به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

طالقانی: دولت برای شادی مردم سهمش را بدهد

خوزستان اسپورت- رئیس هیات فوتبال خوزستان و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید که دولت باید با حمایت مالی، سهمی در موفقیت‌های تیم‌های ملی و خوشحالی مردم داشته باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالکاظم طالقانی درباره دیدار اعضای تیم‌ ‌ملی فوتبال با حسن روحانی، رییس جمهور، اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی را با ریاست محترم جمهور برگزار کردیم و رییس جمهور از  بازیکنان تیم‌ ‌ملی  به خاطر صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تشکر کرد و خسته نباشید گفت‌. بازیکنان هم خواسته‌های‌شان را درباره تیم‌ ‌ملی با رییس جمهور مطرح کردند و قول کمک برای موفقیت تیم‌ ‌ملی فوتبال در روسیه داده شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کمک مالی که اسحاق جهانگیری، اواخر تابستان سال ۹۵ وعده داده بود محقق شده است، گفت‌: بخش مالی فدراسیون به طور ‌دقیق از کمک‌های دولت خبر دارد اما تا جایی که من اطلاع دارم مبلغ قابل توجهی پرداخت  نشده است. با توجه به تیم‌های متعددی که در رقابت‌های آسیایی و بین‌المللی حاضر می‌شوند، فدراسیون فوتبال نیازمند کمک‌های دولت است چرا که این تیم‌ها مربوط به مردم و کشور هستند و باید از این سمت حمایت شوند.

او درباره این که با صعود تیم‌ ‌ملی به جام جهانی مبلغ قابل توجهی از سوی فیفا به فدراسیون فوتبال پرداخت خواهد شد، گفت‌: ما نباید به آن مبالغ دل خوش کنیم. دولت هم باید سهمی در شادی و خوشحالی مردم داشته باشد و با تامین منابع مالی می‌تواند این کار را انجام دهد.

طالقانی درباره انتخاب پیروانی به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی امید در جلسه  هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت‌: پیشنهاد کمیته‌ فنی امیر حسین پیروانی بود و ما هم با توجه به عملکرد، او را تایید کردیم.

رییس هیات فوتبال خوزستان درباره وضعیت استقلال خوزستان، گفت‌: الان این تیم شرایط بهتری دارد. مدیرعامل و مربی مشخص شده است و شروع به جذب چند بازیکن هم کرده‌اند اما بازیکنان فصل گذشته خودشان به دلیل بد قولی‌های اخیر تصمیم به جدایی گرفته‌اند. اداره کل ورزش جوانان خوزستان پیگیر مطالبات آنها است. بازیکنان نباید زود قضاوت کنند. آنها برای این تیم‌ ‌ زحمات زیادی کشیده‌اند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
3
پس خوزستان چی مردمش حق شادی ندارند ؟؟؟؟ کل استان نمیتونه یه مشکل مالکیتی استقلال اهواز رو حل کنه ، اینا دیگ چه مدیرهایی هستند
لم تقولون ما لاتفعلون ؟
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
2
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم که اقای طالقانی رئیس محترم هیئت فوتباله خوزستان استقلال اهواز هم تیمه همین شهر و همین استان هست یعنی واقعا تو یک استانی که حدوده ۵ میلیون جمعیت داره کسی پیدا نمیشه به بحثه مدیریت و مالکیت این تیمه مردمی ورود کنه و تیم رو از دسته مالک بی تدبیر و بی کفایتش اقای جهانداری در بیاره؟؟؟؟با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کنید
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
1
1
دوستان با سلام.
جهانداری برا واگزاری تیم هم بدهی به فولاد رو میخاد هم چند میلیارد.
با توجه به حساسیت مردم رو این تیم.این اقا هم دست بردار نیست. حالا کدوم نهاد حاضره پول مفت بده به این؟ منطقی باشید.بلاخره مجبوره تیم رو ول کنه.بعد ادمهایی هستن تیمو بیارن بالا. شفیع زاده هامنتظر اون لحظه اند.
احمدوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
2
0
جالبه دوستمون میگه مردم خوزستان حق شادی ندارند.پس موفقیت تیم ملی برای مردم خوزستان موجب شادی نیست؟؟؟!!؟
رحیم اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۱
0
0
سلام شناسنامه فوتبال خوزستان استقلال اهواز بود اما مالک باشگاه چرا اینقد بیخیاله نسبت به اس اهواز بیایید فوتبالیها در عرصه فوتبال باشند نه هرکی.از راه رسید تیم بخرد بگه که.من مالکم.تیم.اس اهواز نابود.شد حداقل بفکر باقی تیمهای دسته یک.وبرتری باشیم نه مثل اس اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها