به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

ویسی: بازیکنان تحت قراردادمان باید برگردند

ویسی: بازیکنان تحت قراردادمان باید برگردند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بازیکنانی که تحت قراردادمان بودند و با باشگاه دیگری قرارداد بستند باید به تیم بازگردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی بعد از اینکه استقلال خوزستان را به مقام قهرمانی پانزدهمین دوره لیگ برتر رساند در لیگ شانزدهم به سپاهان رفت و کار خود را در جمع زردپوشان اصفهانی دنبال کرد.

بعد از یک سال ویسی به استقلال خوزستان بازگشته و این روزها سخت مشغول بستن تیمی قوی و قدرتمند برای فصل آینده است.

ویسی در مورد وضعیت استقلال خوزستان و صعود تیم ملی به جام جهانی صحبت‌های زیر را انجام داد.

تیم ملی به جام جهانی صعود کرد در این مورد چه نظری دارید؟
مثل همه ایرانی‌ها از این موضوع خوشحال هستم. از زحمات بازیکنان، کادرفنی، فدراسیون، رسانه‌ها و ... خوشحال هستم. همه در این موفقیت سهیم هستند. با این شرایط سخت به جام جهانی رفتیم و کار بزرگی انجام دادیم. صعود به جام جهانی هم به نفع ما فوتبالی‌ها و هم به نفع همه مردم است.

تیم ملی در مرحله مقدماتی تاکنون گلی دریافت نکرده است دلیل این موفقیت چیست؟
این مسئله به شخصیت تیم ملی باز می‌گردد وقتی یک تیم شخصیت برد پیدا می‌کند حتی با دریافت گل برنده می‌شود.  تیم شخصیت گل نخوردن پیدا کند خیلی سخت دروازه‌اش باز می‌شود. یک تیم که شخصیت گلزنی پیدا می‌کند حتی اگر بازنده هم شود باز دروازه حریف خود را باز می‌کند. شخصیت گل نخوردن به تیم ملی القا شده و به نحو احسن پیدا می‌شود. این به شخصیت خوب بازیکنان و مربیان باز می‌گردد. این مسئله باعث شد تا به عنوان دومین تیم به جام جهانی صعود کنیم. شاید اگر راحت گل می‌خوردیم در خیلی از بازی‌ها نتایج یک بر یک می‌شد و کار صعودمان سخت می‌شد. این گل نخوردن اتفاق زیبایی برایمان رقم زد.

خیلی‌ها از الان می‌گویند ایران باید از مرحله گروهی به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند؟
حرف همین موضوع بسیار مهم است با حرف صعود هم انرژی مثبت را به ساق بازیکنان و کل جامعه تزریق می‌کنیم. چرا نتوانیم به این مهم برسیم. مگر کره جنوبی و ژاپن صعود نکردند ما هم می‌توانیم این کار را بکنیم چرا که بهترین تیم آسیا هستیم امیدوارم با یک قرعه خوب مواجه شویم و از گروه‌مان صعود کنیم.

دانیال ماهینی، مهدی زبیدی و محمد شریفی بازیکنان تیم شما که دارای قرارداد بودند جذب تیم‌های دیگر شدند. آیا این نفرات به استقلال خوزستان باز می‌گردند؟
همه این بازیکنان باید برگردند. هیچ بازیکنی نمی‌تواند منتقل شود. این قانون که می‌گویند اگر بازیکن زیر  50 درصد دریافتی داشته باشد می‌تواند جدا شود برای بازیکنان ما صدق نمی‌کند چرا که قبل از دیدار مقابل الهلال چک 3 میلیارد تومانی به نمایندگی از کل بازیکنان به محمد طیبی پرداخت شده و در این شرایط همه بازیکنان بالای 50 درصد دریافتی داشتند. از سازمان لیگ و فدراسیون استعلام کردیم و آنها گفتند مشکلی نیست و انتقال این بازیکنان غیر قانونی است.

باشگاه نفت مدعی شده استقلال خوزستان در شرایطی با عباس بوعذار قرارداد بسته که با نفت تهران قرارداد داشته است؟
با بوعذار قراردادی بسته بودند که در روز اول پنج ساله بود اما سپس اعتراض کردند و در هیأت فوتبال یکساله ثبت کردند که مدارک این موضوع را هم داریم. بوعذار یکی از بهترین خرید‌های ما بوده است و از این بابت ما و مردم خوشحال هستیم که او به خوزستان بازگشته است.

خیلی از بازیکنان نگران هستند تا در فصل آینده هم مشکلات مالی وجود داشته باشد. آیا شما خودتان نگران مشکلات مالی نیستید؟
سال قبل نگران این موضوع بودم و هیچ صحبتی در مورد ماندن من نکردند. می‌دانستم اوضاع بد است و هیچ صحبتی هم با من انجام نشد چرا که می‌دانستند اگر وضعیت بد با شد من در تیم نمی‌مانم البته این را برای خودم نمی‌خواستم بلکه برای بازیکنان بود چرا که  قرارداد مالی خود من از قراردادی که آنجا بستم بیشتر می‌شد. الان تهران هستم و چهار روز است که دنبال اسپانسر هستم.  بهترین امکانات را فراهم می‌کنیم تا بازیکنان راضی باشند و دیگر زجر سال قبل را نکشند و این مسئله جبران شود. به همه قول می‌دهم که اجازه ندهم بازیکنان یک روز اذیت شوند مگر اینکه من نباشم. مطمئن باشند که بهترین سال را از لحاظ مالی خواهیم داشت.

نام داریوش یزدی و کریم بوستانی به عنوان دستیاران شما از سوی برخی رسانه‌ها اعلام شده است؟
گزینه‌های مختلفی مدنظر من هستند. خیر و صلاح تیم را می‌خواهیم و نگاه می کنیم کدام مربی می‌تواند به ما کمک کند با کسی تعارف نداریم. از لحاظ اخلاقی و فنی هر کسی به ما کمک کند در کنارمان حاضر می‌شود در نهایت 3 یا 4 کمک می‌توانم انتخاب کنم از همین جا از افرادی که در لیستم بودند و نتوانستم با آنها همکاری کنم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم کسی از ما ناراحت نشود. آن نفراتی که شما نام بردید هم در لیست ما هستند اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

از نقل و انتقالات باشگاه تا به اینجا رضایت داشتید؟
موسی کولیبالی و دو بازیکنان اهل مالی را جذب کردیم فعلا نام آن دو بازیکن را مطرح نمی‌کنیم تا  همه چیز قطعی شود. کار جذب طالب ریکانی که تجربه بازی در خوزستان را دارد به پایان رساندیم. عباس بوعذار هم دیگر بازیکنی است که او را جذب کردیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بازیکنان قصد جدایی دارند را هم حفظ کنیم.

سرنوشت برخی بازیکنان که قراردادشان به پایان رسیده چه می‌شود؟
صد در صد این بازیکنان را می‌خواهیم حفظ کنیم اگر من باشم و قول بدهم که امکانات داریم این نفرات خودشان در تیم می‌مانند. چرا که سه سال با هم کار کردیم و من را می‌شناسند وقتی آنها را جذب کردم هیچ قولی نداده بودم اما اگر الان قول بدهم شک نکنید آنها در تیم می‌مانند.

مکان اردوی شما مشخص شده است؟
منتظر هستیم تا شرایطمان مشخص شود و سپس این مسئله را نهایی کنیم تا زمانیکه وضعیت‌مان مشخص نشود حتی تمرینات را شروع نمی‌کنیم اعلام شده ما از 27 خرداد کار را آغاز می‌کنیم اگر بحث اسپانسر مشخص نشود کار را شروع نمی‌کنیم تا همه چیز مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
9
احسنت به استقلال خوزستان داره منطقی کار میکنه
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
1
دمت گرم آقای ویسی که دنبال جذب بازیکن خوزستانی هستی . به امید خدا امسال هم اس خوزستان موفق باشه
فراز
|
United Arab Emirates
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
1
موفق باشی ویسی جان
سامی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
1
دمت گرم عبدالله ان شا الله بتونیم با بازیکنای بومی مدعی قهرمانی باشیم
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
درود برشما اقای ویسی انشالله امسال با درایت و تلاش شما استقلال خوزستان سهمیه میگره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها