به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
تعداد نظرات: ۹ نظر

نگاهی به کارنامه بازیکن برزیلی جدید نفت آبادان

نگاهی به کارنامه بازیکن برزیلی جدید نفت آبادان

افشین احمدی
خوزستان اسپورت - بازیکن جدید صنعت نفت آبادان سابقه بازی در فوتبال باشگاهی برزیل، ایران و امارات را داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه نفت آبادان پس از توافق با بازیکن سابق تیم تراکتورسازی تبریز با این بازیکن قراردادی یک ساله امضاء کرد تا در لیگ هفدهم از این هافبک برزیلی استفاده کند.

نگاهی به سوابق و کارنامه ورزشی این بازیکن برزیلی، خالی از لطف نیست.

"آگوستو سزار دو سانتوس موریرا" ملقب به "آگوستو"، بازیکن برزیلی 24 ساله متولد شهر پورتو آلگره است که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و علاوه بر بازی در برزیل، در ایران و امارات هم بازی کرده است. او سابقه بازی در تیم ملی زیر 20 سال برزیل را نیز دارد و در سال 2011 در چند دیدار این تیم به میدان رفته است.

آگوستو، فوتبال خود را از 16 سالگی و از رده‌های پایه باشگاه اینترناسیونال برزیل آغاز کرد و چهار سال در رده‌های مختلف سنی این باشگاه سرشناس بازی کرد تا اینکه در 20 سالگی به تیم بزرگسالان این باشگاه راه یافت و در برخی از مسابقات سری A این کشور و هم‌چنین مسابقات ایالتی به میدان رفت.

این در حالی بود که حضور بازیکنان فراوان و سرشناس در تیم بزرگسالان اینترناسیونال، فرصت عرض‌اندام چندان زیادی به آگوستو جوان نداد و او پس از دو فصل، به صورت قرضی راهی تیم شاپاکوئنسه در سری B برزیل شد و عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را نیز با این تیم به دست آورد.

او دو فصل بعدی را نیز در تیم‌های اسپورت رسیفه و جوینویله گذراند و در مسابقات سری A و لیگ ایالتی برزیل حضور یافت تا اینکه در نهایت در سال 2015 به تیم تراکتورسازی تبریز قرض داده شد تا فوتبال خود را برای نخستین بار در خارج از وطنش دنبال کند.

آگوستو سانتوس در یک فصل حضور خود در تیم تراکتورسازی عملکرد خوبی داشت و در بیشتر مسابقات این تیم در مسابقات لیگ‌برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت. جالب اینکه این بازیکن در لیگ‌برتر کشورمان تنها یک بار موفق به گلزنی شد و آن یک بار هم در دیدار مقابل فولاد خوزستان بود که باعث شکست خانگی دو بر یک این تیم خوزستانی شد.

او در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز از جمله بازیکنان موثر تراکتورسازی بود و در 6 بازی از 8 بازی این تیم در مراحل گروهی و یک‌هشتم‌نهایی به میدان رفت و 2 گل نیز در برابر تیم‌های پاختاکور ازبکستان و النصر امارات به ثمر رساند.

با پایان فصل، باشگاه اینترناسیونال این بازیکن تحت قرارداد خود را به صورت قرضی به باشگاه اماراتی الامارات فرستاد و آگوستو قراردادی به مدت یک فصل با این باشگاه امضا کرد اما فرصت چندان زیادی برای بازی و درخشش در این تیم اماراتی نصیب این بازیکن نشد و تنها در 3 بازی لیگ‌برتر امارات به میدان رفت و سپس قرارداد وی فسخ شد تا یک بازیکن مراکشی به‌نام مراد باتنا جایگزین آگوستو شود.

با آمدن فراز کمالوند به تیم صنعت نفت آبادان و شناختی که این مربی در زمان حضور آگوستو در ایران از آگوستو سزار به دست آورده بود، باشگاه صنعت نفت با پیشنهاد کمالوند با این بازیکن وارد مذاکره شد و در نهایت، طرفین بر سر امضای قراردادی یک ساله به توافق رسیدند تا اولین بازیکن برزیلی صنعت‌نفت در لیگ هفدهم مشخص شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۹
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
4
دو تا دیگه سهمیه خارجی داریم امید وارم اون دوتا هم مثل کرار و سزار هوشمندانه باشه تا امسال این تیمهای پایتخت نشین بفهمن برزیل برزیل که میگن کجاست
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
4
افرین به کمالوند با این بودجه وزرات نفت داره عالی یار میگره ، یه مهاجم تمام کننده میخواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
1
3
سلام خوزستان اسپورت عزيز سوأل داشتم لطفا جوابش؟ چرا 85% خبرتون از نفت آبادان اختصاص يافته !؟ و خبرى از فولاد نميزاريد
90%اينجا فولادى هستن تو سايت خوبتون نظر مى دهند و به اخبار دقيقتون سرك مى كشن ؟
مجتبی فولادى اصل
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
اخبار همه نمایندگان استان را براساس فعالیتهای آنها پوشش می دهیم. تیم فولاد خوزستان تاکنون بازیکن جدیدی در نقل و انتقالات جذب نکرده که خبر آن را منتشر کنیم.

پاسخ ها
آرش از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
درود بر خوزستان اسپورت که هیچ تفاوتی بین تیمهای خوزستانی نمی گذارد و همه را به یک چشم نگاه می کند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
2
3
صعنت نفت شده مثل تراختور سازی البته با لباس زرد یدفعهایی ادینهو رو هم بگیرن خلاصصصصص
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
1
آقای کمال وند لطفا بازیکن هایی مثل حکیم و زبیر و شادکام و همچنین طالب ریکانی و سجاد مشکل پور رو.هم.در نظر بگیرید
آبادان میخوامت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
1
کمالوندعالی هستی امسال قول میدم مدعی یاکسب سهمیه باشیم همه برات دعامیکنن
امیرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
1
ادمین از امروز خبر بنویسید فولادی ها ناهار خوردند ، یه ساعت بعد فولادی ها به خانه رفتند ، شب فولادی ها به گردش رفتند
آخه وقتی تیمتون هیچ فعالیتی نداره خبر چیو پخش کنه؟؟؟
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
0
0
مردی از دیار آبادان برای عزت و اقتدار تیم شهر پدریش مردانه پای به میدان گذاشته تا به همگان نشان دهد حق هواداران و فوتبال آبادان که بازیهای برزیلی را در خوزستان مد نمود خیلی بیشتر از اینهاس . درسته جنگ تحمیلی سالها فوتبال آبادان را زمینگیر کرد ولی بنظر میاد با حمایت اسپانسر خوب و قوی بنام منطقه آزاد دیگر نیازی به حمایت محقرانه وزارت نفت نباشه خلاصه در فصل جدید با درخشش صنعت به همگان نشان خواهیم داد ایتو ایتو برزیلته . درود بر شرف کمالوند .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها