به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷

فینالیست‌های جام رمضان مشخص شدند

فینالیست‌های جام رمضان مشخص شدند

خوزستان اسپورت- تیم‌های دانشکده داروسازی و بیمارستان امام به فینال مسابقات فوتسال جام رمضان راه پیدا کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های فوتسال کارکنان دانشگاه جندی شاپور اهواز به انجام رسید و تیم‌های دانشکده داروسازی و بیمارستان امام به فینال این مسابقات راه یافتند.

در بازی‌های چهارشنبه شب، ابتدا تیم دانشکده داروسازی با نتیجه چهار بر یک مقابل تیم کارون به برتری رسید و فینالیست شد. سپس تیم‌های بیمارستان امام و بیمارستان سلامت که سال گذشته به عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات رسیده بودند، مقابل هم قرار گرفتند. تیم بیمارستان امام در این بازی پرهیجان با گل اسماعیل چهارلنگ از حریف پیش افتاد اما بازیکنان تیم بیمارستان سلامت در اواخر نیمه نخست بدلیل اعتراض به داوری اقدام به ترک میدان نموده و نتیجه این مسابقه سه بر صفر به‌سود تیم بیمارستان امام اعلام شد.

بدین ترتیب، تیم‌های بیمارستان امام و دانشکده داروسازی در مسابقه فینال به دیدار هم خواهند رفت و تیم‌های کارون و بیمارستان سلامت برگزارکننده بازی رده‌بندی خواهند شد. تیم بیمارستان امام که سال گذشته با هدایت کاظم منبوهی به مقام قهرمانی رسید، برای دفاع از این عنوان باید به دیدار تیم دانشکده داروسازی برود.

مسابقات فوتسال جام رمضان دانشگاه جندی شاپور اهواز با همت تربیت بدنی این دانشگاه در سالن شهید زکوی پیگیری شده و از ساعت 22 شنبه شب مورخ سوم تیرماه دیدارهای فینال و رده‌بندی و مراسم اختتامیه این رقابت‌ها با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

ورود عموم علاقمندان به ورزش برای تماشای مسابقات و تشویق تیم‌های شرکت کننده آزاد است.

فینالیست‌های جام رمضان مشخص شدند

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها