به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

هفت بازیکن جدید در تمرین استقلال خوزستان

هفت بازیکن جدید در تمرین استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- اولین جلسه تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان با حضور هفت بازیکن جدید همراه بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، آبی‌پوشان استقلال خوزستان بعدازظهر سه‌شنبه اولین جلسه تمرینی را زیر نظر عبدالله ویسی برگزار کردند تا به‌صورت رسمی برای حضور در فصل ورزشی 96-97 استارت بزنند.

اولین تمرین استقلالی‌ها با حضور هفت بازیکن جدید همراه بود. میثم دورقی (فولاد خوزستان)، حکیم نصاری (نفت آبادان)، طالب ریکانی (سپاهان اصفهان)، عباس بوعذار (نفت تهران)، حجت اسلامی (ایرانجوان بوشهر)، رضا مرادی و سعید زارع (فجرسپاسی شیراز) بازیکنان جدیدی بودند که در تمرین روز سه‌شنبه تیم استقلال خوزستان حضور پیدا کردند و همراه با تعدادی از نفرات سال گذشته این تیم به تمرین پرداختند.

میثم دورقی و حکیم نصاری سابقه حضور در استقلال خوزستان و قهرمانی لیگ برتر با پیراهن این تیم را داشته‌اند، اما سایر بازیکنان جدید برای اولین بار است که لباس تیم آبی‌پوش جنوب را به تن می‌کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
0
7
بهترین نتیجه رو امسال استقلال میگیره
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
انشاء الله پيش براي حضور در نيمه بالاي جدول ليگ برتر
امسال انشاءالله هر سه نمايندگان خوزستان بسيار خطرناك ظاهر خواهند شد و تمام تيمهاي حاضر در ليگ برتر از خوزستان دسته خالي و بدون حتي كسب يك امتياز اهواز و آبادان را ترك خواهند كرد امسال هم نمايندگانمان خيلي حرفه اي ظاهر خواهند شد و هم هواداران ما و هم تختي آبادان و هم الغدير اهواز جهنمي خطرناك خواهند شد براي تيمهاي غير خوزستان .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها