به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

نقل و انتقالات دوقطبی در فوتبال ایران

نقل و انتقالات دوقطبی در فوتبال ایران

زهرا اسدی
اتفاق جالبی که این روزها در نقل و انتقالات فوتبال ایران افتاده، وضعیت متفاوت دو نماینده شهرهاست. اگر چه وضعیت متضاد دو قطب هر استان در فصل نقل و انتقالات کاملا اتفاقی به نظر می‌رسد اما همزمانی و البته تعمیم این وضعیت در تقریبا همه استان‌ها باورنکردنی و کمی هم عجیب است.

در اصفهان، سپاهان پس از تمدید قرارداد با زلاتکو کرانچار در حال جذب بازیکنان موردنظرش است و تا اینجای کار حسن جعفری، ساسان انصاری، سیاوش یزدانی، شاهین ثاقبی و عزت‌ا... پورقاز را جذب کرده است. ذوب‌آهن اما نه تنها هیچ بازیکن جدیدی به خدمت نگرفته، بلکه هنوز سرمربی فصل بعد خود را هم معرفی نکرده است.

در تبریز، گسترش فولاد بعد از جدایی کمالوند خیلی زود لوکا بوناچیچ را به خدمت گرفت و امین حاج‌محمدی، مهرداد قنبری و کاخا شیبالی را هم جذب کرده است. حال آنکه تراکتورسازی بعد از اینکه بالاخره با یحیی گل‌محمدی به توافق رسید، هنوز درگیر محرومیتش از نقل و انتقالات تابستانی است که ظاهرا راهی برای فرار از آن وجود ندارد و فقط باید به تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی‌اش دل خوش کند.

در خوزستان، صنعت‌نفت آبادان ابتدا فراز کمالوند را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرد و به سرعت بازیکنان موردنظر او را هم به خدمت گرفت. امید جهانبخش، کرار جاسم، مرتضی اسدی، داود نوشی صوفیانی، مهرداد جماعتی، فرید بهزادی کریمی و وحید اسماعیل بیگی خریدهای جدید تیم آبادانی هستند اما وضعیت استقلال خوزستان کاملا بحرانی است.

این تیم هنوز سرمربی خود را نمی‌شناسد، بازیکنانش به تدریج در حال جدایی هستند و بدتر از همه اینکه حتی احتمال انتقال امتیاز این باشگاه هم وجود دارد. فولاد خوزستان هم تازه از دیروز وارد بازار نقل و انتقالات شد و احتمالا بیشتر بازیکنانش را از استقلال خوزستان جذب خواهد کرد.

در تهران هم پرسپولیس خیلی زود گادوین منشا و شجاع خلیل‌زاده را خرید- اگر چه هنوز اجازه ثبت قرارداد منشا را نداده‌اند- و دیروز هم قرارداد سیامک نعمتی را ثبت کرد اما در نقطه مقابل، استقلال هنوز هیچ بازیکن جدیدی را به خدمت نگرفته و حتی زمزمه برکناری منصوریان و تغییر کادر فنی این تیم هم به گوش می‌رسد. این تناقض در وضعیت دو نماینده دیگر تهران یعنی سایپا و نفت هم دیده می‌شود. دایی به سایپا رفته و چند بازیکن هم خریده اما نفت همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
3
لیگ دولتی همینه، چه انتظاری ازش دارین؟ همه ادعای باشگاههای حرفه ای ولی دریغ از یه مدیر خصوصی و حرفه ای، قراردادها همه میلیارد میلیارد بازی ها در حد تشتک سازی، کل تماشاگرای کل بازیهای لیگ رو جمع کنی و درآمدشون رو حساب کنی بعید می دونم به یه میلیارد برسه؛ فروش پیراهن و لباس ورزشی هم که تو ایران معنی نداره، حق پخش هم که اصلا بیشتر برای خندیدن نوشته شده، هر چند که اون هم باز پول دولته، چهار نفر هم که بقول خودشون اومدن تو فوتبال سرمایه گذاری کردند کاری باهاشون شده از داوری های مغرضانه تا رفتارهای بد مسئولین فوتبال که عطایش را به لقایش بخشیدن.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
2
درسته مدیران خوزستانی هم یه قطب هستند
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
3
لطفاً در مورد وضعیت رحیم زهیوی اطلاع رسانی کنید.
مدیر پایگاه سلام
آقای زهیوی با فولاد مذاکراتی داشتند اما هنوز قراردادی امضا نکرده اند.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها