به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۸۴۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

سال جام جهانی و لیگ غیر استاندارد

خوزستان اسپورت- حتی اگر تیم‌های لیگ برتر همین حالا تمریناتشان را استارت بزنند، بدنسازی «۸ هفته‌ای استاندارد» را از دست می‌دهند و این به سود تیم ملی در سال جام جهانی نیست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از مهر، لیگ برتر ایران به گفته سعید فتاحی مسئول سازمان لیگ از ۶ مرداد ماه استارت می‌خورد اما هنوز بسیاری از تیم‎های لیگ برتر حتی صاحب خودشان را هم نمی‌شناسند. استقلال خوزستان، نفت تهران و سیاه جامگان، سپیدرود رشت و تراکتورسازی همچنان از نظر مالکیتی مشکلاتی دارند. آنها یا مالک خودشان را نمی‌شناسند یا پول کافی برای رقابت در لیگ ندارند، به این ترتیب شاید باید این پنج تیم را از همین امروز جزو تیم‌های متوسط قلمداد کرد و حداقل روی کاغذ نمی‌توان آنها را مدعی قهرمانی دانست (هر چند نفت تهران سال قبل قهرمان جام حذفی هم شد).

در واقع تقریبا یک سوم لیگ برتر قبل از شروع اوضاع خوبی ندارند و احتمال این هست که در تمام طول سال سوهان روح لیگ باشند و هر روز خبرهایی در مورد پول نداشتن برای گرفتن هتل و اتوبوس و هواپیما در مورد آنها بشنویم و البته برای لیگ هم بی‌آزار باشند و به تیم ملی هم کمکی نکنند.

این دست تیم‌ها - منهای تراکتور که با این وجود از این تیم توقع بزرگی کردن می‌رود - تیم‌های برتر لیگ را هم تضعیف می‌کنند و هیچ فشاری برای پیکر تراشی به آنها نمی‌آورند و نتیجه این دست تیم‌ها گاهی باعث نتایجی می‌شود که حذف نمایندگان ایران از جمله استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا را در پی دارد.

از این پنج تیم لیگ برتری که بگذریم می‌رسیم به کلیت لیگ و نحوه آماده سازی تیم‌ها. لیگ برتر در تاریخ ۶ مرداد ماه آغاز می‌شود. یعنی از امروز تا شروع لیگ برتر تنها ۴۶ روز باقی مانده است. این در حالی است که بسیاری از تیمها هنوز با بازیکنان خودشان هم تمدید قرار داد نکرده‌اند چه برسد به بستن تیم با حضور درست در نقل و انتقالات.

منهای صنعت‌نفت، سایپا، گسترش و پرسپولیس در واقع تیم‌های دیگر همین حالا هم اگر بخواهند استارت بزنند تیمی برای استارت زدن ندارند. استقلال ۱۱ بازیکن بدون قرارداد دارد که باید آنها را تمدید کند، سپاهان شرایط بهتری دارد اما آنها هم کامل نیستند. در واقع همین حالا هیچ تیمی نمی‌تواند بدنسازی ۲ ماهه استاندارد را داشته باشد چون ۴۸ روز دیگر لیگ استارت می‌خورد و البته پیش از لیگ هم تیم‌ها باید فشار بدنسازی را کم کنند و بازی‌های تدارکاتی انجام دهند.

به این ترتیب این لیگ که در آستانه جام جهانی برای ایران بسیار مهم است از اساس روی اصول جلو نرفته و نمی‌رود و نمی‌‎تواند بازیکنانی سرپنجه و سرحال داشته باشد. حداقل در شروع لیگ برتر چنین خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
گسترش فولاد عشقه یه مهاجم واقای گلی اوردن با 195 سانت قد اقای گل لیگ بوسنی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
2
فولاد شرایطش جالبه با ۲تا بازیکن میتونه استارت بزنه البته واسه مسابقات تنیس!!!!
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
0
0
انشالله صنعت نفت قوی تر از همیشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها