به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

بحرانی: با استقلال خوزستان قرارداد دارم

بحرانی: با استقلال خوزستان قرارداد دارم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان نسبت به بهبود وضعیت این تیم اهوازی خوش‌بین نیست، اما به خاطر قراردادش ناچار است در جمع آبی‌پوشان بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت، سلمان بحرانی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من با استقلال خوزستان قرارداد دارم و طبیعتاً نمی‌توانم جدا شوم. روز گذشته هم با ویسی در مورد شرایط باشگاه صحبت می‌کردم و ظاهراً مسئولان در تلاش هستند تا مشکلات مالی را از طریق گرفتن اسپانسر و راه‌های دیگر برطرف کنند. البته هنوز خبرهای خوبی نشنیده‌ایم و من زیاد به بهبود وضعیت استقلال خوزستان خوش‌بین نیستم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه افزود: معمولاً عبدالله ویسی به تیم‌هایی که مشکل مالی دارند نمی‌رود و گویا قرار است اتفاقاتی رخ دهد که این مشکلات به حداقل برسد. بازیکنان ما با سختی‌های زیادی مواجه شدند و در فصل گذشته پول زیادی دریافت نکردند. من امیدوارم واقعاً این مشکلات برطرف شود تا بتوانیم حق و حقوق‌مان را بگیریم.

وی با اشاره به جدایی برخی از بازیکنان استقلال خوزستان اظهار داشت: بعضی‌ها قرارداد ندارند و جدا شدند. بعضی‌ها قرارداد دارند و به تیم‌های دیگر پیوستند، اما ظاهراً باشگاه می‌خواهد آنها را برگرداند. طلب بازیکنان در قالب یک چک به محمد طیبی داده شده و نظر باشگاه این است که با دادن این چک سقف پرداختی‌ها به 50 درصد رسیده است. من امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به سود استقلال خوزستان باشد و فصل آینده دیگر این مشکلات را احساس نکنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها