به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۸۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
استاندار خوزستان خبر داد:

بودجه شش میلیاردی برای استقلال خوزستان

بودجه شش میلیاردی برای استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- استاندار خوزستان گفت: با هماهنگی به عمل آمده با بخش خصوصی، تا پایان فصل مبلغ 6 میلیارد تومان به تیم استقلال خوزستان تزریق خواهیم کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، غلامرضا شریعتی اظهار کرد: طی مذاکراتی که با بخش خصوصی استان جهت حمایت از تیم استقلال خوزستان به عمل آمد روز گذشته مبلغ یک میلیارد تومان از بخش خصوصی دریافت کرده و به حساب این تیم واریز کردیم که این میزان مبلغ برای شروع کار بوده و در ادامه راه مبالغ دیگری به تیم استقلال خوزستان اختصاص داده می‌شود.

استاندار خوزستان با بیان این که تمامی هزینه‌های تیم استقلال خوزستان در لیگ هفدهم به استانداری محول شده است، افزود: مردم خوزستان و علاقه‌مندان به فوتبال مطمئن باشند همان‌طور که فصل گذشته هزینه‌های این تیم را بر دوش کشیدیم در این فصل نیز همراه استقلال خوزستان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که مبلغ یک میلیارد تومان جوابگوی هزینه‌های این تیم در لیگ هفدهم نخواهد بود، افزود: تاکنون یک میلیارد تومان به این تیم کمک کردیم و قطعا به‌زودی پول بیشتری به حساب استقلال خوزستان واریز خواهیم کرد منتها این کار به صورت پله به پله انجام خواهد شد.

شریعتی با اشاره به این که نیاز تیم استقلال خوزستان در لیگ هفدهم 6 میلیارد تومان عنوان شده است، افزود: مسئولان تیم به ما گفته اند که تا نیم فصل رقابت ها مبلغ 3 میلیارد تومان در اختیارشان قرار دهیم که انشاالله این امر محقق خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران تیم استقلال خوزستان از فصل گذشته دلخوشی خوبی نداشته و تنها چشم امیدشان به شخص استاندار است، آیا مبلغ 6 میلیارد تومان به طور کامل به تیم تزریق خواهد شد، تصریح کرد: هواداران خیالشان راحت باشد که من شخصا از تیم استقلال خوزستان حمایت خواهم کرد همانطوری که فصل قبل تمام تلاشم را انجام دادم.

استاندار خوزستان با تاکید بر این که نیاز مالی تیم استقلال خوزستان را که مبلغ 6 میلیارد تومان می‌باشد تامین خواهیم کرد افزود: قطعا در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها مبلغ 3 میلیارد تومان دیگر به تیم استقلال خوزستان تزریق خواهد شد تا با برنامه ریزی منسجم‌تری به کار خود ادامه دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که عدم وجود اسپانسر و حامی مالی در باشگاه استقلال خوزستان موجب شده است که این تیم در یارگیری ضعیف عمل کند و این موضوع باعث می‌شود تا در لیگ هفدهم آن طور که باید درخشان ظاهر نشود، افزود: به گفته مسئولان و کادر فنی تیم تاکنون بازیکنان خوبی جذب تیم شده است و در ادامه کادر فنی تیم می‌تواند با صلاحدید خود بازیکنان مورد نیازش را جذب کند در هر صورت ما سعی می‌کنیم به وعده‌های مالی خود عمل کنیم و در زمان مقرر اعتبار لازم را به بدنه تیم تزریق کنیم.

تیم استقلال خوزستان در حالی پا به لیگ هفدهم خواهد نهاد که از بانک ملی ایران و شرکت گروه ملی فولاد ایران منفک و به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واگذار گردید و این امر موجب شد تا مسولان کنونی این باشگاه در روزهای اخیر به دنبال جذب اسپانسر مالی باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
6
منتظر دربی اهوازیم...فولادیا مایل نیستیم همشهریمون ضعیف باشه...ای والله....من الله توفیق
Ramus
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
3
فایده نداره . یک اسپانسر قوی می خواد این تیم .
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
5
تشکر از اقای شریعتی / دو سال پیش که قهرمان شدیم بودجه مون پنج ملیارد بود // ویسی دوباره باید به جوان های مستعد این استان فرصت بده ، فقط یه خوزستانی که دلش به حال این تیم و این استان میسوزه
میرحسین ابراهیم وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
6
تشکر از استاندار عزیز بابت کمک به این تیم خوب خوزستانی
خوزستان
|
Azerbaijan
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
7
هركس صادقانه و خالصانه به فوتبال اين استان كمك كنه، خداوند ده برابرش رو بهش بده. تشكر از ويسي و شريعتي
ابادانی
|
Germany
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
1
ویسی تا حالا خیلی خیلی بهتر از صنعت نفت خرید کرده و به امید خدا نتیجه میگیره.کار سالم قطعا به نتیجه می رسه حتی تو بی پولی.ای کاش اون مدافع افریقایی دو فصل پیش برگرده (اسمش رو یادم نمیاد).جونان خوزستانی همیشه می درخشند مطمین باشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها