به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

طلب 330 هزار دلاری استقلال خوزستان از AFC

طلب 330 هزار دلاری استقلال خوزستان از AFC

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- باشگاه استقلال خوزستان در مجموع 330 هزار دلار بابت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از AFC دریافت خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان با قبول شکست در دو بازی رفت‌وبرگشت مقابل الهلال سعودی از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا خارج شد تا پاداش 120 هزار دلاری عبور از مرحله یک‌هشتم نهایی را از دست بدهد، اما استقلالی‌ها در مجموع 330 هزار دلار از AFC طلبکار شده‌اند.

بر‌اساس آیین‌نامه لیگ قهرمانان آسیا، هر تیم در مرحله گروهی بابت هر برد 50 هزار دلار و بابت هر تساوی 10 هزار دلار پاداش می‌گیرد و برای هر دیدار خارج‌از‌خانه نیز 30 هزار دلار به‌عنوان یارانه سفر پرداخت می‌شود.

برمبنای این آیین‌نامه، صعود هر تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی نیز پاداشی 80 هزار دلاری را به دنبال دارد و 30 هزار دلار هم بابت یارانه سفر در این مرحله پرداخت خواهد شد.

استقلالی‌های دیار کارون که از شش مسابقه مرحله گروهی خود به 2 برد، 3 تساوی و یک باخت رسیدند، 130 هزار دلار بابت کسب این نتایج و 90 هزار دلار بابت یارانه سفر به سه کشور میزبان خود دریافت می‌کنند.

این در حالی است که بابت صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی نیز 80 هزار دلار دیگر بدانها تعلق می‌گیرد و 30 هزار دلار نیز بابت یارانه سفر در این مرحله پرداخت خواهد شد که جمعاً 330 هزار دلار می‌شود.

باشگاه استقلال خوزستان بابت قراردادهای فصل گذشته مبلغی حدود 3 میلیارد تومان به بازیکنان و مربیانش بدهکار است که بخشی از این مبلغ را از طریق درآمد حاصله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می‌کند و مابقی طلب بازیکنان و مربیان را باید از منابع دیگری تأمین کند.

خاطرنشان می‌شود که روال پرداخت پاداش و یارانه سفر به این صورت است که کنفدراسیون فوتبال آسیا، این مبالغ را به حساب ارزی باشگاه‌ها واریز می‌کند اما از آنجا که در زمان حاضر به دلیل وجود تحریم‌های بانکی امکان تبادلات ارزی با بانک‌های ایرانی نیست، معمولا" این کنفدراسیون از نمایندگان باشگاه‌ها می‌خواهد برای دریافت این مبالغ به کنفدراسیون فوتبال آسیا مراجعه کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حامی فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
3
مسئولین اس خوزستان حواسشون باشه فرد دوتابعیتی نفرستن پولو بیاره چون ممکنه برنگرده!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
3
طرف‌ نره‌ کیفشو بزنن. اگه آقای ... رو بفرستن بهتره کسی شک‌ نمی‌کنه بهش چون شبیه به آدمهای فلک زده س
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها