به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

طیبی: نمی‌توانستم زیر قولم بزنم و به فولاد بروم

طیبی: فولاد مبلغ را بالا برد اما روی قولم ایستادم

سمیرا شیرمردی
خوزستان اسپورت- کاپیتان خوزستانی تیم پارس جنوبی جم می‌گوید با وجود اینکه فولاد خوزستان مبلغ پیشنهادی را بالا برده بود اما ترجیح دادم روی قولم بمانم و به پارس جنوبی بروم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی بعد از یک فصل پردردسر و سختی که در استقلال خوزستان پشت سر گذاشت، به پارس جنوبی جم رفت تا به آرامش برسد. طیبی که با پیشنهاد الاهلی قطر هم مواجه شده بود ظاهرا به خاطر مبلغ پایین این باشگاه ترجیح داد در ایران بماند تا راحت‌تر کار خود را دنبال کند.

او البته به جز پارس جنوبی جم از سوی باشگاه فولاد خوزستان هم پیشنهاد خوبی داشت اما تصمیم گرفت تیم و شرایط جدیدی را تجربه کند. به خاطر همین به پارس جنوبی جم پیوست تا این بار با مهدی تارتار خواسته‌هایش را دنبال کند. مهم‌ترین خواسته او هم رسیدن به تیم ملی است که فکر می‌کند با تارتار و پارس جنوبی جم این مساله محقق خواهد شد چون تیم شرایط خوبی دارد و بدون حاشیه کار می‌کند.

بعد از اینکه با پارس جنوبی جم قرارداد امضا کردید، خیلی دیر به تمرینات تیم اضافه شدید که همین مساله باعث شد شایعه شود قرار است به فولاد بروید.
 من وقتی با پارس جنوبی قرارداد امضا کردم از آقای تارتار اجازه گرفتم و به بهبهان برگشتم تا امتحانات دانشگاهم را بدهم چون دوست ندارم درسم طولانی شود. بعد از آن هم قبل از اینکه به تهران برگردم شنیدم خبر رسیده که قرار است به فولاد برگردم.

یعنی این خبر فقط یک شایعه بود؟
 نمی‌شود گفت که شایعه بوده چون باز هم با من صحبت شده بود اما من به خاطر قولی که به باشگاه پارس جنوبی جم داده بودم نمی‌توانستم زیر آن بزنم و به فولاد بروم. با وجود اینکه فولاد خوزستان مبلغ پیشنهادی را بالا برده بود اما ترجیح دادم روی قولم بمانم و به پارس جنوبی بروم.

یعنی فقط همین مساله باعث شد پارس جنوبی جم را انتخاب کنی؟
 نه، بدون شک دلایل زیادی وجود داشت و الان خیلی خوشحالم که به این تیم آمدم. من به دنبال یک تجربه جدید بودم. به خاطر همین هم پارس جنوبی جم را انتخاب کردم. تیمی که فکر می‌کنم شرایط خوبی دارد و از آرامش بالایی برخوردار است.

پارس جنوبی جم در نقل و انتقالات هم خیلی موفق بوده.
 بله، خدا را شکر تیم خوبی بسته شده و تمرینات خوبی هم تا الان داشتیم. این فصل پارس جنوبی جم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. تیم ما یکدست و متحد است و همه با هم دوست هستیم که همین مساله هم کمک می‌کند به موفقیت برسیم.

کار کردن با مهدی تارتار چطور است؟
 پارس جنوبی کادرفنی خیلی خوبی دارد که هم به لحاظ شخصیتی و اخلاقی و هم به لحاظ فنی جزو بهترین‌ها هستند. باید بگویم آقای تارتار را خیلی قبول دارم و مطمئنم با این مربی می‌توانم به تیم ملی برگردم. من هم تلاشم را چندین برابر می‌کنم تا به این هدف بزرگ برسم.

به نظرت پارس جنوبی جم این فصل چه هدفی را دنبال می‌کند و به چه جایگاهی می‌رسد؟
 ما هدف‌مان کسب بهترین عنوان و جایگاه است. با تیم خوبی که داریم و البته اینکه بدون حاشیه کار می‌کنیم بدون شک می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم. شاید برای خیلی‌ها عجیب باشد اما ما حتی امیدوار به کسب سهمیه آسیا و قهرمانی هم هستیم.

حرف زدن از قهرمانی کمی رویایی به نظر می‌رسد.
 شاید برای خیلی‌ها اینطور باشد اما من فکر می‌کنم شرایط خوبی برای رسیدن به این عنوان داریم. البته می‌دانیم که حریفان سرسختی این فصل خواهیم داشت اما هیچ چیز در فوتبال محال نیست و ما هم برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

وضعیت اردوی‌تان چطور است؟ ظاهرا یک اردوی اروپایی هم دارید؟
 بله، ما بعد از اردویی که در تهران داشتیم قرار است به اوکراین برویم تا در آنجا هم یک اردوی دیگر برگزار کنیم. در این اردو چند بازی تدارکاتی خوب هم در برنامه کادرفنی است که باید ببینیم کدام تیم‌ها مد نظر هستند.

راستی چطور شد که پیشنهاد الاهلی قطر را نپذیرفتی؟
 خیلی دوست داشتم به قطر بروم اما مبلغ پیشنهادی این تیم با مبلغ پارس جنوبی تقریبا برابر بود. من هم ترجیح دادم در ایران بمانم و راحت‌تر کار خودم را دنبال کنم چون رفتن به قطر یکسری دردسر داشت. به هر حال من آنجا زندگی نکرده بودم و اوایل حضورم کار سخت می‌شد. برای همین به این پیشنهاد پاسخ منفی دادم.

شنیده‌ای که قرار است پژمان منتظری به این تیم برگردد؟
 نه، این خبر را الان شنیدم و خیلی خوشحال شدم. منتظری آنجا از محبوبیت خوبی برخوردار است که می‌تواند به او کمک کند. امیدوارم پژمان هر جا که هست موفق باشد. چه در ایران بماند چه به الاهلی برگردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
2
3
اخرش این تیم جم به ته جدول میچسبه موندی تو فولاد همه مردم خودت رو راضی نگهه میداشتی هزاراران بدبیاری رو باخودت بردی
m6
مهدفوتبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
2
4
بازیکن برای صدملیون تیم استانشو ول میکنه؟حالا اونم چه تیمی رفت اگه یه جای خوب میرفت ادم دلش نمیسوخت.شخصیت تیم فولاد با پارس جنوبی یکیه که بخاطر اینکه یه کم بیشتر ازفولاد بهت دادن رفتی اگنجا!!!بازیکنی مثل ایرانپوریان وکیانی بااینکه
تراکتور موقعیت جالبی نداره وبومی هم نیستن ولش نکردن.البته امیدوارم که درپارس جنوبی به حقت برسی وقهرمان لیگ بشی وکیروش هم تورو زیر نظر داسته باشه البته کیروش تورو دعوت کرده به خاطر تیم خوب اس خوزستان بود.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
6
کاپیتان طیبی زحماتت فراموش نمیکنیم مرد با غیرت که چندسال با مشکالات مالی برا تیممون زحمت کشیدی وبه حقت نرسیدی
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
5
محمد جان بعنوان یه فولادی واست آرزوی موفقیت دارم
بی لیاقتی از مدیران ماست که سرمایه های استان رو فراری می دن
جالبه که گفتی مبلغ پیشنهادی رو بعدا بالاتر بردن که دیگه کار از کار گذشته بود و نمی تونستی زیر قولت بزنی
بی لیاقتها از اول می تونستن یک رقم معقولی پیشنهاد کنند که قرارداد بزنی اما تعییل یا بقول بچه ها تعمد کردن تا شما برید تیمی دیگه
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
4
1
تازه به دوران رسیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
2
3
راستش تارتار که وضعش مشخصه تیماش اسانسورن و استاد سقوط به دسته پایین تر
انتخاب بسیار بدی بود انشااله پشیمون نشی ضمنا افراد برای تجربه نو به تیمها و شرایط بهتر فکر می کنن نه پایین تر اگر در استان خودت بودی در کمال احترام رو سرمون جاداشتی امااااااااااااااااااااااااااااااا علارغم میل باطنی به انتخابت احترام می گذاریم و امیدواریم موفق باشی
فولادشهراهواز
|
Germany
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
4
0
بنده حرفهایت را نخوندم ولی نظرم اینه که خدا را صدهزاربارشکرکه به فولادنیامدی. قدیمیا میگفتند: عاشق کسی شو که برات تب کنه! انتخابت نهایت کج سلیقگی بوده . والسلام
HADI
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
3
1
آقای طیبی شما که نمی خواستید زیر قول خودتون بزنید پس چرا با فولاد مذاکره کردید؟
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
0
4
طیبی بازیکن با اخلاق و ارزنده استقلال صنعتی از زحماتت کمال تشکر دارم خدا پشت و پناهت کاپیتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها