به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تست‌گیری صنعت نفت بعد از اردوی ترکیه

تست‌گیری صنعت نفت بعد از اردوی ترکیه

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تست‌گیری از بازیکنانی که فکر می‌کنند توانایی حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را دارند به بعد از اردوی ترکیه این تیم موکول شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، فراز کمالوند در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: پیش از این اعلام کرده بودیم که تست‌گیری تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بین 2 اردوی کردان کرج و ترکیه برگزار می‌شود که بنا به دلایلی این برنامه به بعد از بازگشت تیم از ترکیه موکول شد.

وی در همین خصوص افزود: یکی از دلایل مهمی که باعث شد این تست‌گیری به زمان دیگری موکول شود این است که زمین پیروز آبادان هنوز به آمادگی کامل نرسیده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مصادف شدن زمان اعلام‌شده قبلی برای تست‌گیری با عید سعید فطر را علت دیگر تغییر زمان آن برشمرد و اضافه کرد: به هر حال در تعطیلات عید سعید فطر این امکان وجود دارد تعداد زیادی از بازیکنان بومی منطقه درگیر عیددیدنی و یا سفر باشند.

گفتنی است اردوی کردان کرج تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بیست و یکم خرداد آغاز شده است و امروز به دوازدهمین روز خود رسیده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
عباس شش بلوکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۲
0
0
با سلام خدمت مربی با دانش نفت ابادان اقای کمالوند خواهش میکنم تست بگیرید چون ابادان پر از استعداد ناب ی چیز دیگه تا جایی که راه داره از اهواز بازیکن نگیرید ابادان برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها