به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

کمالوند: به خاطر هواداران بازیکن برزیلی گرفتیم

کمالوند: به خاطر هواداران بازیکن برزیلی گرفتیم

بهناز میر مطهریان
خوزستان اسپورت- مسیر خوبی را در آبادان در پیش گرفته است. آرام و منطقی. بازیکنانی که می‌خواسته را در چارچوب توانایی‌های باشگاه جذب کرده و با همین حرکت بدون حاشیه توانسته حمایت همه جانبه هواداران و کادر مدیریتی باشگاه را پشت سر خود داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، فراز کمالوند با خریدهای خوبی که در نقل و انتقالات داشته و دوره بدنسازی مطلوبی که برای تیمش ترتیب داده، تا اینجای کار یکی از موفق‌ترین‌ها بوده. آماده برای مأموریتی بزرگ و مسوولیتی سخت که نشاندن صنعت نفت در رتبه‌های بالای جدول است. او حالا همه مقدمات را برای این مأموریت مهیا کرده. می‌خواهد آبادان را برزیل کند.

از معدود دفعاتی است که آبادانی‌ها یک مربی غیر بومی را در همین ابتدای کار پذیرفته‌اند.
 بله، این از معدود دفعاتی است که این اتفاق افتاده و واکنش‌ها نسبت به حضور من در آبادان تا این اندازه مثبت بوده است.

این موضوع اما مسوولیت شما را سنگین‌تر می‌کند.
 درست است که مسوولیت سنگین‌تر می‌شود اما همین که جبهه منفی ایجاد نشده، یک امتیاز مثبت است. با این همه لطفی که هواداران نسبت به من داشته اند، پیش بینی بازیکنان بومی تیم این است که از همان بازی اول صنعت نفت در لیگ، ورزشگاه پر از تماشاگر شود و بعد از مدت‌ها شعار آبادان برزیلته را از روی سکوها بشنویم.

ظاهراً برای اینکه از همان ابتدا پرقدرت ظاهر شوید، دوره آماده‌سازی خیلی سنگینی داشتید.
 در اردوی کرج، نزدیک به 20 جلسه تمرین، شاید هم بیشتر برگزار کرده‌ایم. روزی سه جلسه تمرین داشتیم. یک نوبت، ساعت 7 صبح هوازی کار می‌کردیم، ساعت 11:30 وزنه می‌زدیم، 5 بعد از ظهر یکسری نکات را به طور تئوری به بازیکنان گوشزد می‌کردیم و 6 بعد از ظهر داخل زمین تمرین داشتیم.

نتیجه کار تا حالا راضی کننده بوده؟
 فشار خیلی زیادی به بازیکنان وارد شد اما اتفاق خوبی که در این راستا افتاد این بود که ما دوره بدنسازی مان را با غالب تیم انجام دادیم چون در حال حاضر 75 تا 80 درصد تیم بسته شده است. شنبه(امروز) اردوی ما به پایان می‌رسد و سه‌شنبه صبح برای برگزاری اردوی دیگری عازم ترکیه می‌شویم.

در کل عملکرد خیلی خوبی هم در فصل نقل و انتقالات داشتید.
 ما توانستیم فصل نقل و انتقالات را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم. گرچه من دوست داشتم تعداد بیشتری بازیکن بگیریم اما به دلیل بودجه باشگاه و شرایطی که بود، نتوانستیم. با این حال از بازیکنانی که گرفته ایم، خیلی راضی هستم.

حالا شما تعدادی بازیکن با تجربه را در کنار تعدادی جوان بومی در اختیار دارید. شکافی که بین این دو گروه وجود دارد، نگران تان نمی‌کند؟
 اتفاقاً این موضوع خیلی خوب است. ما بازیکنان با تجربه‌ای مثل کرار، مرتضی اسدی و باتیستا را داریم که باعث بالا رفتن انگیزه جوان‌ها می‌شوند. در آزمایش‌ها و تمرینات، کرار و اسدی جلوتر از همه بازیکنان هستند و بازیکنان جوان‌تر که آمادگی آنها را می‌بینند، انگیزه بیشتری برای تلاش پیدا می‌کنند.

بهترین برزیلی‌ها را هم که در تیم‌تان جمع کردید.
 از نکات مثبت جذب بازیکنان برزیلی برای صنعت نفت این است که هم هواداران آبادانی به برزیلی‌ها علاقه‌مند هستند و هم ما بازیکنان برزیلی را جذب کردیم که پیش از این من با آنها کار کرده‌ام و حرف من را بهتر متوجه می‌شوند.

پس قبول دارید که تأکید شما به حضور سه برزیلی در تیم، تا حدودی به ایجاد شعف روی سکوها هم ارتباط داشته.
 بله، صد در صد با حضور این برزیلی‌ها شعف هم ایجاد می‌شود. به خاطر هواداران بازیکن برزیلی گرفتیم.

تکلیف شیمبا چه شد؟
 شما شیمبا را بازیکن صنعت نفت بدانید. او به احتمال زیاد اواخر هفته به ایران می‌آید و به احتمال بسیار زیاد با صنعت نفت قرارداد می‌بندد.

هدف‌گذاری‌تان برای این فصل چه بوده؟
 طبق توافقی که با هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشته‌ایم می‌خواهیم فعلاً هدف مان برای این فصل را کسب رتبه تک رقمی قرار دهیم. درست مثل گسترش فولاد. بعد از اینکه گسترش فولاد را از شرایط بد خارج کردیم، فصل آینده هدف مان کسب رتبه تک رقمی بود که همین اتفاق هم افتاد. حالا هم می‌خواهیم کاری کنیم که دیگر کسی به چشم آسانسور به صنعت نفت نگاه نکند.

حمایت کادر مدیریتی از شما کار را تا حدودی برایتان راحت‌تر هم می‌کند.
 بله، کادرمدیریتی صنعت نفت به شدت پشتیبانی می‌کنند و من جا دارد که از تک تک اعضای هیأت مدیره و شخص آقای عیسی زاده تشکر کنم.

حالا برای جلب حمایت صددرصدی فقط مانده مذاکره با پیشکسوتان فوتبال آبادان.
 به محض اینکه اردوی ترکیه تمام شود، جلسه‌ای با پیشکسوتان صنعت نفت و فوتبال آبادان خواهم داشت و از راهنمایی‌ها و نظرات شان استفاده خواهم کرد. ضمن اینکه با هماهنگی‌هایی که با تلویزیون آبادان انجام شده قرار است در برنامه‌ای تلویزیونی، زنده و رو در رو صحبتی با هواداران داشته باشم.

ظاهراً گفته بودید یکسری کارشکنی‌ها در کارتان شده که این صحبت بعضی هواداران را ناراحت کرده بود.
 درباره همه اینها در این برنامه تلویزیونی صحبت خواهم کرد. متأسفانه از این صحبت من برداشت اشتباهی شده بود. منظور من از این کارشکنی‌ها، تماس‌هایی بود که با برخی بازیکنان مدنظر ما گرفته می‌شد و به آنها می‌گفتند که به صنعت نفت نیایند. منظور من نه هواداران بودند و نه باشگاه. هواداران صنعت نفت واقعاً برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند و از همه آنها سپاسگزارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
صنعت نفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
2
1
بی صبرانه منتظر شروع برنامه تلویزیونیتون هستیم آقا فراز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
2
1
دم داش فراز گرم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
1
اقاي كمالوند پيشنهاد ميكنم با فوتباليستهاي سابق صنعت نفت كه هميشه مقابل تيم بودن جلسه اي نذاريد بعضيهاشون فقط فقط به فكر صندلي هاي صنعت نفتن مديريت هيت مديره سرمربي مربي سرپرست انداختن پسرشان به تيم براشون اولويته اينها اگه دلسوز فوتبال ابادانن برن جم نفت نوين بيارن دسته دو جالبتر اينكه از دسته دو دسته سه اخراجشون كردن بعد ادعاي مربيگري ليگ برتر ميكنن خرمشهر شادگان ماهشهر هم به اينها تيم نميدن خرمشهر دوبار نيكبخت اورد مهرپيما اورد ولي از اقايون پر مدعا استفاده نكرد تا تو مجوعه پست دارند دوستن ميرن بيرون ميشن دشمن رمز موفقيتت در ابادان توجه نكردن به حرفهاي اين اقليت كه دوست مردم ابادان نيستن پيگيري و بستن چند صفحه هواداری به اسم صنعت نفت و پيشنهاد سوم درست كردن كانون هواداران و ساماندهي تماشاگران فراز اباداني حمايتت ميكنيم بي صبرانه منتظر شروع تمرينات تو شهرت هستيم
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
ما کنارتیم آقا فراز تا آخر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
بخدا با دیدن اعضای این تیم برای اولین بار احساس غرور میکنم . دوستان بخدا آوردن این بازیکنان نامی به این سادگی نیست فقط باید از این تیم حمایت کنیم و اگه کسی توی ورزشگاه خواست شعار و رفتار ضد تیم انجام بده خودمون ارشادش میکنیم تا دیگه الکی به چنین تیمی معترض نشه . نام بزرگ این بازیکنان به فوتبال آبادان هویت بیشتر و اعتبار بیشتری میده .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها