به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

روشنایی: چک طلب بازیکنان تحویل طیبی شد

روشنایی: چک طلب بازیکنان تحویل طیبی شد

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید که باقیمانده پول بازیکنان این تیم به صورت چک به طیبی، کاپیتان آبی‌پوشان داده شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهمن روشنایی در خصوص واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان استان و اینکه باشگاه چه زمانی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، گفت: عبدالله ویسی به عنوان سرمربی تیم انتخاب شد و از ابتدای هفته تکلیف بازیکنان مشخص می‌شود. برخی بازیکنان با پیشنهادهای خوبی روبه‌رو هستند که سعی خواهیم کرد آنها را برای تمدید قرارداد متقاعد کنیم و تیم خوبی ببندیم. هیچ تیمی هنوز کارش را به صورت جدی شروع نکرده و ما از نقل و انتقالات عقب نمی‌مانیم.

وی درباره اینکه چند بازیکن استقلال خوزستان در این تیم ماندنی هستند در شرایطی که بیشتر آنها تیم فصل آینده‌شان را انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: اکنون با 10، 12 بازیکن قرارداد داریم و برای جای خالی لیست هم بازیکنان جدید اضافه می‌کنیم. طبق برنامه‌ای که ویسی داده است، تمرینات تا 10 روز دیگر آغاز می‌شود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان در واکنش به این مسئله که دانیال ماهینی با سایپا قرارداد امضا کرده در حالی که گفته می‌شود قراردادش با استقلال خوزستان به اتمام نرسیده است، گفت: بله، همینطور است. ماهینی با ما قرارداد دارد و نمی‌تواند جایی برود. اگر هم با تیمی قرارداد امضا کرده باشد، سازمان لیگ جلوی قرارداد او را می‌گیرد. شریفی هم که بازیکن جوان ماست، همین شرایط را دارد. این بازیکنان 30 درصد پول‌شان را نقد گرفته‌اند و با این بهانه که پول کامل خود را دریافت نکرده‌اند قصد فسخ قرارداد دارند. در حالی که 3 میلیارد چک بابت پول قرارداد بازیکنان را پیش از بازی با الهلال در عمان به محمد طیبی دادیم که برای باقیمانده قرارداد بازیکنان بود.

روشنایی در خصوص اینکه سیداکبر پورموسوی قصد دارد بازیکنان استقلال خوزستان را با خود به فولاد ببرد، خاطرنشان کرد: آنهایی که بازیکن آزاد هستند، تصمیم خودشان است که بروند یا بمانند. اگر دوست داشته باشد ما در خدمت‌شان خواهیم بود و اگر هم بروند برای آنها در تمام مراحل زندگی ورزشی، شخصی و اجتماعی‌شان آرزوی موفقیت داریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
سلام خوزستان اسپورت عزیز ؟ خبری از بازیکنان زهیوی و طیبی و حسن ندارید آیا با فولاد ثبت کردند m6
مدیر پایگاه سلام
خبر آن دیشب منتشر شد با عنوان (توضیح مدیربرنامه طیبی درخصوص مذاکره با فولاد)
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها