به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

استقلالی‌های اهواز منتظر تحقق وعده وزیر ورزش

استقلالی‌های اهواز منتظر تحقق وعده وزیر ورزش

خوزستان اسپورت- با سپری شدن سه هفته از وعده‌ی وزیر ورزش، هواداران استقلال اهواز منتظر تحقق این وعده هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بیست‌ویکم اردیبهشت ماه و به فاصله چند روز مانده به انتخابات ریاست جمهوری، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان سفری به خوزستان داشت و در محل استانداری خوزستان با تعدادی از هواداران تیم ریشه‌دار استقلال اهواز دیدار کرد.

هواداران آبی اهواز که وعده‌های مسئولان محلی برای رسیدگی به وضعیت نابسامان قدیمی‌ترین تیم فعال در فوتبال خوزستان را بی‌سرانجام دیده بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی به دیدار مرد اول ورزش کشور رفتند تا از شرایط باشگاه استقلال اهواز شکایت کنند و خواستار رسیدگی آقای وزیر به این وضعیت شوند.

سلطانی‌فر ضمن شنیدن خواسته‌های هواداران استقلال اهواز به قدمت این باشگاه در فوتبال ایران اشاره داشت و به استقلالی‌های دیار کارون اعلام کرد که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان را مسئول رسیدگی سریع به وضعیت مالکیت باشگاه استقلال اهواز کرده است . وی قول داد که ترتیبی اتخاذ خواهد شد تا استقلال اهواز تقویت شود و طی دو سال به لیگ دسته اول و سپس به لیگ برتر بازگردد.

استقلالی‌ها شادمان از شنیدن صحبت‌های وزیر ورزش، ساختمان استانداری خوزستان را ترک گفتند، اما با گذشت بیش از سه هفته قدم مثبتی در راستای نجات تیم ریشه‌دار استقلال اهواز از مرگ تدریجی برداشته نشده است. تنها جلسه‌ای هم که بین مدیرکل ورزش استان با مالک باشگاه استقلال برگزار شده، در عمل نتیجه‌ای برای این تیم به دنبال نداشته است.

در عین حال، با نزدیک شدن زمان آغاز تمرینات تیم‌های مختلف برای حضور در مسابقات فصل ورزشی 95-96 تردید و نگرانی هواداران استقلال اهواز نسبت به آینده‌ی مبهم این تیم نیز افزایش یافته و طرفداران این تیم قدیمی فوتبال خوزستان کماکان امیدوار به تحقق وعده‌ی آقای وزیر برای خارج کردن استقلال اهواز از بن‌بست موجود هستند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
سید ایمان جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
جناب آقای حیدری ما منتظر کمکهای چاره ساز و موثر و واقعی شما هستیم.خوشبختانه جناب وزیر محترم ورزش هم که به عنوان شخص اول ورزش کشور دستوراتی صادر کردند و دست جنابعالی که همیشه یاور ورزش استان بوده اید باز تر هم شده است. ما هواداران استقلال اهواز درخواست کمک بیشتر و موثر تری را داریم تا لااقل بحث مدیریت و بخصوص مالکیت تیم یا کمک جنابعالی انشالله حل بشود.
با تشکر
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
1
3
جای تاسف داره استانی مثل خوزستان غرق در جناح بندی مسئولینش هست. به تیمی مثل استقلال اهواز با هفتاد سال سابقه هیچ کمکی نمیکنن بعد دارن یکسری تیم بی ریشه درست میکنن توی اهواز و از منابع مختلف واسشون بودجه تامین میکنن که مقاصد غیرورزشیشون از طریق این تیمها پیش ببرن
Ramos
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
به عنوان یک فولادی میگم :شما امیدی به این دولت تهران مدار نداشته باشید . اگر طرفداران این تیم کمی همت کنند و یک سامانه پیامکی هواداری در سطح استان با تبلیغ بالا( مشارکت شهرداری و صدا و سیما) راه اندازی کنند ،آنوقت برای مثال اگر صد هزار نفر از هواداران پر شور اس اهواز ماهی 5 هزار تومان برای زنده نگه داشتن این تیم هزینه کنند ،سالی > در حساب باشگاه جمع آوری می شود . همین سرخ آبی ها از سامانه 3090 کلی پولدار شدند.
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم عرض کنم واقعا فقط و فقط باید تاسف خورد به حاله استانی که داره کشوره ایرانو تامین میکنه انوقت قدیمی ترین و ریشه دارترین تیمش که شناسنامه و هویته استان خوزستانه در خطره انحلال قرار گرفته واقعا جای بسی تاسف و تاثر وجود داره که با وجود استقلاله ۷۰ ساله اهواز که قدیمیترین تیمه فعاله شهرستانی است اقایان فقط و فقط بخاطره منافعشون هر روز دارن یک تیمه بدون ریشه و بدون هویت بوجود میارن و اخرشم تمامه این تیمای بدون ریشه منحل میشن زنده باد استقلاله ۷۰ ساله اهواز در پایان متذکر میشم تیم های با اصالت و با ریشه ممکنه تضعیف بشن ولی چون مردمی هستن و.هویت دارن از بین نمیرن با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت که همیشه واقعیات رو منعکس میکند خواهشا چاپ کنید
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
3
میشه گفت استقلال اهواز در حال حاضر جزو معدود مدارکی هستش که نشون میده فوتبال خوزستان قدمت بالایی داره
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
1
2
استقلال اهواز نابود میشه چون اصلا هویت اهوازه
استقلال خوزستان که دلسوزی نداره
وضعیت فعلی فولاد هم احتمالا آخر لیگ با معجزه میمونه
ولی ی خبر خوب
ی تیم تشکیل شده با مقاصد خاص!!!!
عجیبه در شروع بودجه داشته امتیاز ی تیم دسته دومی را بخره و کمک مالی خاص هم میاد براش
سیعلم الذین ضلمو بای منقلب ینقلبون
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
2
0
حسین جان می شه بگی این به اصطلاح هویت خوزستان چه مقامی داشته ؟؟؟؟!!!!
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
خدمت سروش خان برادر خودم عرض کنم

هویت اهواز تا نایب قهرمان لیگ هم رفت وبازیکنان زیادی تحویل خوزستان داد
هیچ تیمی بدون حمایت به جایی نمی رسه همین فولاد خوزستان قهرمان شد سال بعد بدون حمایت ومدیریت ضعیف رفت لیگ یک


متوجه شدی سروش جان؟ ؟؟؟؟؟
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواستم در جوابه اقای سروش عرض کنم احتمال میدم متولده دهه ۷۰ یا ۸۰ باشی که به عظمت استقلال ۷۰ ساله اهواز پی نبرده باشی اگر استقلال اهواز نصفه بودجه فولاد رو داشت و از پول بیت المال استفاده میکرد به جای دو قهرمانی حداقل شش قهرمانی داشت استقلال اهواز مثله فولاد پول نداره ولی محبوبیت داره عظمت داره و ریشه دارد زنده باد استقلال ۷۰ ساله اهواز که شناسنامه فوتبال خوزستانه با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کنید
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
1
لطفا کسانی که اطلاعات کافی در مورد فوتبال خوزستان ندارن اظهار نظر نکنن .
استقلال اهواز شناسنامه فوتبال خوزستان است وازابتدا تاکنون با بیش از هفتاد سال بر پای خود ایستاده واز زحمات کارگران پای کوره هزینه نمیکنه .وقتی میگوئیم این تیم هویت فوتبال خوزستان است منظور ما هفتاد قهرمانی نیس .
تیم فولاد برای خوزستان قهرمانی کسب کرد واین باعث افتخار است ولی ما قدمت تیمها رو گفتیم شاید از لحاظ قدمت فولاد نوه استقلال اهواز باشد
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
0
1
استقلال اهواز پر طرفدارترین تیم شهرستانی بود بعد از استقلال. و پرسپولیس. البته همراه صنعت نفت
اشتباه بزرگ زمانی بود که دار و دسته محلوجی و عابدینی و نعمت زاده بوسیله ایمیدرو وزارت صنایع. و فلزات سابق نذاشتن استقلال اهواز بر زیر نظر فولاد خوزستان همون زمان سپاهان اواره رو منگنه کردن به شرکت تازه تاسیس فولاد مبارکه بله برادر اینجوری یک تیم پر افتخار میشه یکیم خار
همین کاری که الان دارن واسه تراکتورسازی بی سروصدا انجام میدن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها