به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

بهزادی: دوست داشتم با کمالوند کار کنم

بهزادی: دوست داشتم با کمالوند کار کنم

خوزستان اسپورت- هافبک جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دوست داشتم با فراز کمالوند کار کنم به همین دلیل به آبادان آمدم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فرید بهزادی‌کریمی در مورد حضورش در صنعت نفت آبادان گفت: بعد از اینکه از سپاهان جدا شدم چند پیشنهاد داشتم، اما وقتی با پیشنهاد فراز کمالوند مواجه شدم، تصمیم گرفتم که با صنعت نفت قرارداد امضا کنم. من زمانی که در استیل‌آذین بودم، آقای کمالوند به‌عنوان مدیر فنی انتخاب شد و من از او شناخت داشتم.

وی در ادامه افزود: صنعت نفت تماشاگران متعصبی دارد و حضور در کنار مردم خونگرم آبادان می‌تواند برای هر بازیکنی روحیه‌بخش باشد. ما تیم خوبی داریم و خوشبختانه باشگاه بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته و چند بازیکن دیگر هم قرار است به تیم ما اضافه شوند. در حال حاضر هم اردویی را در کردان کرج برگزار کرده‌ایم تا فصل بدنسازی را به بهترین شکل پشت‌سر بگذاریم.

هافبک جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تیمش در فصل آینده دنبال چه جایگاهی است، اظهار داشت: صنعت نفت برای کسب بهترین جایگاه تلاش می‌کند و امیدوارم که در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. ما دوست داریم هواداران را با کسب نتایج خوب خوشحال کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها