به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شیخ‌ویسی: برای انجام کار شخصی به اصفهان رفتم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که قرار است به ذوب آهن بروم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، وحید شیخ‌ویسی در مورد شایعه حضورش در ذوب آهن گفت: هیچکس از ذوب آهن با من تماس نگرفته است و هیچ مذاکره‌ای در این مورد نداشته‌ام. البته اگر واقعا در فهرست قلعه‌نویی باشم باعث خوشحالی است همه دوست دارند با مربی مثل قلعه‌نویی کار کنند البته همه بازیکنان هم دوست دارند زیر نظر مربی مثل عبدالله ویسی هم کار کنند. با این حال من از طریق سایت‌ها و رسانه‌ها فهمیدم که قرار است به ذوب آهن بروم!

وی افزود: من با استقلال خوزستان قرارداد دارم و مسئولان هم قول داده‌اند که مشکلات باشگاه حل  خواهد شد و من هم به باشگاه گفته‌ام اگر مشکلات حل شود در خدمت آنها خواهم بود وگرنه باید به دنبال رضایت‌نامه باشم.

شیخ‌ویسی در مورد انتشار عکسی از پل خواجو در اصفهان گفت: من برای انجام کار شخصی به اصفهان رفته بودم و به خانه دوستم رفتم و عکسی هم از اصفهان منتشر کردم. اکنون هم در تهران حضور دارم. اتفاقا در اصفهان بودم که افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با من تماس گرفت و گفت که مشکلات حل می‌شود. من هم امیدوارم مشکلات استقلال خوزستان حل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
4
2
بازیکن بی تعهد یعنی اینکه قرارداد داری وبری با تیمای دیگه صحبت کنی تو که بالای 50 درصد پولتو گرفتی ونتونستی با قانون 50 درصد از تیم بری چرا به قراردادت تعهد نداری میری با فولاد و ذوب آهن حرف میزنی؟؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها