به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها

نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال به باشگاه‌ها

خوزستان اسپورت- دبیر کل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای از باشگاه‌های فوتبال و فوتسال خواست تا از کارگزاران رسمی برای نقل‎وانتقالات بازیکنان خود استفاده کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی با ارسال نامه‌ای به هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور و سازمان لیگ فوتبال و فوتسال، از آنها خواست تا از کارگزاران رسمی برای نقل‌وانتقالات بازیکنان خود استفاده کنند.

در نامه دبیرکل فدراسیون فوتبال آمده است: با توجه به اینکه در حال حاضر نقل‌وانتقالات بازیکنان در فوتبال ایران از طریق کارگزاران رسمی انجام می‌شود، طبق اطلاع و گزارش‌های رسیده، برخی از باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال و فوتسال اقدام به شناسایی، جذب و انعقاد قرارداد با بازیکنان از طریق دلالان و کارگزاران غیر رسمی فوتبال کرده‌اند که همین امر باعث بروز فساد در این زمینه شده است. بر همین اساس، به باشگاه‌ها و مدیران فوتبال و فوتسال ابلاغ می‌شود که در این رابطه از وجود کارگزاران غیررسمی بهره نگرفته و تمامی تعرفه بازیکنان و نقل‌وانتقالات باید از طریق کارگزاران رسمی انجام پذیرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مطابق آیین نامه‌ها با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد و مسئولیت این امر متوجه مدیران باشگاه‌ها خواهد بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
1
1
امسال خدا به داد تیم های خوزستانی برسه ، مطمئنا رتبه شون از این فصل بدتر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
0
1
اگر استاتوس های فیفا را چک کنید متوجه می شوید، تقریبا 2 سال است که فیفا هیچ گونه کارگزاری را قبول ندارد و هر کس دوست دارد میتواند با نظر خود بازیکن ایجنت و کارگزار داخلی شود. برخی افراد که بدون تسلط به زبان انگلیسی، داشتن سوپیشینه و تخلف در فوتبال در وب سایت فدراسیون فوتبال به عنوان کارگزار رسمی مشاهده میشوند. اصلا آزمون گرفتن و تایید کردن اسامی کارگزاران در قوانین جدید فیفا دیگر معنایی ندارد. حتی کلمه های ایجنت یا کارگزار از قوانین جدید حذف شده اند. فیفا در سال ۲۰۱۴ امتحانات کارگزاران را حذف کرد و دیگر محدودیتی برای هیچ شخصی که بازیکن یا سرمربی تعیین میکند چه کسی مدیر برنامه های او باشد در ۲۰۹ کشور جهان وجود ندارد. متاسفانه فدراسیون ایران همچنان هر دوره 3.000.000 تومان از شرکت کنندگان در آزمون دریافت میکند و همه هم پس از آزمون قبول میشوند. آزمونی که فیفا آن را از سال 2014 حذف کرده است و به رسمیت نمیشناسد.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
1
چند نفر از پرسنل فدراسیون فوتبال دلال مربی و بازیکن هستن،ریشه دلالی و فساد خود فدراسیون است.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها