به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

جایگاه سوم استقلال خوزستان در رده‌بندی باشگاهی

جایگاه سوم استقلال خوزستان در رده‌بندی باشگاهی

افشین احمدی
خوزستان اسپورت – استقلال خوزستان، به‌عنوان برترین باشگاه خوزستانی در رده‌بندی جهانی معرفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال جهان به تفکیک هر کشور اعلام شد و سه تیم خوزستانی حاضر در مسابقات لیگ‌برتر در رده‌های سوم، دهم و یازدهم باشگاه‌های ایران قرار گرفتند.

تیم استقلال خوزستان که فصل گذشته با سرمربی‌گری سید‌سیروس پورموسوی در رده هفتم مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور جای گرفت و نتایج نسبتا" خوبی هم در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد، جایگاه سومی خود در رده‌بندی برترین باشگاه‌های ایرانی حاضر در رده‌بندی جهانی را هم‌چنان حفظ کرد.

دو تیم خوزستانی دیگر یعنی فولاد خوزستان با هدایت نعیم سعداوی و صنعت‌نفت آبادان با هدایت نادر دست‌نشان در نیم‌فصل اول و فیروز کریمی در نیم‌فصل دوم نیز با توجه به عدم حضور در مسابقات قاره‌ای و تنها با اتکاء به نتایج مسابقات داخلی، در رده‌های دهم و یازدهم این رده‌بندی جای گرفتند و این در حالی است که این دو تیم در رده‌های دهم و دوازدهم مسابقات لیگ‌برتر شانزدهم قرار گرفته بودند.

در سطح جهانی نیز باشگاه‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان به‌ترتیب در رده‌های 320، 615 و 619 باشگاه‌های دنیا جای گرفتند.

براساس این گزارش، در رده‌بندی اعلام‌شده به‌ترتیب باشگاه‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، پدیده خراسان، سایپا تهران، سیاه‌جامگان خراسان، صبا قم و ماشین‌سازی تبریز در رده‌های اول تا شانزدهم قرار دارند.

گفتنی است رده‌بندی باشگاه‌های جهان به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده، مربوط به هفته بیست‌وششم از سال جاری میلادی و انتشار‌یافته در روز دو‌شنبه پنجم تیرماه 96 (بیست‌وششم جوئن 2017) می‌باشد.

جایگاه سوم استقلال خوزستان در رده‌بندی باشگاهی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
3
ایول
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
2
به قول یکی از دوستان بازی با ارقامه / ببینیم امسال چند مرده حلاجیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها