به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

پورموسوی: می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم

پورموسوی: می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر شرایط روحی - روانی بازیکنانم خوب شود، می‌توانیم برابر الهلال شگفتی‌ساز شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیداکبر پورموسوی در خصوص دومین مصاف با تیم الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: الهلال تیم قدرتمندی است؛ در بازی رفت نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی تحت کنترل داشتیم و گل بسیار خوبی به ثمر رساندیم ولی متاسفانه در نیمه دوم روی غافلگیری، دو گل خوردیم. در 15 دقیقه پایانی نیز انتحاری بازی کردیم تا حداقل بازی را به تساوی بکشانیم ولی متاسفانه نشد.

وی ادامه داد: من روز گذشته به اردوی تیم در قطر ملحق شدم و در دو سه روزی که بازیکنانم در قطر هستند، کمی به لحاظ روحی - روانی شرایط‌‌شان خوب نبود و قرار بود مبلغی پول به عنوان توراهی به آن‌ها بدهند که متاسفانه فراهم نشد، البته سرپرست تیم محبت کرد و مبلغی را از جیب خودش به بازیکنان داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در این دو سه روز شرایط تمرینی و هتل‌مان خوب نبود ولی خدا را شکر روز گذشته هتل را تغییر دادیم و به هتل خوبی آمده‌ایم. همچنین باتوجه به این‌که زمین تمرینی مناسب و خوبی نداشتیم، باشگاه السد با ما همکاری کرد و زمین خود را در اختیارمان گذاشت و تمرین بسیار خوبی انجام دادیم.

وی افزود: از زمانی‌که به اردوی تیم ملحق شده‌ام، سعی کرده‌ام که روی مسایل روحی تیم کار کنم و اکنون بازیکنانم شرایط بهتری دارند و امیدوارم که بازی بسیار خوبی برابر الهلال انجام دهیم. ناامید هم نیستیم و هر فردی با امید زنده است. به هر حال اگر شرایط روحی و روانی تیم خوب شود، می توانیم برابر الهلال شگفتی‌ساز شویم.

پورموسوی بیان کرد: بعد از بازی رفت، سرمربی الهلال بسیار از بازیکنانم تعریف کرد و به خودم نیز تبریک گفت و وقتی تیم و مربی بزرگی همچون سرمربی الهلال از استقلال خوزستان تعریف کند، نشان می‌دهد که بازیکنانم تا این‌جا شاهکار کرده‌اند.

وی گفت: بازیکنانم به عشق مردم بازی می‌کنند و اعتقاد دارم در صورت بهبود شرایط روحی‌شان، می‌توانند از این مرحله نیز عبور کنند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
2
4
با اینکاری که مدیرای فولاد کردن روحیه ای برا تیممون نذاشتن یعنی چندروز صبر میکردید چی میشد
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
4
سید حتما میتونید پیروز بازی باشید واقعا استحقاق شو مجموعه استقلال خوزستان داره ما هم در این راه دعا گوی شما هستیم
لشکرآبادی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
2
امیدوارم که با همت وغیرت الهلال رو ببرید و کارخوب خودتون توی لیگ رو کامل کنید اونجایی که علیرغم تمام سختیها ومشکلات مردانه بازی کردید ، باید به شما گفت : کفیتم و وفیتم .
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
1
1
اره حتما می شید شما تهران و اهواز بودین تیم هم که تو پارک تمرین می کرد بازیکنا هم که فقط منتظرن بازی تموم بشه
بی پولی یه مساله ولی بی نظمی هایی که شما مسبب اصلیش بودین خیلی بدتر از این بی پولی بوده، تو این اوج بحران تیم رو ول کردین رفتین دنبال قرارداد جدید و کلاس مربیگری
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
2
0
تقصیر فولاد این وسط چی هست.وقتی یکساله به بازیکنای اس خ پول ندادن تقصیر فولاد چیه لابد نباید از بازیکنای اس خ کسی به فولاد بیاد !!!!! فولاد خیلی لطف بزرگی کرد که دربرابر انتقال امتیاز فولاد نوین یه قرون از اس اهواز نگرفت وشکایت نکرد انشااله فصل بعد بازیکنای اس خ که همون فولاد نوینن برگردن به فولاد خونهخودشون
استقلال اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
2
سروش جان فولاد همواره تیمهای ضعیف از نظر مالی را تضعیف و حتی منحل کرده مثل شاهین اهواز دیهیم اهواز و استقلال اهواز و حتی استقلال صنعتی دوما چک فولاد نوین سر جاشه و فولاد نوین را به جهانداری فروختن متاسفانه و چک و شکایت به قوت خود باقیه. ضمنا فولاد حاتم بخشی نکرده چون اولا اون سال فولاد نوین مشتری زیادی نداشت و بعد از اون این مبلغ به تلافی سالها استفاده از دسترنج کارگران صنایع فولاد و استفاده از بیت المال و جذب هوادار از طریق پخش لباس و بلیط و وسیله ایاب ذهاب که این امکانات در اختیار هیچ تیمی نبوده. اگر اس صنعتی پارسال با بازیکنان فولاد نوین قهرمان شد خود فولاد هم قهرمانی اولش با بازیکنان استقلال اهواز بود نظیر حسین کعبی کاپیتان جوانان استقلال اهواز بداوی و مبعلی و غیره.شاهکار اخر مجموعه فولاد هم که بستن قرارداد با پورموسوی قبل از یکی از مهمترین بازیهی ملی چند سال اخیراست و در واقع با این کار فولاد مطمنا نسخه اس صنعتی را پیچیده است پس فولاد خیلی بدهی داره به تیمهای همشهریش و این مبلغ فولاد نوین در مقابلش هیچی نیست.مدیران سایت مردمی خوزستان اسپورت لطفا چاپ بفرمایید تا نسل جدید بهتر تصمیم بگیرند.
سید شهربار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
1
با عرضه سلام و خسته نباشید خدمت پرسنله سایته محبوب و مردمی خوزستان اسپورت در جوابه اقای سروش باید عرض کنم اولا من نمیدونم شما چند سالت هست ولی اگه از قدیمی ترها بپرسی حتما بهت میگن که استقلال اهواز قدیمی ترین و محبوبترین تیمه خوزستان بوده و هست ثانیا بحثه میان صنعتی و فولاد اصلا ربطی به استقلاله ۷۰ ساله اهواز نداشته و نخواهد داشت که شما نام این تیمه مردمی رو اوردی ثالثا سروش جان اینو بدون که اگه استقلاله اهوازم بودجه فولاد رو داشت و از پول های بیت المال و رانت های دولتی استفاده میکرد الان به جای دوتا قهرمانی حداقل ۶ بار قهرمانی داشت رابعا اکثره فوتبالی های استان خوزستان این رو میدونند که فولاد همیشه در جهت تضعیفه تیم های همشهریش گام برداشته و این به همه ثابت شده است زنده باد اس.اس ۷۰ ساله اهواز با تشکر از سایت محبوب و مردمی خوزستان اسپورت خواهشا چاپ کنید با تشکر
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
با سلام
اقای سروش احتمال میدم متولد دهه 70 باشی چون عظمت استقلال بزرگ اهواز و به چشم ندیدی ... داداش هواداران استقلال اهواز با نتایج و بازی های درخشان هوادار این تیم شدن نه با پیراهن و پرچم و ...ما اگر 30 درصد امکانات تیم محبوب شما رو داشتیم هر سال مدعی قهرمانی ایران که هیچ مدعی قهرمانی اسیا هم میشدیم ...اقای سروش از قدیمی ها سوال کن که فولاد چه ضربه هایی به تیمهای خوزستان زده..ایا فولاد در این چند سال بازیکن خوزستانی خوب دقت بشه بازیکن خوزستانی معرفی کرده؟؟؟ جهت اطلاع که بختیار و سروش رفیعی خوزستانی نیستن و از حقوق کارگرهای فولاد خرج اینها میشد ...تیم ما استقلال اهوازه که همین الان در 80 درصد تیمهای لیگ برتر بازیکن های ما هستن ولی شما چی؟؟؟؟ فقط پول خرج میکنید بدون هیچ خروجی مفید...
استقلال اهواز تیم اول استان بوده و هست و خواهد ماند چون هوادار واقعی داره ...
خوزستان اسپورت عزیز خواهشا چاپ کن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها