به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
نگاهی به پنالتی‌زنان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (5)

دو پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

دو پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

افشین احمدی
خوزستان اسپورت – حمید بوحمدان، برترین پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در تنها دوره حضور این تیم در لیگ برتر بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، نگاهی به آمار گل‌های زده تیم نفت مسجدسلیمان در تنها حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نشان می‌دهد که 4 گل از مجموع 19 گل زده این تیم، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده که این میزان گل، حدود 21 درصد از کل گل‌های نفت مسجدسلیمان در تاریخ این مسابقات را تشکیل می‌دهد.

در فهرست پنالتی‌زنان نفت مسجدسلیمان، نام تنها دو بازیکن به چشم می‌خورد و حمید بوحمدان مهاجم خوزستانی این تیم، در صدر این فهرست دو نفره قرار دارد.

بوحمدان در فصل 94-93 که تنها فصل حضور نفت مسجدسلیمان در تاریخ مسابقات لیگ برتر است، 3 گل برای این تیم به ثمر رساند که هر 3 گل از روی نقطه پنالتی بود. بدین‌ترتیب، بوحمدان عنوان بهترین پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در آن فصل و در کل تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کرد.

دیگر پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان، حسین مالکی است که یک گل از 2 گل خود در فصل 94-93 را از روی نقطه پنالتی زد و نام خود را به عنوان دومین پنالتی‌زن این تیم ثبت کرد.

این در حالی است که برخلاف چهار تیم خوزستانی دیگر حاضر در رقابت‌های لیگ برتر، نام هیچ بازیکن خارجی در فهرست پنالتی‌زنان نفت مسجدسلیمان دیده نمی‌شود.

نفت مسجدسلیمان در آن فصل، سه بازیکن خارجی از برزیل، بلغارستان و ازبکستان داشت که دو نفر از آنها برای این تیم گل‌زنی کردند اما هیچ‌کدام از این گل‌ها از روی نقطه پنالتی نبوده است.

فهرست پنالتی‌زنان نفت مسجدسلیمان را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

دو پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

مطالب مرتبط:
ایمان مبعلی بهترین پنالتی‌زن فولاد در تاریخ لیگ
فهرست پنالتی‌زنان استقلال خوزستان در لیگ برتر
فهرست پنالتی‌زنان نفت آبادان در لیگ برتر
فریدون فضلی بهترین پنالتی‌زن استقلال در تاریخ لیگ


پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها