به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سعیدی: می‌خواهم در پست اصلی‌ام بازی کنم

سعیدی: می‌خواهم در پست اصلی‌ام بازی کنم

خوزستان اسپورت- مدافع فصل گذشته تیم فولاد خوزستان گفت: با توجه به اتمام قراردادم از فولاد جدا شدم تا فوتبالم را در جای دیگری ادامه بدهم.

به گزارش خوزستان اسپورت، سروش سعیدی مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان در خصوص جدایی از جمع سرخ‌پوشان گفت: پس از حضور در دفتر آقای اژدری‌زاده و بررسی قراردادم مشخص شد که مدت آن به پایان رسیده است و به همین دلیل تصمیم گرفتم به تیم دیگری بروم تا بتوانم در پست اصلی‌ام بازی کنم.

سعیدی ادامه داد: پست اصلی‌ام مدافع میانی است اما در فصل گذشته به‌دلیل نیاز تیم در پست‌های غیرتخصصی بازی کردم و همین موضوع سبب شد تا تمرکزم پایین بیاید. به‌همین دلیل تصمیم گرفته‌ام پس از هفت سال بازی با پیراهن فولاد خوزستان از این تیم جدا شوم تا در تیم دیگری به‌عنوان دفاع میانی بازی کنم و توانایی‌ام را نشان دهم.

وی افزود: آقای اژدری‌زاده از من خواستند که در رابطه با جدایی از فولاد خوزستان کمی بیشتر تأمل کنم، اما من تصمیمم را گرفته‌ام و فصل جدید را در تیم دیگری بازی می‌کنم تا بتوانم در پست دفاع میانی به میدان بروم.

سروش سعیدی در مورد تیم بعدی‌اش در فصل جدید گفت: از طرف چند تیم صحبت‌هایی شده است و طی چند روز آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
2
4
موفق باشی تو فجرم که سرباز بود دفاع راست بازی می کرد ولی خوب پست اصلیش نبوده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها