به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
نگاهی به پنالتی‌زنان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (1)

فهرست پنالتی‌زنان استقلال خوزستان در لیگ برتر

فهرست پنالتی‌زنان استقلال خوزستان در لیگ برتر

افشین احمدی
خوزستان اسپورت – رحیم زهیوی، برترین پنالتی‌زن استقلال خوزستان در تاریخ لیگ برتر است.

به گزارش خوزستان اسپورت، نگاهی به آمار گل‌های زده تیم استقلال خوزستان در 4 دوره حضور در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور نشان می‌دهد که 14 گل از مجموع 130 گل زده این تیم، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده که این میزان گل، حدود 11 درصد از کل گل‌های استقلال خوزستان در تاریخ این مسابقات را تشکیل می‌دهد.

در فهرست 9 نفره پنالتی‌زنان استقلال خوزستان، نام رحیم زهیوی مهاجم خوزستانی این تیم در دو فصل اخیر و بازیکن فعلی فولاد خوزستان در صدر دیده می‌شود.

زهیوی 3 گل از مجموع 13 گل خود در مسابقات را از روی نقطه پنالتی زده تا عنوان بهترین پنالتی‌زن استقلال خوزستان در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند.

این مهاجم خوزستانی که یک و نیم فصل در جمع آبی‌پوشان خوزستان حضور داشت، در مجموع 13 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده که 3 تای آن از روی نقطه پنالتی بوده و باعث شده که وی عنوان برترین پنالتی‌زن استقلال خوزستان را به دست آورد.

اما رده دوم فهرست پنالتی‌زنان استقلال در تاریخ پیکارهای لیگ برتر، به‌صورت مشترک در اختیار سه بازیکن به اسامی مهدی مومنی، میثم مجیدی و میثم دورقی است که هرکدام 2 گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان کرده‌اند.

پنج بازیکن داخلی و خارجی هم به‌طور مشترک در رده سوم جای دارند که تنها یک بار موفق به گشودن دروازه حریفان از روی نقطه پنالتی شده‌اند.

در عین حال، نام تنها یک بازیکن خارجی نیز در این فهرست 9 نفره به چشم می‌خورد. موسی کولیبالی، مدافع اهل مالی، که سه فصل نسبتا" خوب را در استقلال خوزستان پشت سر گذاشت و فصل گذشته در تیم سپاهان اصفهان بازی کرد، تنها بازیکن خارجی استقلال در فهرست پنالتی‌زنان این تیم در تاریخ مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور است.

فهرست کامل پنالتی‌زنان استقلال خوزستان را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

فهرست پنالتی‌زنان استقلال خوزستان در لیگ برتر

مطالب مرتبط:
ایمان مبعلی بهترین پنالتی‌زن فولاد در تاریخ لیگ
فهرست پنالتی‌زنان نفت آبادان در لیگ برتر
فریدون فضلی بهترین پنالتی‌زن استقلال در تاریخ لیگ
دو پنالتی‌زن نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها