به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

ترک عادت استقلال برای حذف الهلال

ترک عادت استقلال برای حذف الهلال

خوزستان اسپورت- آبی‌پوشان استقلال خوزستان برای حذف الهلال سعودی نیاز به زدن بیش از یک گل دارند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان بازی رفت مقابل الهلال سعودی را با نتیجه دوبریک به حریف واگذار کرد و برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیازمند به ثمر رساندن بیش از یک گل در بازی برگشت است.

نکته مهم در خصوص دیدارهای آسیایی استقلال خوزستان اینست که آبی‌پوشان جنوبی در 7 مسابقه به میدان رفته‌اند و صرف‌نظر از پیروزی، تساوی یا شکست، در هر مسابقه‌ای که انجام داده‌اند، بدون استثنا یک گل به ثمر رسانده‌اند.

بازیکنان استقلال خوزستان در این 7 مسابقه 7 گل نیز دریافت کرده‌اند و این در حالی بوده که در برخی مسابقات کلین‌شیت داشته و در برخی دیدارها 2 گل دریافت کرده‌اند، اما در زمینه گلزنی عملکرد آبی‌پوشان در تمامی بازی‌ها کاملاً یکسان بوده است، هر بازی یک گل زده.

استقلالی‌ها در صورتی که بخواهند الهلال را حذف کنند و به دور بعدی برسند، باید در بازی سه‌شنبه شب ترک عادت کنند و بیش از یک گل وارد دروازه الهلال کنند، چرا که پیروزی یک بر صفر هم نمی‌تواند ضامن صعود این تیم باشد.

خط دفاعی الهلال سعودی در بازی رفت دوتیم آسیب‌پذیر نشان داد و مهاجمان استقلال خوزستان باید در بازی برگشت از این نقطه ضعف حریف برای زدن حداقل دوگل نهایت استفاده را ببرند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
2
خط حمله ما باید بیت سعید و زبیدی را همزمان داشته باشد.پیشنهاد میشود یک بازیکن بسیار جوان سرعتی که کمتر بازی کرده را برای اضافه شدن و تشکیل یک مثلث بکار ببرید تا در رفت و برگشت ها خسته نشود.طیبی چطور اون همه دروازه رو ول کردی زدی تو تیر !!!دقت کن تو رو خدا.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
2
اگر اس خوزستان مثل نیمه دوم دیدار رفت بازی کنه توانایی حذف الهلال رو داره ، ولی بازیکنا باید انگیزه داشته باشند که متاسفانه ندارند و فکرشون تو نقل و انتقالاته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها