به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

طیبی: چند سال پای استقلال خوزستان ماندم

طیبی: چند سال پای استقلال خوزستان ماندم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: در چند سال اخیر خیلی پای استقلال خوزستان ماندم. همین فصل قبل پیشنهادات خوبی داشتم ولی از تیم جدا نشدم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد طیبی در مورد اینکه چه شد به پارس جم جنوبی پیوست، گفت: بعد از اتمام فصل با تیم‌های زیادی مذاکره کردم و چندین پیشنهاد داشتم اما در نهایت به واسطه قولی که به مهدی تارتار داده بودم به پارس جم پیوستم.

وی در مورد اینکه چه شد از استقلال خوزستان جدا شد، خاطرنشان کرد: 5-6 سال در استقلال خوزستان حضور داشتم و پولی دریافت نکردم. مگر عمر فوتبال یک بازیکن چقدر است. خیلی پای این تیم ماندم. سال قبل هم شرایط جدایی داشتم اما یک سال دیگر در تیم ماندم. شما نگاه کنید به چه شکلی با ما برخورد کردند و در پایان چه رفتاری داشتند. در نهایت با بررسی جمیع جوانب تصمیم گرفتم راهی پارس جم شوم.

مدافع پارس جم جنوبی در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد اینکه گفته می‌شود چک 3 میلیاردی طلب بازیکنان استقلال خوزستان به او پرداخت شده است و به واسطه این چک مسئولان این باشگاه ادعا می‌کنند بازیکنان تحت قرارداد بیش از 50 درصد از مطالبات خود را دریافت کردند، اظهار داشت: من بازیکن آزاد بودم و نیازی به این موارد نداشتم اما در مورد بازیکنان تحت قرارداد هم باید بگویم مگر پولی به آنها پرداخت شده است؟ در قرارداد آمده بازیکنان باید تا پایان فصل بیش از 50 درصد را دریافت کرده باشند تا حق فسخ آنها از بین برود. هنوز پولی به حساب بازیکنان نرفته است.

طیبی در مورد اینکه آیا امیدی به وصول این چک دارد، گفت: این چک فکر می‌کنم از سوی گروه ملی پرداخت شده و نمی‌دانم چه وضعیتی پیدا می‌کند.

وی در مورد اینکه از فولاد هم پیشنهاد داشت و چه شد به این تیم رفت، اظهار داشت: نه تنها از فولاد از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم اما در نهایت تصمیم گرفتم به پارس جم بروم.

طیبی در پایان در مورد اینکه به عنوان کاپیتان سابق استقلال خوزستان چه توصیه به مسئولان این باشگاه دارد، گفت: دیگر کاپیتان استقلال خوزستان نیستم و به تیم دیگری پیوستم. ترجیح می‌دهم دیگر صحبتی در این مورد نکنم زمانیکه عضو این تیم بودم به حرف ما گوش نکردند دیگر الان که جدا شدیم هم حرف زدن فایده‌ای ندارد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
1
5
راست میگه بنده خدا مگر ما اصفهان و تبریز هستیم که برامون مهم باشه بازیکنان بومی خوبمون ؟ ما اهواز بدبخت بی صاحب هستیم بدبخت ترین شهر نفتی دنیا که حتی توانایی شاد کردن مردممون با دو تیم فوتبال رو نداریم الان از اول صبح که پامیشویم اخبار بسیار ناراحت کننده در مورد فولاد و استقلال خوزستان به گوش می رسد با این توصیف اهواز سال آینده احتمالا تیم لیگ برتری نخواهد داشت !!!!
خالد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
2
1
کاربرعزیز صدر دوست محترم مگه قراره فولاد هر خواسته ای بازیکن داره انجام بده ؟ یک میلیارد پیشنهاد دادن مگه پول کمیه که نپذیرفته ؟ بازیکن سالاری دردی از فوتبال خورستان دوا نمیکنه نمیشه توی حرف دم از تعصب بزنیم ولی توی عمل به فکر پولای هنگفت باشیم بازم میگم یک میلیارد ازطرف فولاد پول بسیار خوبی بود ولی بعضی وقتا طمع جای همه چیو میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
2
آقای خالد به نظر من این تیم های تهرانی و اصفهانی وتبریزی که میلیاردی میدن بازیکن سالاری کردن ؟؟؟ ما هم نباید از بقیه عقب بمانیم خودمون واسه خودمون ن واسه بقیه اره
حاتم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
0
0
بیت سعید.طیبی.ماهینی .زبیدی .سالاروند رفتن .ای کاش فقط زهیوی رو حفظ کنن تا نرفته .خداوکیلی زهیوی هرچقدر هم بهش پول بدن می ارزه فوق العاده اس.
جاسم صگوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
0
به خدا بهتر ازاین بازیکنها تواهواز هستن دارن ناز میکنن اتفاقا عقیل کعبی واعلایی روداریم منت هم نمیخواهیم درفصلی که گذشت طیبی مثل فصلهای قبل نبود تا یه اسمی پیداکردن ناز میکنن مگه پارسال نبود جوونها خودشون رونشون دادن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها