به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
تعداد نظرات: ۷ نظر

کمالوند: بازیکنانی با سابقه قهرمانی جذب کردیم

کمالوند: بازیکنانی با سابقه قهرمانی جذب کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت‌آبادان با ابراز رضایت از نحوه جذب بازیکن در فصل نقل و انتقالات، گفت: سعی کرده‌ایم نفراتی را جذب کنیم که سابقه قهرمانی در کارنامه خود داشته باشند، چراکه همین موضوع، باعث بالا رفتن شخصیت تیمی نفت آبادان می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فراز کمالوند در خصوص شرایط فعلی این تیم، اظهار کرد:‌ برای این‌که یک تیم خوب تشکیل دهیم، نیازمند این هستیم که تمام ارکان باشگاه حرفه‌ای فکر کنند. ما باید از شرایط فوتبال آماتور، دور و به فوتبال حرفه‌ای نزدیک شویم که این مهم نیازمند درست کردن زیرساخت‌ها است و باید امکانات حرفه‌ای در اختیار تیم قرار بگیرد.

وی بیان کرد:‌ در بخش سخت‌افزاری با تمام کوششی که آقای عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه در دو، سه سال اخیر داشته و واقعا هم قابل ستایش است ولی هنوز با تیم‌های سطح بالای کشور همچون سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتورسازی فاصله داریم. ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم که البته در این راستا قدم‌های خوبی برای ساختن زمین و دیگر مسایل برداشته شده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان افزود: در بخش دوم، نیازمند این هستیم که شرایط تیم را حرفه‌ای کنیم و نگرش بازیکنان‌مان هم حرفه‌ای باشد؛ یعنی حرفه‌ای زندگی، تمرین و استراحت کنند. پس ما در این مرحله، در حال کار کردن روی نگرش بازیکنان هستیم.

وی با اشاره به آغاز اردوی این تیم در کردان کرج، اظهار کرد:‌ این اردو از روز یکشنبه آغاز شده است و شرایط بسیار خوبی بر اردو حاکم و امکانات مورد نیاز نیز فراهم است. تیم کم‌کم در حال جمع و جور شدن است. اولین روز اردو را با حضور 12، 13 بازیکن اصلی آغاز کردیم و روز بعد نیز جاسم کرار به تمرینات اضافه شد. فکر می‌کنم تا پایان هفته تقریبا 90 درصد اسکلت تیم شکل بگیرد.

کمالوند با ابراز رضایت از روند جذب بازیکن، گفت: سعی کردیم از نفراتی استفاده کنیم که سابقه قهرمانی در کارنامه خود داشته باشند؛ بازیکنانی چون فرید کریمی، مرتضی اسدی، کرار جاسم و مهرداد جماعتی، بازیکنانی هستند که قهرمانی را تجربه کرده‌اند و این باعث بالا رفتن شخصیت تیمی نفت آبادان می‌شود.

وی بیان کرد: از یارگیری راضی هستم و باتوجه به این‌که بودجه ما نسبت به تیم‌های بالای جدول محدود است، به نظرم به خوبی یارگیری کرده‌‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص پیوستن مگنو باتیستا به این تیم نیز گفت: در حال حاضر سه، چهار گزینه خارجی مدنظرمان هستند که باتیستا نیز یکی از آن‌ها است. با دو نفر دیگر هم وارد مذاکره شده‌ایم که در نهایت تا پایان هفته، تکلیف جذب یک بازیکن از بین این گزینه‌ها مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون هواداران نفت آبادان با توجه به روند جذب بازیکن، به موفقیت این تیم در لیگ هفدهم خوشبین هستند، خود شما چقدر نسبت به این موضوع امیدوار هستید؟ عنوان کرد: ‌تمام تلاشم را می‌کنم که در سال اول حضورم بتوانم تیم را به رتبه تک رقمی و نیمه بالای جدول برسانم و این در حقیقت گام اول است. من می‌خواهم آن برنامه‌ای که برای تراکتورسازی در نظر گرفته بودم و محقق هم شد، در نفت آبادان نیز اجرا کنم؛ یعنی سال اول رتبه تک رقمی کسب کنیم و سال دوم به فکر کسب سهمیه آسیایی باشیم.

کمالوند خطاب به هواداران نفت آبادان، گفت: همه چیز این تیم هواداران آن است و اگر این هوادار نباشد، نفت‌ آبادان یک تیم کاملا معمولی است. من از آن‌ها خواهش می‌کنم همه با همدلی و مودت پشت تیم باشند و از آن به معنای واقعی حمایت کنند. همچنین می‌خواهم از تصمیمات کادرفنی و مدیریت باشگاه حمایت داشته باشند، چرا که اگر حمایت فراگیر و همه جانبه باشد، نتیجه مثبت هم در پی خواهد داشت. ما این الگو را در تیم تراکتورسازی هم داشتیم و در نهایت تیم دارای شخصیت قهرمانی شد و در رده‌های بالای جدول قرار گرفت. پس اگر این حمایت را در نفت ‌آبادان هم داشته باشیم، می‌توانیم همان راهی را که در تراکتورسازی پیمودیم، در آبادان نیز ادامه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این‌که در سال اول به فکر تک رقمی شدن رتبه تیم هستید، ممکن است به کسب سهمیه آسیایی هم فکر کنید؟ عنوان کرد: این کار در ‌سال اول سخت است و ما باید حرفی را بزنیم که بتوانیم به آن عمل کنیم. ما می‌توانستیم شش بازیکن لیگ برتری به تیم اضافه کنیم و فکر می‌کنم با توجه به این شرایط، کسب سهمیه آسیایی برای سال دوم قابل دسترس باشد. در هر صورت من تمام تلاشم را می‌کنم و هدف هیات‌مدیره این بوده است که در سال اول، رتبه تک رقمی به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌ آبادان در خصوص تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته این تیم هم، گفت: ‌ما هر بازیکنی را مورد نیازمان بود و می‌خواستیم، جذب کردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
1
آقا ، حکیم بازیکن بسیار خوب و قابل و بومی هست ضمن اینکه قهرمانی هم در کارنامه داره حیف است که از تیم جدا بشه با توجه به اینکه از بازیکنان محبوب هوادران صنعت و مردم آبادان و خوزستان هست ،خیلی میتونه تاثیر گذار باشه و این مسئله رو تو فصل گذشته ثابت کرد
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
1
فراز باید به فکر مصدومیت ها باشی نیمکت نباید خالی بشه میتونی نور محمدی پورمحمد معبودی که تجربه دارن حفظ شن
علی
|
Netherlands
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
نورمحمدی فوتبالش مدتهاست که تمام شده، پورمحمد و معبودی هم با وجود تعصب و غیرتی که دارند ولی در سطح لیگ برتر نیستن، بنابراین اگر قرار باشه از فصل قبل کسی بمونه بهتره جهانی، نصاری و زلیکانی باشند که البته ظاهراً قرار نیست از بازیکنان فصل قبل کسی دیگه تمدید بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
بچه ها وقتی حکیم داره با بالابردن قیمتش برای باشگاه طاقچه بالا میذاره چکار میتونن بکنن . اینجوری معلومه خودش نمیخواد بمونه .
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
0
آقایی ناشناس لطفا دروغ نگو حکیم پیش خونمون نشسته کسی بهش زنگ نزده که قیمتشو ببره بالا چرا دروغ میگی. پس لطفا دروغ نگو
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
1
0
ضمن تشکر از کمالوند و مدیریت _ حکیم نصاری. خیلی عالی کارکرد سال قبل حالا چرا آقای کمالوند ی اون اعتقاد نداره نمیدونم. واقعا من نمیدونم کدام یک از اون معیار های لازم رو نداشت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
حکیم نصاری هم انشاالله تمدید کنه فقط یک مهاجم نوک کم داریم که تیم کامل بشه ودل همه هواداران را امسال خوشحال کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها