به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

شیرزادی: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد

شیرزادی: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد و همه باید برای رقم خوردن روزهای خوب تلاش کنیم.
 
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، پیمان شیرزادی درخصوص پیوستن به تیم فولاد، اظهار کرد: باوجود پیشنهادهایی که داشتم، واقعا دلم به ماندن در خوزستان بود. پس از پیشنهادی که از باشگاه فولاد داشتم، با قلبم تصمیم گرفتم که در خوزستان بمانم و این فصل را برای فولاد بازی کنم.

وی در خصوص ادامه همکاری با پورموسوی و این بار در تیم فولادخوزستان، گفت: آقای پورموسوی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و کار کردن با او به فوتبالیست روحیه می‌دهد. خوشحالم که دوباره زیر نظر او کار می‌کنم و امیدوارم در کنار او فصل موفقی را پشت سر بگذاریم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان اینکه فولاد تیم بزرگی است، عنوان کرد: امیدوارم امسال با کمک و همراهی هواداران فولاد که بسیار به این تیم تعصب دارند، آن را به جایگاه اصلی خود برسانیم. همه باید تلاش کنیم تا روزهای خوبی برای فولاد رقم بخورد. به نظرم فولاد می‌تواند به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

وی در خصوص جدایی از تیم استقلال خوزستان نیز عنوان کرد: با استقلال خوزستان روزهای خوبی داشتم ولی فصل گذشته به دلیل مشکلات مالی که با آن مواجه شد، به همه بازیکنان و مربیان تیم سخت گذشت. ما تا پایان لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به خاطر مردم خوزستان، پای کار ماندیم و با غیرت و تعصب بازی کردیم.

شیرزادی در خصوص طلب خود از باشگاه استقلال خوزستان هم گفت: من طلب زیادی از این باشگاه دارم و هر بازیکنی هم که جای من بود، دیگر در این تیم نمی‌ماند. من در دو فصلی که برای استقلال خوزستان بازی کردم، 86 درصد از این باشگاه طلب دارم و تاکنون آن را دریافت نکرده‌ام.

وی در پایان از حمایت مردم خوزستان و هواداران تشکر کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Switzerland
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
2
0
Access forbidden!
دسترسی شما به سایت به دلیل ارسال ورودی های غیر مجاز مسدود شده است

خوزستان اسپورت عزیز من دو ساله همراه همیشگی سایتتون هستم اتفاقی افتاده که منو بلاک کردید ؟ اگه مشکلی هست بگید
تشکر
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
شما از جانب سایت مسدود نشده اید، طراحی سایتهای تحت پوشش شرکت مربوطه به گونه ای است که برخی از علامات و کاراکترهای صفحه کلید که از آنها برای نوشتن و ارسال نظرتان استفاده می کنید را بعنوان ورودی غیرمجاز تشخیص داده و کاربر را برای مدتی از دسترسی به سایت ممنوع می کند.
احتمالا این عدم دسترسی بصورت موقت بوده و پس از سپری شدن زمان مشخصی برطرف می شود.

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
1
بنظرم پورموسوی کمی ترس و استرس داره تو جام باشگاههای اسیا اگه ویسی یا مربی با تجربه دیگه بود راحت الهلال شکست میداد امیدوارم تو لیگ امسال اینطور نباشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها