرفتیم. البته قرار است چند بازیکن دیگر هم جذب کنیم تا به همراه بازیکنانی که در فصل گذشته در کنار ما بودند یک تیم پرقدرت را بسازیم.

فکری با گلایه از برخی اتفاقات به وجود آمده برای نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه یک عده در حال خراب کردن تیم ما هستند آنها به هر طریقی می‌خواهند جو تیم را به هم ریخته و اجازه ندهند که ما با آرامش به کارمان ادامه دهیم. البته مدیریت باشگاه، مردم و کادر فنی کاملا هوشیار هستند و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا اجازه ندهیم این افراد به آنچه که مقصودشان است دست پیدا کنند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تاکید کرد: تا آنجا که توانستیم از بازیکنان بومی استفاده کردیم و نسبت به فصل پیش نفرات غیربومی کمتری در تیم هستند. امیدواریم بتوانیم با همین نفرات و با حمایتی که مسئولین شهر و مدیریت تیم از ما انجام می‌دهند لیگ خوبی را آغاز کرده و ان‌شالله در پایان آن به لیگ برتر صعود کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
اونایی که میان سر تمرین. داد و فریاد میکنن بفکر جیب خودشونن.
امسال از این خبرا نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها