به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

آغاز لیگ دسته اول از نیمه مردادماه

آغاز لیگ دسته اول از نیمه مردادماه

خوزستان اسپورت- مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ گفت: باشگاه‌ها باید تاییدیه کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی را با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ ارائه کنند تا اجازه ثبت قرارداد آن‌ها داده شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فریبرز محمودزاده درباره برنامه فصل ۹۷-۹۶ لیگ آزادگان اظهار کرد: ما پارسال رقابت‌ها را در تاریخ ۱۷ مرداد آغاز کردیم. امسال هم قطعا در دهه دوم مرداد، بین دهم تا پانزدهم آغاز می‌شود.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که باشگاه‌های بدهکار برای حضور در فصل نقل و انتقالات چه اقدامی باید انجام دهند گفت: در نیم فصل ۹۶-۹۵ تیم‌های لیگ برتری و لیگ یکی که پرونده انضباطی درباره بدهی به بازیکنان داشتند، باید ۱۰ درصد از کل بدهی‌های‌شان به علاوه مبلغ قرارداد بازیکنی که قصد جذب آن را داشتند، به کمیته انضباطی پرداخت می‌کردند تا اجازه جذب بازیکن پیدا کنند.

او افزود: امسال کمیته انضباطی تعیین کرده است که باشگاه‌ها باید چیزی حدود ۳۰ درصد از بدهی‌ها به علاوه مبلغ بازیکنی که قصد جذب آن را دارند، به این کمیته پرداخت کنند. تیم‌ها باید تاییدیه کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و کمیته انضباطی را با امضای دبیرکل فدراسیون فوتبال به رییس سازمان لیگ ارائه کنند تا پس از آن ما اجازه ثبت رسمی قراردادهای آن‌ها را بدهیم. نقل و انتقالات از تاریخ ۲۵ خرداد آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد و در این مدت به هیچ عنوان قرارداد باشگاهی را بدون داشتن این تاییدیه ثبت نمی‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
1
شهرداری ماهشهر اگه از جانب پتروشیمی های خصوصی حمایت بشه میتونه لیگ برتری بشه / البته این امکان صفره که مدیران خوزستانی نما بزارن 25درصد لیگ خوزستانی بشه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها