به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۸۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

چک سه میلیاردی کلید پرونده استقلال خوزستان

چک سه میلیاردی کلید پرونده استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- چک سه میلیارد تومانی شرکت گروه‌ملی در تعیین وضعیت بازیکنان جدایی‌طلب استقلال خوزستان نقش خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، چند بازیکن طرف قرارداد استقلال خوزستان طی هفته جاری با سایر تیم‌ها قراردادهای جدیدی امضا کرده‌اند؛ قراردادهایی که باشگاه استقلال خوزستان آن‌ها را فاقد وجاهت قانونی می‌داند و از طریق سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیر موضوع شده است.

در خاتمه فصل ورزشی 95-96 قراردادهای 11 بازیکن استقلال خوزستان به پایان رسید. این بازیکنان مطابق قانون هیچ منعی برای مذاکره یا بستن قرارداد با سایر تیم‌ها نداشته‌اند. مهدی مؤمنی اولین نفری از این جمع 11 نفره بود که به پیکان تهران پیوست و چند نفر از آن‌ها هم موردتوجه تیم فولاد خوزستان قرار گرفته‌اند که در صورت توافق مالی به فولاد خواهند پیوست و نیازی به رضایت‌نامه از باشگاه استقلال ندارند.

اما از بین بازیکنان فصل گذشته استقلال خوزستان نفرات دیگری هم هستند که از مدت قراردادهایشان با استقلال خوزستان یک یا دو سال باقی مانده است اما برخی از آن‌ها با تیم‌های خارج از خوزستان قرارداد داخلی امضا کرده‌اند.

این بازیکنان با استناد به این موضوع که کمتر از 50 درصد مبالغ قراردادهای فصل پیش را دریافت کرده‌اند، برای فسخ یک‌طرفه قراردادهایشان با استقلال خوزستان اقدام نموده، با سایر تیم‌ها قراردادهای جدیدی به امضا رسانده‌اند، قراردادهایی که مسئولان استقلال با استناد به یک فقره چک سه میلیارد تومانی، این قراردادهای داخلی را فاقد وجاهت قانونی می‌دانند.

داستان چک مذکور از این قرار است که بازیکنان استقلال خوزستان پیش از سفر این تیم به کشور عمان و دیدار با الهلال سعودی دست به اعتصاب زدند و در نهایت توافق شد که شرکت گروه‌ملی صنعتی فولاد ایران به‌عنوان مالک باشگاه استقلال خوزستان یک فقره چک سه میلیارد تومانی به بازیکنان تیم پرداخت کند تا در تاریخ 30 تیرماه 96 با آن‌ها تسویه حساب نماید.

چک سه میلیارد تومانی شرکت گروه‌ملی طی صورتجلسه‌ای تحویل محمد طیبی کاپیتان فصل گذشته استقلال خوزستان به‌عنوان نماینده بازیکنان این تیم شد تا مربیان و بازیکنان استقلال برای دیدار با الهلال سعودی عازم خارج از کشور شوند و در تاریخ 30 تیرماه سال جاری مطالبات معوقه‌شان را دریافت نمایند.

باشگاه استقلال خوزستان با استناد به همین توافق و چک سه میلیارد تومانی که تحویل بازیکنان داده‌اند، بر این عقیده هستند که بغیر از 11 بازیکنی که قراردادهایشان تمام شده است، سایر بازیکنان بدون دریافت رضایت‌نامه از باشگاه حق جدایی را نخواهند داشت.

پرونده‌ی این اختلاف به‌زودی در فدراسیون فوتبال به جریان خواهد افتاد تا وضعیت قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر ایران بصورت اساسی مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
2
خوبه حداقل نزارن اونایی که قرارداد دارن برن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
0
1
بازيكنان هم قرارداد دارند و هم تا اخر تيرماه تمام مطالبات خودش را خواهند گرفت بنابراين طبق قانون حق با باشگاه است و اين بازيكنان به هيچ وجه حقه رفتن و قرارداد بستن با ديگر تيمها را ندارند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها