به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

جایگاه سه تیم خوزستانی در رده‌بندی جهانی

جایگاه سه تیم خوزستانی در رده‌بندی جهانی

افشین احمدی
خوزستان اسپورت – استقلال خوزستان عنوان برترین تیم خوزستانی در رده‌بندی باشگاه‌های جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین رده‌بندی باشگاه‌های فوتبال جهان به تفکیک هر کشور اعلام شد و سه تیم خوزستانی حاضر در فصل گذشته مسابقات لیگ‌برتر در رده‌های سوم، دهم و یازدهم باشگاه‌های ایران قرار گرفتند.

تیم استقلال خوزستان که فصل گذشته با سرمربی‌گری سید‌سیروس پورموسوی در رده هفتم مسابقات لیگ‌برتر جای گرفت، با توجه به نتایج نسبتا" خوب خود در لیگ قهرمانان آسیا در رده سوم بهترین باشگاه‌های کشور قرار گرفت که بهترین عنوان در بین سه تیم خوزستانی در لیگ هفدهم است.

دو تیم خوزستانی دیگر یعنی فولاد خوزستان با هدایت نعیم سعداوی و صنعت نفت آبادان با هدایت نادر دست‌نشان و فیروز کریمی نیز با توجه به عدم حضور در مسابقات قاره‌ای و تنها با اتکاء به نتایج مسابقات داخلی، در رده‌های نهم و دهم جای گرفتند و این در حالی بود که این دو تیم در رده‌های دهم و دوازدهم مسابقات لیگ‌برتر هفدهم قرار گرفته بودند.

در سطح جهانی نیز تیم‌های استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان به‌ترتیب در رده‌های 321، 613 و 618 باشگاه‌های دنیا جای گرفتند.

براساس این گزارش، در رده‌بندی اعلام‌شده به‌ترتیب باشگاه‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، استقلال خوزستان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، سپاهان اصفهان، پیکان تهران، نفت تهران، گسترش فولاد تبریز، فولاد خوزستان، صنعت نفت آبادان، پدیده خراسان، سایپا تهران، سیاه‌جامگان خراسان، صبا قم و ماشین‌سازی تبریز در رده‌های اول تا شانزدهم قرار دارند.

گفتنی است رده‌بندی باشگاه‌های جهان به‌صورت هفتگی اعلام می‌شود و تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده، مربوط به هفته بیست‌وسوم از سال جاری میلادی و انتشار‌یافته در روز دو‌شنبه پنجم جوئن (پانزدهم خرداد 96) می‌باشد.

جایگاه سه تیم خوزستانی در رده‌بندی جهانی


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
6
به لطف بی لیاقتی اژدری داریم‌ میرسیم به ماشین سازی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها