به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

اولین باخت خانگی فولاد با اسکوچیچ

فولاد خوزستان با شکست خانگی برابر صبای قم، اولین باخت این فصل را در اهواز تجربه کرد.

کریم عزیزنژاد

سایت ورزش خوزستان:

فولاد خوزستان صفر صبای قم یک

گل: مارکو آوریلو آیوبل (6)

داور: بیژن حیدری

کمک ها: مهدی عالیقدر و مهدی الوندی

اخراج: علیرضا سلیمی (90- فولاد)

اخطار: سجاد کرمان (صبای قم)

تماشاگر: کمتر از هزار نفر

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، امید خالدی (70- یوسف وکیا)، لئوناردو مساریچ، سروش سعیدی، مهرداد جماعتی، مهدی بدرلو، ماتیاس چاگو (75- علی سینا ربانی)، احمد عبدالله زاده، سروش رفیعی، اسماعیل شریفات و ساسان انصاری (68- ایمان موسوی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

صبای قم: مهرداد طهماسبی، هادی شکوری، پیروز قربانی، فرشید باقری (2+90- امید قربانی)، سید احمد مهدی زاده، محمدامین آرام طبع، وحید علی آبادی، حسین بادامکی، ابوالفضل ابراهیمی (60- حمیدرضا کاظمی)، مارکو آوریلو آیوبل (83- سجاد کرمان) و احمد حسن زاده.

سرمربی: عبدالصمد مرفاوی

شرح بازی:

فولاد خوزستان در روزی که برتر از صبای قم بازی می کرد و چند موقعیت گل را خلق کرد، اولین باخت خانگی فصل را متحمل شد.

صبای قم در همان دقایق ابتدایی مسابقه روی غافلگیری خط دفاعی میزبان به گل رسید و در ادامه با دفاع فشرده و بستن فضاهای حرکتی بازیکنان سرعتی فولاد از گل زده اش دفاع کرد تا با سه امتیاز شیرین به قم بازگردد.

صبای قم برای کسب این پیروزی خوش شانسی هم آورد و اگر ضربات نهایی بازیکنان میزبان به هدف می نشست، نتیجه ای دیگر رقم می خورد. اوج خوش شانسی صبای قم زمانی اتفاق افتاد که شلیک محکم اسماعیل شریفات پس از برخورد به تیر عمودی دروازه صبای قم به زمین بازگشت.

فولاد با این باخت و با 25 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند.

شرح گل:

0-1 (صبای قم): هنوز بازی خوب جا نیفتاده بود که محمدامین آرام طبع با پاس حسین بادامکی از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال این بازیکن به محوطه جریمه فولاد خوزستان با کنترل، چرخش و ضربه نهایی مارکو آیوبل همراه شد. آیوبل در حالی که از سوی هیچ یک از مدافعان فولاد تحت فشار قرار نگرفته بود، به راحتی دروازه فولاد را گشود.

بهترین بازیکن:

مهرداد طهماسبی نمایشی عالی درون دروازه تیم صبای قم داشت و چندین بار ضربات خطرناک مهاجمان فولاد خوزستان را به خوبی دفع کرد تا بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

در حاشیه:

* برگزاری مسابقه در روز ابتدایی هفته باعث شد تا استقبال بسیار اندکی از این مسابقه شود.

* داوران و اعضای دو تیم قبل از بازی با اهدای شاخه های گل به تصویر غلامحسین مظلومی پیشکسوت فقید فوتبال خوزستان و ایران به آن شادروان ادای احترام کردند.

* بازیکنان دو تیم بدلیل درگذشت غلامحسین مظلومی با بازوبندهای مشکی وارد میدان شدند و قبل از شروع بازی با تجمع در دایره میانه زمین برای شادی آن شادروان فاتحه قرائت کردند.

* پس از اخراج علیرضا سلیمی دروازه بان فولاد در دقیقه 90 مسابقه و به دلیل آن که سه تعویض فولاد انجام شده بود، سروش سعیدی مدافع جوان فولاد درون دروازه ایستاد تا در اولین بازی لیگ برتری دروازه بانی با پیراهن فولاد را تجربه کند.




پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها