به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
عملکرد نمایندگان فوتبال خوزستان در لیگ برتر (4)

نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر

نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر

افشین احمدی
خوزستان‌ اسپورت- نفت مسجدسلیمان، یکی از پنج نماینده فوتبال خوزستان در تاریخ ادوار لیگ ‌برتر کشور بوده است.

به گزارش خوزستان‌ اسپورت، نفت مسجد‌سلیمان تنها یک بار و آن‌هم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر در این مسابقات حضور یافته اما متاسفانه در پایان همین فصل، بار دیگر راهی راهی لیگ دسته‌اول شد تا مجددا" برای صعود به لیگ برتر تلاش کند.

نفتی‌ها در دو فصل اخیر تلاش زیادی برای بازگشت به مسابقات لیگ برتر کرده‌اند اما توفیقی در این زمینه نداشته‌اند و باید در فصل پیش رو نیز در لیگ دسته اول به میدان بروند و شانس خود برای صعود به لیگ برتر را امتحان کنند.

این تیم در مجموع 30 بار در رقابت‌های لیگ‌برتر به میدان رفته‌ است. آن‌ها تنها در 3 بازی به پیروزی رسیده، در 13 بازی مساوی کرده‌ و 14 بازی را هم باخته‌اند تا در مجموع، 22 امتیاز از 90 امتیاز (حدود 24 درصد از امتیازات ممکن) را به دست آورده و از این حیث، رتبه 32 را در بین 36 تیم حاضر در مسابقات از شروع تا‌به‌حال کسب کنند.

از 15 مسابقه‌ای که نفت مسجد‌سلیمان در خانه برگزار کرده است، در 3 بازی به برتری رسیده، در 6 دیدار مساوی کرده و در 6 بازی نیز شکست خورده تا در مجموع با کسب 15 امتیاز از 45 امتیاز، حدود 33 درصد از امتیازات ممکن دیدارهای خانگی را به دست آورده باشد.

از 15 بازی‌ای که نفت در خارج از خانه برگزار کرده است نیز در هیچ کدام از بازی‌ها به پیروزی نرسیده، در 7 بازی مساوی کرده و 8 مسابقه را نیز به حریفان واگذار کرده تا در کل، 7 امتیاز از 45 امتیاز ممکن را کسب کرده و تنها 15.5 درصد از امتیازات دیدارهای خارج از خانه را از آن خود کرده باشد.

عملکرد کلی نفت مسجدسلیمان در پیکارهای لیگ‌برتر و همچنین عملکرد آن در دیدارهای خانگی و خارج از خانه را در جداول زیر مشاهده می‌کنید:

نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر


نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر


نگاهی به عملکرد نفت مسجدسلیمان در لیگ‌ برتر

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها