به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
لیست گل‌زنان فوتبال خوزستان در تاریخ لیگ‌‌ برتر (5)

گل‌زنان نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر

گل‌زنان نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر

افشین احمدی
خوزستان‌ اسپورت- فرزاد محمدی، بهترین گل‌زن تیم نفت مسجدسلیمان در تنها دوره حضور این تیم در تاریخ مسابقات لیگ‌برتر بوده است.

به گزارش خوزستان ‌اسپورت، شانزده دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور می‌گذرد و 36 تیم تا‌کنون در ادوار مختلف این مسابقات شرکت کرده‌اند که سهم خوزستانی‌ها، پنج تیم بوده است.

نفت مسجدسلیمان یکی از نمایندگان فوتبال خوزستان در تاریخ این رقابت‌هاست که تنها یک دوره و در لیگ‌برتر چهاردهم، در این مسابقات حضور یافته و البته در پایان همان فصل با قرار گرفتن در رده آخر جدول، راهی لیگ دسته‌اول شد.

زرد‌پوشان مسجدسلیمان در مجموع 30 بار در رقابت‌های لیگ‌برتر به میدان رفته‌‌اند. آن‌ها تنها در 3 بازی به پیروزی رسیده، در 13 بازی مساوی کرده‌ و 14 بازی را هم باخته‌اند تا در مجموع، 22 امتیاز از 90 امتیاز (حدود 24 درصد از امتیازات ممکن) را به دست آورده و از این حیث، رتبه 32 را در بین 36 تیم حاضر در مسابقات از شروع تا‌به‌حال کسب کرده باشند.

زردپوشان مسجدسلیمان تنها 19 بار موفق به گشودن دروازه حریفان شده‌اند که از این تعداد، 13 گل در خانه و 6 گل در خارج از خانه به ثمر رسیده است. آن‌ها با این تعداد گل زده، پس از پیکان تهران صاحب دومین خط حمله ضعیف رقابت‌ها در فصل 94-93 شدند.

نفت مسجدسلیمان در چهار هفته آغازین لیگ حتی موفق به گل‌زنی هم نشد و از هفته پنجم بود که موتور گل‌زنی این تیم روشن شد. روی‌هم‌رفته، نفتی‌ها تمام گل‌های خود را در 13 بازی زدند و در 17 مسابقه در حسرت گل باقی ماندند.

نگاهی به جدول گل‌زنان نفت مسجدسلیمان در تاریخ لیگ‌برتر نشان می‌دهد که فرزاد محمدی با 4 گل، بهترین گل‌زن این تیم است و حمید بوحمدان با 3 گل زده که تمامی آن‌ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید نیز در رده دوم جای دارد.

حسین مالکی و کارلوس دوس‌سانتوس برزیلی که 2 گل زدند نیز در رده‌های بعدی جدول گل‌زنان این تیم قرار دارند.

حامد محمودی نخستین گل‌زن نفت مسجدسلیمان در تاریخ لیگ‌برتر است و فرزاد محمدی هم نام خود را به عنوان آخرین گل‌زن این تیم در مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور ثبت کرده است.

عملکرد گل‌زنان تیم نفت مسجدسلیمان در تنها دوره حضور آن در این رقابت‌ها را در ادامه این مطلب ملاحظه می‌کنید.

گل‌زنان نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر
مطالب مرتبط:
گل‌زنان فولاد خوزستان در تاریخ لیگ‌ برتر
گل‌زنان استقلال خوزستان در تاریخ لیگ‌ برتر
گل‌زنان صنعت نفت آبادان در تاریخ لیگ‌ برتر
گل‌زنان استقلال اهواز در تاریخ لیگ‌ برتر
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مسجدسليمان
|
Azerbaijan
|
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
0
3
MIS به ليگ برتر باز خواهد گشت.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها