به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

تعیین محل برگزاری اردوی خارجی صنعت نفت آبادان

تعیین محل برگزاری اردوی خارجی صنعت نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از دایر شدن اردوی خارجی پیش فصل این تیم در منطقه دیزیلچه حمام ترکیه خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه نفت آبادان، فراز کمالوند اظهار کرد: اردوی خارجی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیزیلچه حمام ترکیه، منطقه‌ای در 70 کیلومتری آنکار دایر می‌شود.

وی مدت زمان این اردو را 14 روز عنوان کرد و گفت: در روزهای برپایی این اردو در هتل پاتالیا اسکان خواهیم داشت و برگزاری مسابقات تدارکاتی را نیز در دستور کار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از امکانات محل اقامت این تیم در ترکیه گفت و خاطرنشان کرد: این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن آمفی تئاتر، همایش و جلسات است.

وی از وجود چهار زمین فوتبال با چمن مناسب در هتل محل اقامت زردپوشان آبادانی خبر داد و گفت: سالن‌های مجهز بدنسازی برای استفاده تیم‌های فوتبال در این هتل آماده فعالیت هستند.

گفتنی است این هتل در منطقه‌ای کوهستانی و جنگلی قرار دارد و پیش از این و در سال‌های گذشته تیم‌های مختلفی از کشورمان مثل پرسپولیس، تیم ملی امید و گسترش فولاد در هتل یادشده اردو زده‌اند.

شایان ذکر است نماینده آبادان در لیگ برتر فوتبال کشور، صبح روز سه‌‎شنبه این هفته، فرودگاه امام خمینی (ره) را به مقصد آنکارا ترک خواهد کرد.

اردوی 14 روزه کردان کرج صنعت نفت آبادان عصر امروز به کار خود پایان می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
2
0
با این اردو و بازیهای تدارکاتی تیم خیلی آماده میشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها