به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۸۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

سالاروند: از صعود به مرحله بعدی ناامید نیستیم

سالاروند: از صعود به مرحله بعدی ناامید نیستیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستیم، گفت: اگرچه در بازی اول برابر الهلال شکست خوردیم ولی کار را تمام‌شده نمی‌دانیم.
 
به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرشاد سالاروند در خصوص شرایط این تیم پیش از مصاف در دومین دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: شرایط تیم مانند قبل است وهمچنان با مشکل بی‌پولی مواجه هستیم، هر چند که تلاش کرده‌ایم این موضوع در عملکردمان در بازی‌هایی که داشته‌ایم، تاثیر نگذارد. ما در این مدت تنها به عشق هواداران، مردم خوزستان و آقای پورموسوی بازی کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در بازی رفت با الهلال نیز آنچه در توان داشتیم، در زمین گذاشتیم و اگرچه در نهایت الهلال برنده شد ولی به نظرم حریف از ما سرتر نبود و دست کمی از این تیم نداشتیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان این‌که برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا ناامید نیستیم، گفت: اگرچه در بازی اول شکست خوردیم ولی کار را تمام‌شده نمی‌دانیم. درست است که کارمان برای صعود سخت شده است، اما با تمام وجود بازی خواهیم کرد و هنوز شانس صعود را برای خودمان قائل هستیم، چراکه در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست و در 90 دقیقه آن ممکن است، هر اتفاقی رخ دهد؛ بنابراین چه بسا که ما بتوانیم صعود کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: بعد از بازی اول با الهلال به قطر - محل بازی برگشت - رفتیم و در اینجا تمرینات را دنبال می‌کنیم. خدا را شکر از نظر بدنی و روحی شرایط بدی نداریم.

سالاروند در خصوص ادامه همکاری با باشگاه استقلال خوزستان باتوجه به اتمام قراردادش با این تیم نیز عنوان کرد: در حال حاضر تنها به بازی برگشت برابر الهلال فکر می‌کنم ولی اگر مشکلات در باشگاه استقلال خوزستان حل نشود، نمی‌مانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
پویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
1
سالاروند دمتون گرم که تا الان در تیم موندی امیدوارم اوضاع عالی بشه و قراردادتو تمدید کنی
چقدر خوبیت شما
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
1
والا فشار بیاریم و از همون ابتدا با ترکیب نیمه دوم بازی رفت بازی هجومی کنیم چهار پنج گل میزنیم.باید انتحاری بازی کنیم مثل بارسلونا که نیاز به 5 گل داشت.ضمنا الهلال دفاع شکننده داره و میشه گل بارانش کرد.یوونتوس که نیست بگی نمیشه گل بزنیم.
خوزستان برزیلته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها